Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
O(Z)PÍJENÍ
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 6.5.2003 (16:26:05), v časopise 2.6.2003

Roztoče z kohoutků pustí naplno,

skrz okenní rám do tmy hodí prostěradlo.

Chybějící kus nad tekutými písky

doskočí a hlavou zašpuntuje hladinu.

 

Vlastní teď veškerý prostor pod obrazem:

realitu seřízlých špiček z vajec naměkko,

kde bílek kolébá a zárodečné terčíky tančí menuet;

slova se zalykají, ale prsty plavou všude kolem

v dojemné touze ještě se nezaplést…

 

Ale vědomí už cinká klíčem o návrat.

Odemkne zkusmo nohy a našlápne se -

jen nerozlít hlavu o schody!

 

Při novém východu obličeje pak luští vzkazy

ze zbytků skořápek pod očima.



Poznámky k tomuto příspěvku
řetízek (Občasný) - 6.5.2003 > tanec mezi vejci...
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 6.5.2003 > nojo... umis. A znas ;)
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.5.2003 > tvoje nej!
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.5.2003 > egil> od tebe potěší :-)))
<reagovat 
stefan (Občasný) - 6.5.2003 > .. ta REALITA SERIZNUTYM VAJICKEM CINKANI KLICI JE OBDIVUHODNE -))**
(JESTE KDYBYS TO TAK ZRYMOVALA)..-)) just kidding..-)












Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 6.5.2003 > :)) vazne jen flaska merlotu...ten tanec mezi vejci je bezvadnej dvojsmysl :) vylil se ale z my uchylny mysli pohnojene retizkovou poznamkou, abych ho neopravnene neprisuzoval tve citlive basni...ouplne se mi z toho roztocila hlava :)...rozlita hlava a vychod obliceje je super !!!
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.5.2003 > peetea> blboni!!! ;o)))))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 6.5.2003 > Kelly> esli budes nadavat, pudem ven !
<reagovat 
probably (Občasný) - 6.5.2003 > wow
Body: 5
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 7.5.2003 > bezva...
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.5.2003 > Zárodečné terčíky. *** Já jsem ujetá. Na zárodečné terčíky. :-)))) Je trochu jiná, než na co jsem od tebe zvyklá. Závažnější? Třeba.
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.5.2003 > ouvej> Jiná? Není o chlapech ;o))))))) dík!
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 7.5.2003 > Co ti mám povídat. Povedla se úžasně. Tiše (i nahlas) závidím.

Jestli to máš po sedmičce Merlotu, tak takovou špičku bych taky chtěla mít.
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 8.5.2003 > Taky se mi moc líbí...prostě divný stavy!:-)
<reagovat 
rabako (Občasný) - 7.5.2003 >

super věc!!!!! prsty plavou všude kolem v dojemné touze se nezaplést!!!

Tyyy jooo.... paráda, kočka! :o)

Je videt, ze jsme jednoho druhu! ;o)))) (teda to zní namyšleně, nafoukaně a tak vůbec) :o)


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.5.2003 > rabako> meeeow!!! ;o))))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 7.5.2003 > Kelly> 

Ježiš a jó, kočky!!! Honem zpátky do klobouku!!!:o)))


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.5.2003 > RadimP> Vždyť víš, že na krále Jana si netroufnem! ;o))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 12.5.2003 > Kelly> Bodejť, zvlášť, když má "ramena přes celý záda" ;o))) Ale vždyť ty, Kelluško, přece vůbec nejsi žádná saň!!:o) Vono zasejc, my králíci jsme taky pěkný potvoři - vidělas "Monty Python and the Holy Grail"?;o))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.5.2003 > RadimP> ;o)))) no to teda má!!!
Od Monty Pythona si vybavuju akorát, jak ten rytíř furt rozdával všem lupinu, stupid bitch! ;o))) tam asi králíci nebyli...
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 13.5.2003 > Kelly> To byl skvělej díl!!! "Dennis Moore, Dennis Moore, and his horse Concorde"...:o))) Ale ten Svatej Grál si zkus sehnat, to je fakt věc!! Tuze přínosná pro králičí emancipaci!!!;o)) "And thou shalt take the holy hand grenade...":o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.5.2003 > RadimP> Jooo, Dennis Moore, to byl on, ten idiot!!!
Králíčky zkusím nastudovat ;o)))
<reagovat 
barlach (Občasný) - 18.5.2003 > Jujda jéjé.To je teda nářez.Máš asi skvělé stavy.Mě napadá jen : Už nikdy:-)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.5.2003 > barlach> A to já si to klidně zas někdy zopakuju... ;o)))
Ď!!!
<reagovat 
podiwýnskáreegea (Občasný) - 21.5.2003 > jakoby se všichni báli Tě ohodnotit níž,páč bys jim to pěkně natřela:)...hmmm líbí,zárodečné terčíky tančí menauret,...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 21.5.2003 > podiwýnskáreegea> vždyť mě hodnotí... ty asi myslíš "spravedlivě ohodnotit" :-)))) taky tu možnost máš :-)))
no, s natíráním moc zkušeností nemám, akorát jednou jsem natírala sloupky v maštali a dostala jsem vynadáno, že jsem dala málo ředidla... :-)

<reagovat 
čtenář Phex - 21.5.2003 > Kelly Kelly co máš v prdeli?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.5.2003 > "jen nerozlít hlavu o schody" mi přijde brutální:-)), ale má to tak na tom místě být, moc hezká báseň na představivost:-)
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 13.5.2003 > Ach černá kočko, proč Ti nerozumím?

<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.5.2003 > Cid> Nic si z toho nedělej, bude to vzájemné ;o)))
<reagovat 
 Jaromír Řepa (Občasný) - 14.5.2003 > Kelly> Skoro mě to připomnělo neopostpsychojelenismus nebo vesnico-hnojo-slámoismus. Eště chvílu a máme novú řepu nebo lopatu. (mimochodem kombinace "klasické" poezie a fyziky, chemie a zvlášť biologie kostlivce, je taky jedním z mojích (naších) sadistických cílů)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.5.2003 > Jaromír Řepa> óooo jaká lichotka pro mě! :-)))) s kostlivci ráda vypomůžu ;o))))
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 23.5.2003 > Kelly>  Teda já nevim jak Jarkovi, ale mně tam chyběla aspoň ta blbá pionýrka, příště se polepši!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.5.2003 > Franta Lopata> Pionýrka je přeci hlavní hrdinka!!!! ;o))))
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 23.5.2003 > Kelly> Jo táák...tak to potom jo. Mimochodem, už asi 2 měsíce píšem úvodní báseň do almanachu Hozená šavla...ta báseň se má jmenovat nečekaně Hozená šavla a nejsme schopni něco vypotit...A ty jako nova členka máš jedinečnou možnost zasáhnout...zkus nám vypomoct...ju
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.5.2003 > Franta Lopata> Drahý, pošli, co jste zatím vyhodili, já (se) na to vrhnu!!! :-)))
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 24.5.2003 > Kelly>  No moc sme toho ještě neudělali, vždycky sme akorát přemýšleli, dumali, funěli....a nic z toho :o((
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.5.2003 > Franta Lopata> No, a jestli právě tam není zakopaná kočička!! ;-))))
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 26.5.2003 > Kelly> 

 v tom kočička zakopaná nebude....zkus něco splodit ve stylu neo post psycho jelenismu nebo vesnico hnojo slámoismu, schválně jestli to zvládneš...poradím ti, moc u toho nepřemýšlej a přečti si nějakou komunistickou brožurku


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.5.2003 > Franta Lopata> To by neměl být problém, zrovna tu mám před sebou Zápisník agitátora 1989 ;-)))) zkusím se inspirovat!
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.6.2003 > To mi zase jednou něco uniklo...:-) Parádní závěr, i bez názvu jde přesně vycítit, o co jde...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.6.2003 > Rawen> hurááááá, stávám se srozumitelnou ;o)))))) dík
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 5.6.2003 > Souhlas s egilem - Tvoje nej...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.6.2003 > Filip Sklenář> tak to za těch 170,- (nebo kolik chtěli za toho Merlota) stálo :-)))))
<reagovat 
jrr (Občasný) - 2.9.2003 > Já... nevim, tady moc nejsem smířenej s formou, ač obsahove se mi to líbí, mi osobně se to nepříjemně čte:-( Např. ¨
kde bílek kolébá a zárodečné terčíky tančí menuet;
slova se zalykají, ale prsty plavou všude kolem

je pro čtenaře podle mi docela obtížné na čtení.
Za 3*
Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.9.2003 > jrr> dík, že ses nad tím tak zamyslel, já prostě takhle píšu :o}}}
<reagovat 
 jrr (Občasný) - 2.9.2003 > Kelly> Ale jo, OKI:-) To byl jen pokus o "hlubší kritiku", nebo jaxe tomu tady říká... :-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.9.2003 > jrr> toho si právě uvažáju :o)))
<reagovat 
Krytyk (Občasný) - 9.9.2003 > Vlastní teď veškerý prostor pod obrazem
.-)
Body: 5
<reagovat 
Claw (Občasný) - 27.11.2006 >

Druhá je dobrá a finiš se mi taky líbí. Teda ta první je doslova a do písmene překombinovaná. 4 fňo.


Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter