Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Partnerský hovor 2
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 8.7.2023 (00:53:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.7.2023 > Stáváš se legendou, která vedle ýti, july, zendricha a mírozema bude navěky reprezentovat zmar týhle doby. Vlastně je to záslužná činnost, co tu už měsíce bastlíš, hranice mezi upřimnou snahou a jalovostí se tím stává pevnější. A to je dobře.
<reagovat 
 Čtenář - 8.7.2023 > čtenář> Je to tak, ale nebylo by to možné, kdyby tito hrdinové neměli svých předchůdců. Petulu s Macíkem, egila, skleníka... Nezapomínejme proto i na tyto dnes už trochu zapomínané;) prasáky. Děkuji.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.7.2023 > čtenář> 


I když to má být nějaký žiďácký humor, mě velice uráží, být srovnávaná s Zeanddrichem, nebo mentálně retardovaným Mírozemí.
Nebo s tímto zatraceným zkurvencem ze Slovenska, kterého vyznává ten idiot na perníku, jak si myslí, že "kto uráža kestanstvo, nemoze byt dobrý člověk".

Kdybych před lety jen tušila, že tento server je křesťanská díra, vyhnula bych se tomu tady obloukem.

Nemusela bych trpět všechny ty křesťanský mrdky, jak se tu o mě otíraly a bylo by mi v životě lépe a radostněji.


<reagovat 
 Čtenář - 8.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Něco tě tu drží, připosraná "Olgo Hepnarová?"
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.7.2023 > čtenář> 

No teď už jo, mám tu založený informační tok, ale říkám, kdybych to bývala věděla... tak bych to zkusila někde jinde.

A srovnání mě a Olgy Hepnarové neobstojí.
Jednak nemám náklaďák a lidstvo nechci zlikvidovat z pomsty, ale prostě proto, že to tak kosmologicky vychází a je třeba se s tím smířit a když už, tak to nechám udělat NWO a kosmické síly.
Nemám v plánu to všechno realizovat sama :-)


<reagovat 
 Čtenář - 8.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Je hezké, že když se tu píše o ýťě, sama k postavě hlásíš. Tak má byť!
<reagovat 
 Čtenář - 9.7.2023 > čtenář> Kto uráža kresťanstvo, nemôže byť dobrý človek - to je spoľahlivý lakmusový papierik
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > čtenář> 


Od debila, který bere pervitin a neustále mě napadá, to sedí.
Co křesťan, to rigidní zaostalý otravný dement.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já křesťany nenávidím kvůli tomuto serveru, jinde tu hnusnou verbež nepotkávám.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 18.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Nevidím, že Vás by tu niekto napádal...
<reagovat 
 Čtenář - 9.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Křesťané jsou dobří lidé, to je jistá věc.
<reagovat 
 Čtenář - 9.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Otravná svine, už tu neotravuj
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > čtenář> 


Ano a nebýt totemu.cz, tak bych o toto poznání přišla, protože bych tak báječné lidi nikde nepotkala.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter