Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ten chlápek ve videu (těžko říci, jestli je naživu, jestli přežil), byl aktivní v tom smyslu, že informoval, ale jinak byl rezignovaný, neviděl řešení.

To já tenkrát viděla, protože jakmile jsem se zorientovala v problematice, byla jsem schopná je ničit.

Jednak, když se do toho mého napadení od NWO na konci r. 2015 vložila Galaktická federace, ze začátku do všeho se mnou radikálně šlápl jeden bojovník kočičího původu z GF, z armády a nastolil velice radikální a rychlý průběh, "učil" mě, jak na ně, jakým stylem a přitom jsem přijala spoustu informací.
Během té své tehdejší, taky půlroční epizody jsem si se vztahem k budoucím událostem, které se potom odehrály ujasnila, že toto rozhodně není žádná nevinná hra, ani že nejsem blázen, ale že se tady doslova "čaruje" se světem, techno, ale čaruje a že to je krutá realita.

V r. 2019 jsem už byla v mnohém poučenější a mohla jsem plynule navázat, samozřejmě s živým spojením a podporou od Galaktické federace člověk řešení vidí.
A v tomto chápu tento zákon, přijde mi jako základní techno-okultní zákon. Jakmile je to přes techniku, přes vlny, byť primitivní, nějaké mikrovlnné, úporný elektromagnetismus, žádné složité dimenze, vždy a za všech okolností to jde otočit obyčejnou myslí.
Protože to jsou vlny, elektromagnetismus a to už velice měkce a poddajně, narozdíl od hmoty "poslouchá" vyšší zákon, tedy vyšší dimenze a kosmické síly dokážou s tímto zatancovat.
Navíc, i kdyby měli zamknuto kolik chtějí dimenzí, tak Stvořitel, nejvyšší kosmické vědomí, je úplně všude, i tam kde je zamčeno, proto neexistuje místo v bytí, kde by nebylo možné dovolat se Stvořitele.
Jde však o to, vytvořit dostatečný stimul spravedlivosti, nutnosti napravit hrubou disbalanci mezi nárokem té živé bytosti na ochranu proti tomu zlu.

Ono to celé bylo velice složité, ze začátku to bylo paralyzující techno a později jsem se dostala skrze ty kultické síly v planetě, její duši a vyzařování a vztahu k planetě k těm nejstarším a nejsilnějším dimenzionálním systémům a ty jsou rozhodující.

Proto se nebojím, tito hajzlové od NWO s tou jejich primitivní techno-okultní aparaturou se dají odstranit.
Za předpokladu, že se přestane lhát o psychotronických zločinech a Galaktické federaci.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter