Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Toto vše má navíc ten vesmírný rozměr války proti vesmírnému viru, skupině archontských zločinců, galaktické mafii, galaktickému nacismu, kde vystupují zlé reptiliánské a drakoniánské příšery.

To je to, že toto lidstvo tupě spinká a blouzní nesmysly ze spaní, jako "zachrání nás Aštar", "zachrání nás CO2 agenda", "Aliance zabila Gatese", "Pentagon jednou řekne pravdu" ....

prostě spící masa ovládaná nacistickým galaktickým zločinem.
Jediní, kdo jsou při vědomí v této části světa jsou Rusové, ostatní blouzní ze spánku.

Slovani jsou na tomto světě zásadní a hlavní rasa nasazená proti galaktickému zločinu, proti vesmírnému nacismu.
Takže není divu, že náckům tak vadíme.

Problém lidstva je, že se neprobudilo, že spinká se svými nesmysly o tom "jak tohle není možný", málokdo se doopravdy probral do reality. A protože těch lidí, co se probrali je málo, většina spí, času je málo a problémy jsou velké, tak je nejrychlejší a nejbezpečnější smyčka nechat je umřít ve spánku, ty tupé náměsíčné davy.

Jinak kdyby třeba nebylo takových, jako jsem já, co odrazili útoky od zlých mimozemšťanů, tak se Drakoniánům prostě podařilo sežehnout šamanskou ochrannou vrstvu civilizace a zotročit ty náměsíčné davy.
Jenže, mě nikdo nebere vážně, ani na té spinkající a ze spánku blinkající nesmysly alternativní scéně.
To jsem špatná, celkově.

Takže tak, už delší dobu si myslím, že informací je dost a že většina, i té alternativy, je prostě neochotná něco chápat, že chtějí spinkat.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter