Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HŘBITOVY SEBEVRAHŮ+ zrod nového světového stylu (v komentu jfj)
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (16:29:28)
tuto báseň věnuji všem básníkům, kteří se nedočkali za svého života ocenění, ani pochopení, a skončili svou pouť mezi Malými lidmi sami... vyjmenovávat je nebudu, je jich opravdu moc!




~ HŘBITOVY SEBEVRAHŮ ~





Hřbitovy plné něžnosti;

těch mrtvých je až příliš mnoho...

Hlína je viny nesprostí,

stále ve strachu - bůhví z koho.



Sám chudý život ukrátil,

ty mrtvé zpěvem již neruší,

prokletý navždy preláty,

hříšníku peklo přísluší.

~

Za sebou dveří prásknutí;

vítr mě vezme zanedlouho,

zůstat v peruti labutí...

poetou zavátým do Soho.



~ ~



Kameny leštěné, náhrobní,

bez duší sirotci osamí,

umělci pravdiví, národní;

tak sami mezi krysami...





Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 19.8.2022 > velmi, velmi krásná fotka, hodící se k tématu...
Nepletu-li se, tak je to střecha tvé firmy?

Předělal jsi to úplně úžasně, já smekám...
Teď jdu na Ufounku, myslel jsem že je mrtvá, jako Zkouška a Poslední Inka... copak nám asi chce sdělit...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.8.2022 > analfagot> dík, fotka je asi 2 roky stará, byly to krásné pohledy, nyní čučím do starých knih... no, ale "skočit" se mi chce stále!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.8.2022 > HOVADO, přestaň mě obtěžovat, nic neumíš, tak nevotravuj, bohuno!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 >
Pětijedinnosti, já si snad s tebou budu radši povídat, než abys mi neustále zasíral pole.
já nemůžu za to, že tebe nikdo na FB skupinu nepřipíchne. Asi jsi málo inspirativní.


<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> jsi trapná, pičo, nikdo ty bláboly o tvých kámoškách nečte, tak lezeš k tomu kterej je čtenej? IDIOTE!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > čtenář> 

To je přesně ono, píšeš to tak, jak to je, zdrcující dopad tvých slov mě úplně neuvěřitelně překvapil.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.8.2022 > NESTOJÍM O TEBE, musím ti to napsat cikánsky?

N E V O T R A V U J !!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > j.f.julian> 

Já o tebe pětijedinnosti taky nestojím, nestojím o to, aby jsi mi pod mými příspěvky zabíral místo, co do počtu tvých idiotských komentářů, které vedeš se zfetovaným žiďákem na kokainu, načež z jeho výblitků obviňoval mě.
Nestojím o tvou demenci.
Tady reaguju, aby ses se mnou mohl hádat, když o to tak stojíš.
Odval se svou kanální demencí i se svým Bohuňákem, židem na kokainu z mých příspěvků.
hádejte se tady u sebe, tady si na sebe valte ty napíchaný řitě a další ubohosti.
Ale ne u mě.



<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> egile, jen hysterka se cpe, kam ji nikdo nezve, prestan obtezovat mistra a prelizn8 si to prachcany maso sama! gradoman a jeste kripl, chcipni, prase tlusty🐷🐖🐖🐽
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 20.8.2022 > juliáne, opět klobouček!
nejen za tvou krásnou báseň, ale i za rozpoznání bohuni, hoaxy a obtěžováním opravdu potvrdila, že je to ta tlustá vošklivka, která obtěžuje zdejší autory!
V sobotu večer se lidi chodí bavit, tahle nemrdavka místo toho obtěžuje lidi a admin NIC!?
RETARDE, pokud jsme dohledali, tak jsi pod svým idiotským příspěvkem zmiňovala sprostě juliána ty, tak to neobracej, štětko smradlavá!
Už ti bylo řečeno, že mu nestojíš ani za to, aby ti prdnul do krku, zrůdo! Asi dostaneš po rypáku, sprostá přestárlá panno, dej si bacha a vyčmichni, vůbec se do nás neser!

https://youtu.be/yBUzHYc9384
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 21.8.2022 > To jste umělci? BUďte na sebe hodní!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.8.2022 > čtenář> KOHO tím umělcem myslíš?
Jedinej umělec je tu jfj a to právě malí přizdisráči neunesou!..
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.8.2022 > mám tu jednu z mých oblíbených pro Bohuňu...
https://youtu.be/dDxgSvJINlU

My bychom ti Bohuňo, či Bohuňáku, neměli křivdit, to že nejsi chytrá nám přináší s Análem sledovanost, tak tedy ok.

A dnes dokonce budeš první na světě, ano na celičké Zemi, komu prozradím velkou věc, kterou jsem ještě neřekl ani Análovi, ani fanouškům.

Všechny geniální věci jsou v podstatě jednoduché a vznikají náhodou...
Já jsem se dnes ve 3 hodiny ráno vzbudil s převratnou myšlenkou!
Je to asi tak převratné, jako byl nápad s první sociální sítí, a klidně se mé fantazii vysměj.
Sám o sobě říkám, že nejsem vizionář, ale asi se pletu, protože tohle je úplně nový styl, řekněme, zábavy, abych svůj nápad nevyzvonil dřív, než ho uskutečním.
V důsledku je to převratný nápad pro celý svět!

Ještě se směješ? Jen tak dál!
Já mám velikou fantazii, jsem snílek ve znamení ryby, ale s praktičností osla a mými nemocemi již nejsem schopen své vize uskutečnit!
Delší dobu přemýšlím a sbírám odvahu oslovit nějakého dobrodruha, podnikatele s poetickou duší. Měl bych jich pár vybraných, jako Wágner st., Zmožek ml., Zagorová, Wajsarová atp., ale dle mého jsem na toho pravého přišel až dnes v noci.
Opět se budeš smát, protože jsi Malý človíček, ale tím mým, kterému bych chtěl dát ZLATÉ vejce na podnose a který by byl schopen můj převratný nápad uskutečnit v širokém měřítku, a ne jen u vás v Dlouhé Lhotě, je Leoš Mareš!
Dobrý? už ses zvedla z podlahy? Tak ok.
Mám mraky známých, Leoše neznám, tak to bude zajímavé...
Víš, Bohuňo, nejhorší je, že když vizionář říká svůj nápad hovadu, člověku bez fantazie, nebo "jen" byznysmenovi, tak ho nikdo nepochopí. Kdyby ho totiž lidé chápali, tak ten nápad dostanou a uskuteční sami, že? Je to jako s mojí poesií, tak málo lidí vidí TO, co jim přináším v básních. Ti, kteří by TO poznali na první dobrou jsou již mrtví...
Já vím, že ani tuhle myšlenku většina lidí nechápe, ale je to tak. Vždycky přijít s něčím převratným je risk, to dá rozum snad i tobě, ale víš jaká je moje karta, můj trumf v rukávě?
Já čekám na smrt, já peníze už nepotřebuji, dělám to pro svou zábavu a jestli z toho bude i něco jiného, ok.

Právě jsi Bohuňo u výjimečného okamžiku, i ty admine, tak ve vlastním zájmu tenhle můj koment nemaž, jednou na něm vyděláš majlant!

Opět je to věc OSUDU, který je již vepsán do hvězd, a nevyjde-li Mareš... ok, vše je jak má být, jen si říkám, že Pánbůh, nebo archeoastronauté mě přece nevrátili 4x z klinické smrti proto, abych nakonec skončil jako Wimmer pod koly autobusu... ale třeba se mýlím, cos by sis asi ve své nepřejícnosti pošušňala, že, ale SVĚT, a říkám to bez nejmenšího přehánění a pýchy, by přišel o hodně, to mi věř! Jednou si každý řekne, že to by přece vymyslel i ON SÁM... ale opět, je to jako s mojí poeSií, vždycky se najde nějaká Bohuňa, která bude kštít špínu a plivat na lidi, kteří něco dokážou, kteří mění svět, nebo alespoň činí druhým radost a v mém případě, třeba i depresivními básněmi.

NU, Bohuňo, a včil máš PROSTOR na svá vyjádření. Možná je piš radši i v angličtině, protože, jak říkám, tenhle okamžik se zapíše do dějin! jfj 21. 8. 2022 (tedy 52 let po okupaci)
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 26.8.2022 > pro hejtry

https://fb.watch/f8jCuTJMwf/
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.9.2022 > slova ing. Ševčíka, která podepisuji do poslední písmeny, jak říkáme MY poetové a slovíčkáři!

https://fb.watch/fkl3xn-g6g/
<reagovat 
back (Občasný) - 4.12.2022 > Vzpomněl jsem si na Filipa Sklenáře. Nehodnotím...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter