Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2. > PřilítliMimozemšťani> 





Vlastně je na tom všem nejvýraznější, na této honbě za Auroranem, ze strany podivného čertíčka Jáhla, ta politická linka věci.
Ta je ostatně přítomná ve všem, ač velice extrémně tupá alternativa ezo-ufo nad tím zavírá oči. Ezo-ufo má pocit, že může nablble blamcat o Američce a Bílých kloboucích a že se z toho celý svět potentočkuje a sedne si na zadek. Ovšem, moje GF je na straně Persie a Ruska, je zaměřená proti Američce docela komplet. Jestli se tam s někým baví, tak asi s minimem lidí a vize budoucnosti je dost bez západu, tzn. jestli někdo vymře přednostně, tak USA a Evropa. Na debilitu, demenci, očkování, uměle vyvolané hladomory, záření, potopy.
Takže GF, když už si bude dělat základnu, kolem které se vše bude točit, tak si stoprocentně nevybere USA.

Přesto se však ezo-ufo této otázce vytrvale odmítá podívat do očí. Elena Danaan, co vychvaluje Elona Muska, technokratického magnáta, co si hraje na vesmírné impérium a ještě jí mrše plazím stylem mrkají oči – tak kdo nevidí, že to je NWO svině, tak je vážně idiot. Křešová může být klidně idiot. Ale tam by měla už brzdit, ale ona né, přitáhne Rourana a pak se ukáže, že někde vystrkovala prdel jak poslední coura. Tam byla příležitost ji sejmout tak, aby to bylo prospěšné naší věci – tedy odbornou kritikou dokázat, že ona je postavička nastrčená od NWO. „Oboru“ by to pomohlo. Ale evidentně, v „oboru“ jsou nasazení hajzlové, kterým tato fakta záhadně nevadí.
Takže vše utichlo.

Ale teď se toho chopila ukronacíčkovská liga, žluto-modrá pakáž, pro kterou jsme „russké svině“. Takže stačí, že Křešová pozitivně hodnotí Trumpa a Putina a už je oheň na střeše a Jáhl hejká jak nakoplá husa, jak je zvyklý z mainstreamových davových psychoz, něco ve smyslu - to vám nevadí, že ten a tamta SCHVALUJE PUTINA?????
Jo, tam jde o zkurvený nacisty versus Slovani, o nic víc nejde.
Takže místo toho, aby se toho tehdy chopil někdo s mozkem, tak teď se po tom vozí nejhorší špinavá satanistická verbež, co má profily plné žluto-modrých srdíček.
Naštěstí ezo báby jsou většinou vyznavačky Putina, takže mezi nimi nepochodí.

S těmito lidmi také nehodlám nacházet společnou řeč, nejsem příznivec nějakého smiřování. Žluto-modrá pakáž už jí zůstane, už se ukázali. Navzájem jsme ty skupiny jakože spáchali vlastizradu. Slušný lidi se od toho už distancovali. Zůstali jen přesvědčení náckové, kteří zradí naši budoucnost a zemi při každé další příležitosti, která se namane.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter