Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.2. > PřilítliMimozemšťani> 





Celá tato šaškárna kolem mediálního potírání sekt, ve které je nyní Rouran nově, je v něčem samozřejmě přínosná a v něčem, jen tak jakoby mimochodem, definitivně ničivá pro mnohé alternativní myšlenky.

Protože se mi Jáhl nelíbí a vytáhl nově i potírání Andrejky, kdy zveřejnil FB příspěvek, že se hrabe v telegramovém účtu jejich skupiny a tam objevil nějaké seznamy, asi od údajných Bílých klobouků, kde jsou uvedeny veřejně známé osoby, v jakém jsou stavu, jestli mrtví, a jakoby naživu, nebo doopravdy naživu a jejich klon běhá po povrchu atd. … a následně to dokončil formulací, že co jsou tito lidi zač, co tomuto věří, že běhají mezi námi a že jejich konec se blíží …. tak jsem se s ním dala do křížku přímo na jeho profilu pod jeho příspěvkem. Obšírně a velkolepě jsem mu nastínila problém, že čímže jsou tito lidé víc nebezpečnější, než on, který založil Satanovu komunitu bez víry v Satana a že celá konspirační scéna je příliš obrovská, než aby bylo toto v jeho silách potírat.
Odpovědí bylo ticho a potom několik gifů od jakýchsi lidí s dredy a tetováním, doporučení ať zajdu na psychiatrii atd.
A to zdůrazňuji, že jsem nepoužila sprostého slova. Zkrátka jsem zdůraznila, že jim evidentně vadí antivaxerství a slovanská pospolitost, tento typ myšlenek. A protože jsou všichni s ukrajinskou ideologií – tzn. nacismem a satanismem, tak jim to ukrutně vadí.

Protože tam jedna pinda pak zdůraznila, že se se mnou ale nechtějí bavit pani… tak jí Jáhl jakože vtipně odpověděl něco ve smyslu, že takto dopadají fanoušci Bergera i po vystřízlivění.
Asi mě ještě neobjevil idiot. No nic.
Stejně jsem přesvědčená, že celý Berger musel vylézt na scénu doslova kvůli mně. Protože kdyby nebylo mě, neměli by co potírat a diskreditovat. To JÁ dala celému tomu mimozemskému kolotoči rámec, aby to konečně kurva aspoň trochu dávalo smysl. A jsem antivaxer a právěže a to je na tom asi to nejhorší pro kreténstvo všeho druhu, jsem vyznavač Euro-Asie, dle mé vize a zážitku je Galaktická federace jednoznačně zatížená na Peršany a Rusy. A né na debilní USA.

Takže místo toho, abych říkala, že krásňoučký hodňoučký galaktický hodný andělíčci nás chtějí všechny naživu sloučit pod USA laskavé velení Whiste hats a dá nám všem med beds a laskat nás na bříšku říkám, že ne ne ne, GF je s Peršany a Rusy, žádný technologie vám nedá a protože jste hajzli, tak hodlají nechat plout depopulaci. Jestli se chceš zachránit, hezky laď se signály. Přes krystalické podzemní technologie ovladatelné vědomím.
Nepohodlná verze.

No tak mám non-stop problém, že. Takže mi nejdřív, bez použití jediné vulgarity z mé strany, bylo řečeno FB samotným, že mi na dva dny blokuje volání a skupiny a nevímco kvůli šikaně kterou provádím, načež Jáhl zřejmě vyhladil vše, co jsem napsala a dokonale si mě zablokoval.

Tož --- demoška ne?

Takže opravdu netuším, čímže tedy hodlají sundat Křešovou, ale celá ta věc začíná být docela dost zábavná. Kromě tedy toho, že všechny moje myšlenky jsou devalvovány Rouranem, aniž by mě, ten originál, kvůi kterému to vzniklo, kdy kdo někdy četl.
Rouran je asi blázen, kterému jeblo někdy kolem 2009, tehdy se pustil naplno CERN, na konci roku 2008. Hráblo hodně lidem a NWO si začalo provádět svoje psychotronické operace. Holt ho to asi sejmulo, žil špatný život motající se kolem prostituce, měl problémy, ale měl vzpomínku na divnou inspiraci a zřejmě se to prostě rozhodl střelit přes Křešovou, aby na tom vydělal, přičemž ho řídil ještě někdo z pozadí. Z výpovědí to tak vyplývá.
Křešová byla zřejmě v jiné situaci. Jakožto starostka byla zřejmě ještě skrze svoje snahy se do všeho montovat navedená na Elenu Danaan, prohnanou babylonskou iluminátskou svini, sama baba držená v zajetí svým obskurním pornem, které měla v rukou neznámá moc a vrchnost. Dokud lovískovala Elenku a ničila a pomlouvala reálné projekty Galaktické federace, vše bylo OK. Ovšem jak sama jednou Andrejka ze zahrádky přiznala, modlila se a tuze si přála, aby měla taky nějakého toho kontaktéra, čili ji Danaan nestačila a chtěla se z toho vyzout.
Přišlo vyšší vědomí a uvidělo Andrejku…. A vyhmátlo Rourana. Ti dva se sešli. Mě to odprásklo nervy. Ji to vysvobodilo od NWO. Vyšlo najevo to porno. To jsem ji rozmázla, aniž by ji to uškodilo. Když chce někdo ničit z Pirátstva a jiných obskurních židozednářských spolků Andrejku, porno ignoruje, protože by museli řešit i MĚ! A to oni nechtěj proboha.
Takže Křešová se vysvobodila od NWO a je nevinná jak štulec sladké blbosti.

Ji už nikdo nedostane.

Ale tito idioti od Pirátů a podobných idiotských spolků všelijakých vyšinutých čertíčků se náležitě ukázali. Čím víc dredů a zelených svočků na palici a čím víc potetovaná kůže, tím víc idiocie a šoku z toho, že by mohli být i kritizováni. Oni jsou přece „cool“ a „rebel“ ne? Jak se ukázalo na výpovědi jedné blblé paní, co obhajovala, proč bude volit Petra Pavla, tak dávná STB, když se jim přihlásilo dobrovolně do služeb nějaké tupé amorální hovado, co mělo IQ houpacího koně, že by to ohrožovalo i státní bezpečnost, tak mu řekli, „že je na ně příliš velký rebel“.
Takže je jisté, o čem toto je.
Nehledě na to, že jsem také zahlédla a nevím kde, jak si jakýsi zřejmě Pirát na FB stěžuje na dělnictvo, že by jako levicová hmota neměli mít rozhodovací právo a nechávat to na vedení, neboť jsou idioti a kdyby dostali svoje skutečné názory a hodnoty, rozhodovali by se špatně. Což je pravda, jakkoliv bizarně to zní. Je to tak. Komunismus stál na násilném uchopení dělnické třídy za držku a v totalitních podmínkách byli donuceni zlepšit svoji hmotnou úroveň. Jakmile jim bylo dovoleno se rozhodovat samostatně, začali volit svého třídního nepřítele, zlého žiďáckého korporátního dědka na adrenochormu.
Takže je vlastně dokázáno, že je na světě přebytečné množství idiotů, dělníků, co odmítají pochopit rámec společnosti a jsou strukturovaní pouze na totalitu, bojových kokotků, kteří mají jebavou mysl již ve své DNA, přebytečných povrchních samiček určených pouze k reprodukci….
No a pak jsou tady zběsilí idealisti a fakt hnusná satanistická struktura moci.

Já už vše řekla, své vize, zkrátka depopulace, nebudu se rozčilovat. Vzestup ducha a depopulace. Vůbec se to nevylučuje.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter