Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 Kiki_ (Občasný) - 14.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tady je průšvih že všichni chtějí nakrmit nadějí, že se to systémově nějak zvládne, že nepřijdeme o to na co jsme zvyklí - platit kartou / čipem a nepočítat peníze u pokladny, že nepřijdeme o luxusní zboží, možnost si něco pořídit na úvěr atd. Ava se naštěstí možná panikou už taky probrala a místo kvantového počítače raději vyzdvihla, že se někdo aspoň snaží fyzicky něco dělat.

Lidé chtějí naději, a neustále se do té naděje noří jak pštrosi hlavou do kočičího kočkolitu. Někdo řekne "ten systém bude spravedlivý"...no hej, tak on měl být i ten dosavadní systém spravedlivý ne? tolik úřadů které dohlížejí na úředy aby nebyla korupce...a přesto korupce lítá zprava zleva a celý systém je tak vymazlený kontrolama, že se do vlády dostanou absolutně tupí nevzdělanci bez praxe v tom oboru kde nakonec dělají ministra. Ano, systém tady evidentně nezklamal - očekává se že systém který nastoupí po něm, to bude mít lepší? Když těm lidem evidentně hrabe od hlouposti? Falešná naděje, opravdu pastička pro lidi se slepou vírou opět v někoho dalšího.

Je prostě vidět kolik "probuzených" lidí se nesmířilo ani s první podmínkou pádu systému - totiž že ten systém padne a už nebude. Uvnitř tohle nechtějí, chtějí náhradu aby byl jiný systém. Stýskalo by se jim po blbostech. A že některým opravdu řádně hrabe, to se nedá už vyléčit do doby než to všechno půjde do kytek - krásný příklad je, když mi někdo zavolal, jestli bych mu mohla uskladnit televizi. Ptám se ho proč, on na to že musel vyklidit sklep protože tam byla plíseň. Ptám se, proč má televizi ve sklepě, odpověď: "je náhradní, pro případ že by se jedna z těch tří co používáme rozbila".
Takže, tříčlenná rodina má tři dvoumetrové televize a jednu náhradní ve sklepě, protože když se lidi bojí že nebudou mít co žrát a čím si topit, to je to co chcete mít do zásoby - televizi. Když takovému člověku poradíte, že když na to nemá místo ani to nepoužívá, ať to šoupne do frcu, tak se ještě nasere... XD

Takže, toliko ke zdravému rozumu těch, kteří věří každé kravině a je jedno z jakého média - jestli mainstream nebo alternativa. Nenávratně to poškozuje mozek, prostě všeho s mírou.

Alternativci co tady věří, že nějaký kvantový počítač a mobily od Trumpa jim spasí zadek před zimou a hladem... fakt se už proberte.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter