Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JE MI LÍTO + píseň+ vzkaz mladíka k FIALOVI!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 8.11.2022 (06:23:36)


~ JE MI LÍTO ~


Že byl jsi dlouho sám a sám,
že stesku čelíš záplavám;
co dělat s tím, co říci mám...
Je mi líto.

Že peklo svírá duši tvou,
zažíváš trýzeň mučivou;
v duchu tě stále objímám...
Je mi líto.

Že po dnech prázdných, unylých,
jen prášky bolest ztlumili;
po sté si lásku nalhávám...
Je mi líto.

~

Jsi jako já, jsi bez viny,
každý den nové šediny,
uzlíček smutkem protkaný,
bez šance, Boha, obrany.

Je mi líto,
je mi to líto.

~

Tu vůni už jsi zapomněl,
nikdo tak ještě nevoněl;
pověz, co na to říci mám...
Je mi líto.

Jen pro ni světem toužíš jít,
samotě plány překřížit;
skrz temno k slunným zahradám...
Je mi líto.


Vzbudit se v nebi blankytném,
na zázrak čekáš každý den;
nadějím lichým sbohem dám...
Je mi líto.

~

Jsi jako já, jsi bez viny,
každý den nové šediny,
slzami deník popsaný,
už přivykl jsi na rány.

... co už s tím jenom nadělám...

Je mi to líto.
Je mi líto...

Odpusť mi Bože jediný,
láska zhynula pod stíny.
To ticho ve mně nezvládám...
Nepřebolí to!



Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2022 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2022 > hele, chápu, že se to nemusí hodit pod báseň, ale tohle je snad mírová mise, tedy, jestli MÍR někomu na Totemu nevadí!
Dnes po celý den myslím na volby v USA, protože TAM a ne na UA se dnes rozhoduje o míru, jestli to tedy jsou ti váleční štváči a zločinci schopni pochopit!
Ironie... Trump říká to, co já řekl dávno před ním!
CAPISTO???

Takže proč tu mažeš mírová prohlášení, a příspěvky?!
Myslíš že zaplacení Chvilkaři a devianti chtějí mír? ONI chtějí rozvrátit systém, zničit demokracii, zničit planetu! Bože, co je na tom po těch jejich zvěrstev které denně provádí nepochopitelného???!!! https://www.facebook.com/groups/750140313058241/permalink/897963921609212/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.11.2022 >
09.11.2022 17:15:53 j.f.julián
https://www.facebook.com/groups/750140313058241/permalink/898675571538047/

myslím, že mladík promluvil za nás za všechny normální a soudné!


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.11.2022 > je čas si připomenout, proč jsme bojovali za změnu...


<reagovat 
Čtenář - 10.11.2022 > Polonahá žena obtěžovala v Brně zákazníky občerstvení
<reagovat 
Čtenář - 10.11.2022 > Žena v Brně začala rodit v ranní špičce. Dostala doprovod
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 10.11.2022 > ZSprávy ze Brna,?
<reagovat 
Čtenář - 10.11.2022 > ze z Brna, podle vzoru ze zplzně
<reagovat 
Čtenář - 11.11.2022 > Tady je to suchý
<reagovat 
Čtenář - 12.11.2022 > Hehrt š
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 14.11.2022 > Julián, v pozadí cítim v tebe silnú, celkom rozkošatelú osobnosť, s veľkým potenciálom - neviem ale, prečo sa tu štylizuješ do úlohy hulváta, a celkovo antisystémového človeka... . Nebolo by lepšie pristupovať k svetu konštruktívne?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2022 > Mister NS.> nemohu najít tvá díla??!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.11.2022 > copa ti připadá na básni hulvátského??
Tak to jsem zvědav, co z tebe vypadne...

Mé komenty jsou jen odpovědi na hulvátství jiných!
A ještě něco-já jsem asi jediný na VŠECH literárních webech, který se do ničeho nestylizuje, takže nesuď podle sebe! Mně je 63, to mám za sebou už dobrých 48 let a proto je má poezie tak výjimečná, protože si na nic nehraje, ale nevidíš-li to, tak hledej chybu v sobě, mě už hodnotili jiní velikáni, jako Skácel, Žáček, Vinklář, Dlouhý apod., ale škoda slov!
Prostě není každému dáno!
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 17.11.2022 > j.f.julian> No ale odpovedať na akékoľvek komenty je možné predsa aj slušne, a nenechávať sa vyprovokovať k rovnakému, alebo obdobnému hulvátstvu...
Prečítam postupne staré poznámky a komentáre tých najčastejších tunajších respodentov, a vidím, že snáď väčšina je tu veľmi emočne labilných... Celkom slušne na hrubé invektívy reaguje iba snáď Fr. Vyrut a Peslov, najslušnejšie potom asi Zeanddrich - pri tom je vidieť, že je duchovne hlboko a vznešene ukotvený, z toho by si každý mohol zobrať príklad... Taký Mier Zemi nereaguje, pre zmenu, už niekoľko rokov vôbec, Žaža a Toono len veľmi úsporne. Najhrubší je tu asi Analfagot, najdesivejší potom ten Prilietli mimozemštania - tam je to snáď priamo prípad pre psychiatriu... (ten navyše útočí úplne nevyprokovane, a podľa nejakého záhadného podnetu - hádam z vesmíru?...) Z redaktorov tu zostal snáď len jeden...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.11.2022 > Mister NS.> 


Na co si to tady pořád hrajete?
Kdo je jako zvědavý na ty vaše posudky?

Sám nic neumíte, nikde žádnou tvorbu nemáte, už rok tady chcete pořád někoho zavírat do vězení, přiznal jste se, že berete perník a občas tu děláte úplně bizarní kousky, za který patříte do blázince spíš vy.


( Čtenář - 1.4. > PřilítliMimozemšťani> Diabolská stvora sa opäť prejavuje!!!!!!!!!!!!!!!!
Hearle!! Hearle!!! Hearle!!!!
Do ohňa s tebou, ty pekelná stvora!!!!!!!!!
Pryč z Totema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Čtenář - 30.5. > PřilítliMimozemšťani> Há!! Ta diabolská stvora už zase tu napadá najpoctivejších doktorov a vôbec kresťanských ľudí, ktorí sú tými najužitočnejšími ľuďmi na Zemi!!! )

Přestaňte nás napadat, jestli máte nějaké názory, publikujte je jako svoje dílo.

Nesnažte se předstírat, že jste jiný klerofašistický vyšinutý zfetovanec, než ten, který tu už roky řádí, to vám nikdo nežere.

Jste feťák a šílenec, přestaňte nás obtěžovat, myslím, že mluvím i za juliána.




<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 17.11.2022 > A čo sa týka mojej tvorby - píšem o tom krátko treba tu (je potrebné nejakého dodatku k tomu tamojšiemu útoku na mne?

TOTální E Magazín (totem.cz) totem.cz/enda1.php?a=357886
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.11.2022 > Mister NS.> 


Vy jste fakt vyšinutej.
Vy mě tady hystericky a doslova s klerofašistickým laděním, úplně komicky pronásledujete, nazýváte mě stvůrou pekelnou a neustále usilujete o eliminaci mých práv a já vás hrubě urazila, když jsem vás nazvala klerofašistou?

Vždyť jím jste, ve vašem případě to je zřejmě ještě velice mírné hodnocení.

Nebo vás urazilo, že jsem vám zaoponovala s vaší myšlenkou?

Fakt se vzpamatujte a přestaňte mě otravovat.

Já jsem pro vás naprosto tak děsivý jev, jako taková zrůda jako vy pro mě.

Takový chcípáky jezuitský úchylný ukrofašistický, kleročernoprdelnický tu máme ještě v r. 2022 trpět?!
Děláte si ze mě srandu?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.11.2022 > Mister NS.> 


Fakt už mě křesťánci nehorázně serou.
Odporná inkviziční hrůzná pakáž.
Nejhorší odpad, co běhá pod Sluncem, zpátečnický hovada, zrůdy bránící pokroku, rigidní dementi, hoši, co si nezašukali z kléru.

Zmrdi odporný.

Jestli je tohle, takový buzerantský klerofašistický jezuitský hmyzácký hnus u vás na Slovensku normální, tak tady, v severozápadních Čechách, se za to běžně dává po držce.

Tady jsi na českým serveru.
Češi jsou bezbožný, my nepotřebujeme ty vaše zkurvený úchylárny, který si nejvíc můžete užívat ještě tak na tý Rakousku - Uhersku fandící a vyšahaný pánbíčkářský jižní Moravě.

Jdi si se svým mega úchylným rádoby křesťanstvím, prakticky nejhorším satanismem, do hajzlu, ty zrůdo.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nenávidím náboženský chlapečky od tý doby, co jsem poznala tenhle server.

Omezený chcípáčci jsou rozrušený moji dimenzionální barevností, tak furt vymýšlí nové a nové inkviziční tahy.

Už pochcípejte, určitě jste očkovaný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Přijde chvíle, kdy tato civilizace bude muset přijmout a ráda přijme mimozemské rasy.
Rigidní křesťani, kteří věří na podvodné svědectví Bible a nebudou to chtít přijmout, můžou:

a/ spáchat sebevraždu
b/ zbláznit se a dožít v ústavu
c/ preventivně zemřít dřív, než se to stane, k čemuž zřejmě slouží očkování

Křesťanská omezenost prostě zmizí z tohoto světa a nebude bránit mimozemskému kontaktu, ani novému věku.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Křesťani se totiž chovají jako nehorázní hulváti, jejich chování je příšerné. Sami se chovají jako pronásledující hmyzácké parazitické svině a bez jakýchkoliv argumentů pro svá tvrzení terorizují myslící lidi z pozice jakéhosi "společenského řádu".

Může mi někdo říct, k čemu bylo 20. století, kromě toho, že se díky tomu vynalezly digitální foťáky, díky kterým jsem vyvrátila materialistický ateismus, když jsem vyfotila éterické mimozemské lodě, se kterými jsem byla na focení a pozování domluvená telepaticky?

Nejlepší a nejkrásnější výsledek, který přinesla 1. světová válka, byl konec křesťanství.
Po 1. světové válce tomu už nikdo nevěřil, týhle slátanině.
Pánbíček se tehdy na všechny prostě docela nehorázně vysral a začínalo být jasné, že věci jsou asi kapánek jinak.

Místo teorie éteru, jakožto univerzálního nosiče elektromagnetického záření se nasadila Einsteinova teorie relativity, které ve skutečnosti nikdo nerozumí.
Éter je pravda, to je skutečnost, metafyzická a pohádková realita, magická, je skutečnost.

Je tady pár věcí, který by chtělo malilinkato poupravit, že?



<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 19.11.2022 > Julián, na útoky má človek predsa právo nereagovať – a tým kresťansky prerušiť reťazec zla (oko za oko, zub za zub je prekonaná židovská zásada zo Starého zákona, riadiť sa máme hlavne Novým zákonom)

Pekne o tom hovorí aj český herec Dušek - v Druhej dohode tuším...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > Mister NS.> 


Julián na vás fakt nezareagoval, ale já na vás zareaguju, já jsem totiž horší člověk a tyhle kecy mě vyloženě vytáčej.

Já jsem zkusila na toho židovskýho kokaina nereagovat.
Ten chcípák to zjistil a za pár dnů nasadil:

A/ můj falešný profil, který řídil on
B/ extrémní grafiky, kterými mi rozjebával příspěvky

A jako čemu bych si pomohla, kdybych nereagovala?

Já vím, že ten kripl je od NWO a jenom soustavným bojem jsem tu přežila.

Že "slušní lepší lidé" toto dovolí, redakce proti takovým sviňárnám nezakročí, je vaše konto, vy "slušní lidé".

Zaplatíte.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jsem zjistila, že reaktivnost je prý špatná. Jako vůbec odpovídat.
Že "lepší lidé neodpoví" tady napsala nějaká kráva.

To snad není možný, fakt lidi už jsou kyborgové, malý zrůdičky, ať už to pochcípá a pojde a zůstanou jenom horší lidi.
Už aby to bylo.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"Lepší lidi" dělají v korporátech a pracují na pádu lidstva, mají deprese a berou prášky, nebo kokain, podle pozice, to proto, aby se jim dobře dělalo zlo.

"Horší lidi" nedělají v korporátech, montují, nebo dělají ve službách a chlastají, nebo hulí trávu.

Jistě i v tom všem se najde několik případů, kteří jsou abstinenti.

Mno...

Takže tenhle web plný těch slušných lidí ignoruje teror žiďáka, ale chce pronásledovat mě.
To jo, to jim jde, ubožákům.

Až zbudou jenom horší lidi, na světě bude krásně.

Ti lepší jsou totiž kyborgové, naočkovaní a se zavřenou dimenzí bytí, takže jim ten jejich hmyzí svět připadá normální. A v něm krásně zemřou a nás do budoucna nechají žít.

My pak budeme konečně "lidé", kteří budou moct nabrat směr dimenzionální spirituální realita bytí.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já myslím, že reaktivnost je velice dobrá, co je pojmenované, to je vidět a s tím se dá něco dělat.

Pojďme si pojmenovat ty "lepší lidi", jak nikdy neodpovídají.

Proč neodpovídají?

Protože:
a) jsou apaticky zavřený a zfetovaný psychofarmaky
b) nemají argumenty a neví, co říct
c) mají strach cokoliv napsat, protože co na to známý a co na to šéf
d) jsou svině, který si hrajou na lepší lidi a nebo jsoou ve funkci NWO
e) nechtějí odhalovat své zmatené, marné a slabé nitro a konfrontovat je s jakýmikoliv argumenty

Tím jsou samozřejmě lepší lidi.


No - takto. Já jsem nikoho nenapadala, jen jsem se postupem času naučila čelit útokům NWO a tichu lepších lidí, tím jsem zradikalizovala.

Nakonec, když jsem viděla, jak jsou lepší lidi neschopný cokoliv dělat s děsivou světovou situací, přihlásila jsem se do náboru Galaktické federace, "jdeme zničit NWO a USA", za blahé doby 2015.

Od té doby už uplynulo 7 let, já získala zkušenosti a prošla tou válkou a poslední 2 roky tu působím na tomto nádherně slušném serveru.

Za tu dobu se nám krásně pojmenovala židovsko - kokainová složka NWO a spojilo se nám to s církevní kolaborantskou shnilostí a "slušný lid" si zažil vnitřnosti inkvizice.
Vše je pořád krásné.

Ale jestli si někdo myslí, že jak GF, tak kosmické vědomí někomu žerou tu jeho virtuální slušnost a jemnocit, když mají populaci a její stav na dimenzionální mapě a plánku, tak je krutě na omylu.
Oni vidí tu zdrogovanou, zdegenerovanou a různě sjetou populaci. Říkám, hulit, to je ještě milionový. Nejhorší je antidepresivum. To je duševní smrt bez zkušenosti.




<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tá stvora diabolská!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ona ešte bude dobrým ľuďom vyčítať, že mlčí, keď ich odtiaľ vyštvala
No všetkého iba dočasu
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tá stvora diabolská!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ona ešte bude dobrým ľuďom vyčítať, že mlčí, keď ich odtiaľ vyštvala
No všetkého iba dočasu
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.11.2022 > vse je jinak, uz tyden Totem nenajizdi, hlasi ze stranka neexistuje...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 > j.f.julian> 

Mě funguje, ale včera taky nějakou chvíli nefungoval.

Hele, mě tu blokli 2010 tím, že mi nedali oficiální ban, ale zablokovali mě nějak hackersky, že mi právě stránka nenabíhala.
Ani jednou, nikdy.

Možná ti tu klerofaši spolek udělal to samé.

Co s tím, to nevím, neboť nejsem hacker, jedině se zkus s někým poradit, jak blokovali na jaře ty "dezinformační" weby, byly i všelijaké tipy, co používat, aby se člověk na ty blokované stránky dostal.


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> stale pise ze nefunguje, z riznych pc, adres, mist, opet jen z hajzlu MV-divne, co? Ja na to kaslu, nevnucuji se, kde me nechteji, jsou to zbabelci!! ahoj, j.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2022 > j.f.julian> 


To je divný ... asi nějaký high-tech způsob blokování stránek, možná úplné sci-fi, ale když mají mít naočkovaní lidi svůj číslený kód, který se hlásí jako zařízení, tak třeba mají technologie, které dokážou nadetekovat, že se k severu připojuješ zrovna ty.
Já už nevím, vše je možné.
Hlavně tady jsou zbabělci a mlčící blumy, možné je skutečně vše.
Satanisti nejsou zrovna se srdcem na dlani.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2022 > j.f.julian> 

Tady se ani nedozvíš, jestli tě zablokovala redakce, nebo je to zvenku.

Mě tu zablokovali 2010, naprosto stejným stylem, z mého počítače jsem se sem nikdy nedostala, jedině z jiných IP adres.
Tady ale tvrdili, že mě nezablokovali.


Toto mi napsal ten vyšinutý úchyl, jak se tu po mě vozil celou dobu mého publikování 9.12.2020 - 28.2.2021

"
Čtenář - 13.3.2021 > Magda, kódovací talent na piču, ale díky, protože mi uniklo, že Zpivánek je furt připosraný ze živých i mrtvých.

Kurvíšku, nemyslím, že máš odůvodněné výčitky svědomí. Sklenář se fakt nezabil kvůli tvým dětinským snahám si s ním pokecat :))

Svého času jsi posloužil jako antidepresivum úplně stejně zbytečně provinilým a sebestředným poprděncům, kteří doufali, že se zabil aspoň kvůli nim, a že když tě jako umravní, učiní spravedlnosti zadost. Ale ani kvůli nim se nezabil, ty měl úplně nejvíc na háku. Skoro myslím, že kdyby tušili, jak moc, byli by dotčeni. A někteří by pocítili děsivou satisfakci, že se vlastně oddělal. A asi by zase museli někoho bezodkladně zcenzurovat, aby se cítili míň jako to, co skutečně jsou :))

Takže tě tu klidně mohli nechat svinit, jako sviníš dodnes. Vždyť to je nakonec tvůj trest. Jsi prostě malá nahrbená svině.

""


Míra nenávisti je impozantní, prý to byla jeho pomsta za Sklenáře, stará křivda, to je jedno...

"Takže tě tu klidně mohli nechat svinit, jako sviníš dodnes."

Asi ten úchylák nějak viděl do toho, co se tu dělo a z kontextu těchto slov vychází, že to byla akce redakce.

Takže redakce lhala.

Nedá se jim věřit.
Je to hrůzné - pokud existují takové sci-fi možnosti, třeba blokovat člověka individuálně podle nějakého jeho čísla, doslova znamení bestie, tak nám můžou pomoci jenom mimozemšťani.

Pokud i to je fake a podvod, zanikneme.
Proti tomu není obrany.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Kontext tohoto je takový, že si ten vyšinutý idiot myslel, že jsem urvisu, nebo že někdo jiný tady je urvisu a prý "jsme se moc nepřetrhli s citlivostí", když umřel Sklenář.

Jak já toho Sklenáře nenávidím, to byl kripl, dobře, že je mrtvý.
Tolik umí, co ten hajzl umí dělat zla i po smrti, skrze jeho zasraný špinavý známý :-D


<reagovat 
back (Občasný) - 4.12.2022 >
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.12.2022 > nefunguje to ani Analovi, psal jsem na mail Mirkovi, ale neozval se. Jsem opet na Min. vnitra na wc a opet pripojen!?? Nedelam si srandu, ono se to stavalo i driv, ale ted je to v kuse asi mesic a z ruznych pc to pise ze stranka neexistuje. 0bohuzel poradit mi takto nejde, odchazim a uz se nespojime.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.12.2022 > j.f.julian> 

Je politický zájem tě odsud dostat. Redakce jim jde na ruku. Zkouší zavést co nejrychleji NWO. Zkus zjistit, jestli je to vyloženě místy připojení, nebo není možná ta verze, že tě blokují na bázi tebe, jako osoby.

Když budou chtít, mohou to dělat ručně, nebo na tebe aplikují nějaký pokus o řízení formou umělé inteligence, která načítá tvé přiřazené číslo, i neočkovaní v sobě mají dost chemikálií, aby se u nich mohla vytvořit nějaká struktura v těle, která může fungova jako čip.

Potom si tě umělá inteligence načte jako číslo, které má zakázané vstup na ty a tamty stránky a neotevře se to nikde.

Jenom na ministerstvu vnitra.
Zní to jako ptákovina, ale nemusí to být ptákovina.

Nebo je to nějakou místní sítí, zřizovatelem internetu, občas ty idioty napadne blokovat nějaké stránky, protože jim připadají dezinformační.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.12.2022 > j.f.julian> 

Bylo by dobré, kdyby se alespoň vyjádřil, jestli za blokací tebe jako osoby stojí redakce, nebo ne.
Tady se dějí divné věci dlouho, dělá to redakce, NWO, nebo nějaký jiní zločinci (teoreticky to mohou být i rozjívení hoši IT, co už dělají regulérně zločin). Tentokrát ty zrůdy musí krvavě zaplatit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter