Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Právěže porno Andrejka, ze který je celá alternativa tak na větvi, je dělaná pro tuto rasu, asi jo.
Debilní porno čubka pro piraní rasu.
Nabídne techniku, technicistní skluz s Elonkem, buzíky z Galaktické federace Světů, napíchnou vám očičko, jak to mají v logu ... a začne zkáza světa.

Prostě tato debilní rasa má frekvenčně jedině na NWO.
Skutečné hodnoty nějaké Smaragdové úmluvy vztahů se Stvořitelem reálné Galaktické federace jsou vysoko vysoko nad možnostmi lidské populace, dosahuje tam takové minimum lidí, že to neodpovídá ani těm 20%, kteří by měli teoreticky přežít.

Takže počkáme, co nám přinese Andrejka a Q-Annon.
Já už ty kecy nechci poslouchat, fakt už radši tu potopu, nebo jadernou válku, než další porno čubku, co bude zvěstovat o mimozemšťanech a celá alternativa ji lehne k nohám.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter