Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Galaktická federace to takto říká - že lidstvo je na odpis, že to zachraňovat nebudou, že jsme zkažená rasa, co ohrožuje planetu a protože jsme v podstatě "jejich", ale zkazily nás odporné rasy a my jsme teď takové zkažené bastardní děti a GF má za planetu prvotní odpovědnost, tak půjdeme pryč a nechá se jenom nějaké jádro, se kterým se bude dále pracovat.

Já to vidím jako logiku, vše mi sedí, lidstvo mi připadá odporné a hnusné a protože mám za sebou stresy z dimenzionální války a potom stejně tak obludné stresy z reakcí této společnosti na takové reality, nedivím se, že se tak rozhodli, fakt netrpím iluzí "že jsme páni této planety", ani netrpím iluzí, že si kdy tato rasa vedla svoji společnost sama. Prostě nad námi jsou vždycky mimozemšťani a dokud nebudeme tak silní, inteligentní, rozvinutí a technicky vybavení, jako oni, jsme prostě proti nim v podřízené roli.
Na tom myslím si není co k nepochopení. Evidentně je vývoj možný jenom dvěma směry, jeden je spojený se spirituálním rozvojem a etikou, druhý je spojený s bezemoční technokracií.
Jinak dopředu jít nejde.

Nějaký báby si tady můžou stěžovat, že "mimozemšťani na tohle nemají právo, protože Bůh" ... tak ať si toho Boha laskavě seženou, ať kurva konečně jednou něco dělá, protože ho ještě nikdo nikdy neviděl.

Takže očekávám zničení civilizace a to i z toho důvodu, že je esoterická scéna vesměs prolhaná, zbytečná a na prachy, nikdo neřeší reality, všichni jenom jedou iluze, sedmkrát, až osmkrát vylouhované.
Tzn. reálná GF na nebi nikoho nezajímá, moje výpověď nikoho nezajímá, psychotronické pokusy NWO nikoho nezajímají, vlastně to, co je dobré a k něčemu přínosné, má malou sledovanost, stupidní dav hltá Brožovku, nebo porno cuchtu Křešovou.

Křešová je toxický hmyz od začátku, nyní se začíná více vybarvovat FB profil Martin Cornel, který ji a Grunwalda otevřeně propaguje.
Chápete?
Staněk je podle té obludy M. Cornela Allatra a Křešová je prý "v pohodě".

To, jak Křešová s tou svou vystrčenou prdelí v pornu a dementním výkladem GFS od Eleny Danaan a nakonec psychopatem Auroranem zničila jméno Galaktické federace, asi nevydýchám nikdy, leda až uvidím lidstvo válet se v krvi, mrtvé.
Až budu vědět, že tahle odporná satanistická společnost je konečně mrtvá minulost.

Nicméně, ač je Martin Cornel sám evidentní podvod od NWO, tak pomluvil celou esoterickou scénu, ale ono se s tím dá jedině souhlasit.
Já už nevěřím, že jsou tak hloupí, naivní, nebo nevím jaký a mrzí mě, že zpětně už nedokážu jasně odseparovat, co z těch jejich bludů proniklo do mého zážitku, co jsem si na sebe nabalila nesmyslně, že si to nějaký peněz chtivé hovado vycucalo z prstu.

Teoreticky může být celý vzestup jedna velká halucinace a nepravda.
Zato psychotronické útoky jsou pravda.
Protože byl na mě spáchán dezintegrační tvrdý psychotronický útok a já se naladila na nějaké pozitivní a podpůrné duchovní vlivy, mohla jsem si to začít vysvětlovat tak, že je to vzestup.
Vše je možné.
Jediný zdroj, který mluví o tom vzestupu "zadarmo", jakože se na tom trapně neživí s esoterickým youtube kanálem, je Poselství Amenti.
I to samozřejmě může být teoreticky falešný zdroj, který nasadilo NWO. Ale já tomu věřím.

Další věc je třeba ta Schummanova rezonance - tam je to taky dvojí pohled. Ano, může to být tedy projev nějakého vzestupu planety, stejně to může být výsledek fungování všech těch technologických aparatur, jako je HAARP.
Ay´by se zjistila pravda, musely by se všechny ty technologie vypnout.
To zrůdy od NWO nikdy nedovolí a lidstvo, které chce matlat po placičce a konzumovat esoterické žvásty taky ne.

Takže zbývá jediné řešení, které doufám, že přijde co nejdříve.
Tedy sejmout lidstvo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter