Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 > Kiki_> 

Mě napadlo, že to bylo násilí ze strany někoho jiného.
Nějak mi nepřipadá, že by člověk v 88 letech byl vůbec něčeho takového fyzicky schopný.
Nevím, nechci to rozebírat, není to zrovna sváteční téma.

Doba je dokonale psychicky vyšinutá.
Vše je úplně mimo, prošla jsem kolem televize, tam běžela závěrečná znělka z nějakého asi koncertu na Václaváku, tak debilní hudba, tak strašně debilní, nemelodická, přihřátá, ukníkaná, to je satanismus, tohle umí jenom satanisti. Takovou ubíjející debilitu umí jenom satanisti.
Uvědomila jsem si, že je to tak příšerně debilní, tak zoufale ubíjejícně debilní, že to nedokážu přijmou ve své podstatě, tak jak to je a mám potřebu to alespoň nějak v duchu pojmenovat, dát tomu nějaký význam a smysl, jakýkoliv. Že mám prostě z toho debilního nic potřebu dělat něco pomocí myšlenky.

Prostě tak je to s celou kulturou, s celou společností.
Ta debilita, stav šílenství, míra násilí, se už nedá přijímat, tak jak je.

Zkrátka musíme udělat maximum pro to, aby 1/3 přežila a měla tuto planetu pod kontrolou.

Když nezlámeme hůl nad tím 2/3 zešílelým debilním teátrem pod nadvládou 5G a nezačneme se starat výhradně o svou budoucnost, zbytečně se v tom můžeme utopit s nimi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter