Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A to, co tady rozvádím za tezi, která je s vysokou pravděpodobností prostě pravda, holá pravda, to bude už příští rok trestné.
Je to jasné, když si člověk domyslí jednoduché souvislosti, že západní zločinci šli vykrást Rusko a teď chtějí ovládnout svět.
Je to odporná nacistická banda, která přišla ze strany odpůrce Stvořitele - ničivé kyberinteligence, která chce zničit a pohltit tento svět.
Navazuje na ty hajzly, kteří se infiltrovali do staré Atlantidy a způsobili její zkázu.


https://aeronet.news/video-zfanatizovani-ukronaciste-zlyncovali-a-vyhnali-z-kostela-pravoslavneho-kneze-ktery-je-oddaval-a-krtil-po-dobu-21-let-ale-ted-ho-vyhnali-na-prikaz-narko-fuhrera-zelenskeho/

Z článku:

" Petr Fiala totiž tento zákon chystá podle vzoru ukrajinského mediálního zákona, který byl právě ve čtvrtek podepsán ukrajinským prezidentem [2].

Drakonický zákon úplně zakazuje médiím publikovat jakékoliv pozitivní informace o Rusku pod trestem obvinění z kolaborace s nepřítelem a ze šíření ruské propagandy [3]. Zákon zavádí tzv. dobrovolné mediální registrace, kdy se média registrují u kyjevské vlády a projdou prověrkou. Kdo bude registrovaný, bude mít tu výhodu, že jeho web nebude zablokován v případě, že dozorový mediální orgán najde na webu nějaký závadový příspěvek. V takovém případě úřad jen upozorní redakci, který článek je třeba odstranit a tím to hasne."




Takže v nacistické banderovské zločinecké Ukrajině si uzákonili takovou debilitu, řízenou programovou demenci, že se nesmí informovat objektivně, ale musí se lidem lhát, tak to tu budeme mít taky?

Všechna ta odporná nacistická verbež, Banderovci, Hlinkovci, klerofašouni na Slovensku, prostě tento odporný vlastizrádný humus se chce příští rok úplně legalizovat.

Naši zemi chtějí udělat jako pásmo proti Rusku, chtějí vybít naše životy.
Západní nacistický svině, nějaký ubohý podvodníci a vrazi, co nic nedokážou vymyslet, dokážou jenom ukrást patenty a zabíjet nevinné lidi, protože jsou to megaúchylové.

No, tak uvidíme, co přinese 2023.
Mám z toho roku dojem projasnění.

Myslím si, že nacisti všechno tlačí tak rychle, surově a nápadně, že tento rok dojedou.
Že si toho konečně všimnou lidi, že tu máme nacismus a zločin. Stačí 1/3 lidí - ta, co má přežít.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter