Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Třeba to, že je málo dětí, myslím si není ekonomickou úrovní, ale vyloženě vyčerpaným duchem společnosti.
Bylo to složité, byli jsme dlouho svíráni v žiďácko-reptiliánském sadistickém marasmu v rukách padlých andělů, archontů, vesmírných zločinců.
Lidský život byl krátký, ničemný, byli jsme neustále decimováni, sexuální zprzněnost byla norma, v podstatě je psycho-sexuální rozpoložení lidské bytosti zoufale vzdáleno jakékoliv "tantře", prostě je to devastační, děti se rodily a umíraly, lidi žili jako zvířata.
Měli do toho naprosto falešná náboženství, aby se těšili alespoň na posmrtný život, i když i to byla v podstatě lež.


Protože padlí andělé se starali o kruh zbytečných inkarnací bez evoluce.

Takže teď, když děti mít nemusíme, tak je nemáme a není to kvůli nějaké mizerné ekonomické úrovni, je to kvůli satanistické bezvýchodné společnosti.
Myslím si, že kdo do dnešní doby porodí bezstarostně dítě, je prostě idiot, co nedomyslí zítřka, nebo je pro něj dítě postaru jenom kus hadru, na jehož duševím rozpoložení a jeho budoucnosti mu nezáleží.

Lidi byli v tomto procesu dokonale prolustrováni, no a byl učiněn závěr, že je to nenapravitelné, což hodně odpovídá realitě.
Protože to, že se lidi "neprobudili", není vůbec tím, že neměli informace, že o daných faktech nevěděli, bylo to jednoznačně tím, že jsou zkažení a jejich mentalita je satanistická, tedy odmítají jakékoliv transcendentní výzvy a trvají na satanistické reptiliánské násilné společnosti, kde je cokoliv vyššího ducha pronásledováno.
Prostě nezvedli hozenou rukavici, učinilo to velice aktivně jenom promile obyvatelstva, další procenta to alespoň nějak aktivně prožívají, do určité míry, další menší desítky procent s tím velice pasivně, ale alespoň trochu ladí a zbytek je na odpis.
Nepolepšitelný, nenapravitelný a zdegenerovaný materiál.

Prostě civlizace je duševně na konci a dopředu má potenciál jít jen menší výsek společnosti, protože dopředu znamená hlavně spirituálně nahoru.

Co se týká použití ěch jaderných zbraní, tak jistě GF zabrání celosvětovému jadernému konfliktu, ale už dlouho tu leží otázka, proč je nakonec nepoužít k likvidaci západu.

Protože západ otravuje a prudí, provokuje a šikanuje Rusko a už je za hranou tedy něco skutečně neudělat, kor když je jasně znatelné, že nejhorší, nejhloupější, nejneschopnější a civilizačně nejprázdnější je právě západní obyvatelstvo, které je naformátované na nacismus, bohužel se to vztahuje i na naši slovanskou zemi, což je na blití, ale bohužel, ano, naše země je plná degenerativních nácků.

Navíc stárneme, děti si pořizují jen nezodpovědné šílené osoby, zbytek na tohle nemá žaludek, přivádět do tak děsivého světa děti (skutečně je to hlavní důvod, toto, nic jiného) a starci se dožívají ještě vyššího věku kvůli lékům. I psychika se řeší jen medikamenty, jakýkoliv duchovní pokrok je v nedohlednu.
Protože je nemorální, abychom se tady udržovali v přestárlé společnosti starých debilních sobců nažraných léky, je záhodno to zlikvidovat a k tomu by se hodil kolaps farmaprůmyslu.

Kdybych viděla, že staří lidé jsou rozumní a naše jediná spása, OK, ale nevidím to.

Tato společnost je obecně degenerativní a je třeba nemilosrdně vypnout západ, protože to je jednoznačně nejhorší společnost na této planetě.
Tak si myslím, proč nakonec nepoužít ty atomovky?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter