Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nevím, jak dalekosáhlý může být dopad obecné deziluze ze stavu spoluobčanů a jaký to má vliv na společnost. Mluvím o tom, co se mi stalo, kdy jsem v šoku z "odhalení" (jediné odhalení, které skutečně přišlo) skutečného stavu obyvatelstva.
Já jsem na začátku r. 2021 skutečně neměla ponětí o odporném stavu populace a do té doby jsem byla shovívavá, smířlivá a umírněná a ochotná něco dělat pro tuto společnost.
Pak jsem ale zjistila, že většinová populace je skutečně odporná, antispirituální, extrémně tupá a amorální blbá verbež, která je velice snadno ovlivnitelná výhrůžkami a strachem. Jak ty zrůdy chtěly šikanovat neočkované, hnus.
No a potom se ukázali jako prasoidní nacíci.

Takže jsem velice otočila, ztratila jsem shovívavost, kdyby to bylo legální, beru samopal a jdu to vystřílet. Už pro ně nejsem ochotná pracovat, nic jim nechci dát už zadarmo, už pro ně prostě nebudu pracovat, už v ně nemám víru.
Nejsem ochotná dělat pomáhající profese, ani pomáhat nacistickým staříkům, ani vzdělávat jejich zkurvená nacistická vnoučata.

Ochotná pomáhat jsem jenom zvířatům a přírodě, lidská rasa si už u mě neškrtne, dobytek si zaslouží víc pomoci než oni.

No, tak jsem jedna, kdo takto zradikalizoval?
Nebo je víc takových zradikalizovaných ezo idealistek?
Jak se to pozná na společnosti?

Myslím si, že tato změna bude mít taky nějaký dopad. Jsem přesvědčená, že ty masy zkurvenců z naší dobré mysli velice dobře prosperovali, protože to byly síly v jejich prospěch.
Když se tyto síly otočí proti nim a začneme s nimi zacházet jako s nepříteli, dokážeme strhnout síly na naší stranu, v náš prospěch.
Vše se nějak projeví.

Já jsem přesvědčená, že veškeré probouzení se týká pouze těch "probuzených". My musíme otevřít oči a pochopit, že pomáháme odpadu a pracujeme na vlastním zničení, když "jsme hodní", když se chováme vlídně k nacisticky smýšlejícímu dobytku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter