Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.2. > PřilítliMimozemšťani> 



Tedy jsem v šoku, tento příspěvek sem vkládám z běžného prohlížeče, zmizela ta blokace, zajímavé.
Buď se moji cenzoři tak rozhodli, neboť zjistili, že tento typ blokace už je stejně na hovno, protože když se rozpálím, tak sem stejně napíšu co chci a to klidně denně, nebo zafungovala včerejší prapodivná událost, kdy došlo k odvedení podstatné části debilního NWO do jiné časové linie, než kde jsme my a tím pádem by to byl projev odpadnutí jedné satanistické kliky, co mě blokuje.
Je krásné žít v mysteriozním světe.

Na druhou stranu už jsem si na to zvykla a je to vlastně fajn, tak snad vydržím denně nedržkovat.
Jen teď mi vývoj situace zase začal pít nervy, špatně se smiřuju s tímto echt debilním vývojem, který najíždí do standardního scénáře Apokalypsy.

Kdy nám na nebi lítá GF, vidí je ale jen lidi s odblokovanou hlavou a telepatickým kontaktem, věda naježená vše velice surově a koženě ignoruje, jakékoliv přiznat realitu GF a NWO a spirituality a transhumanismu a technokracie by znamenalo definitivně překopat vše od základů. Celá akademická obec by vyletěla do luftu, s ní půlka věd, psychiatrie jako obor by musela být kupř. zrušena kompletně a taktéž, kdyby někdo vytáhl chronovizor ... by prostě šlo do vězení enormní množství oborů a kapacit. Atd.
Příliš velký nevymáčklý beďar.
Takže se to teď tlačí, všechny ty máničky, dredovaní jamajčané, potetované kobry, pirátstvo a liberálně smýšlející jupí evropanstvo s naci střihem .... toto se teď kroutí a směřuje ke svému vrcholu, kdy budou prostě odstraněni a zůstane jen čistá tkáň, která se po dlouhodobé traumatizaci posléze konečně definitivně uzdraví.

Jo, holt jede naturální proces, nedá se s tím nic jiného dělat.

Elegantní civilizační řešení by obnášelo, že se s kontaktéry, jako jsem já atd. bude zacházet slušně a ne jak s odpadem společnosti, už dávno by existovala živá komunikace a spolupráce mezi šamany, duchaři, duchovními, mystiky a vědci atd.
No, ale to se neděje, takže vše se musí vyřešit a projevit naturálně.

Kdyby se nyní všem těm, jak strašně protestují proti GF a chtějí hájit satanismus, nebo všem těm, jak jsou sice duchovní, ale nevěří těm konspiracím, ukázala pravda, natvrdo, tak zešílí a nevydrží být naživu, bylo by to tak prudká šlupka, že by je to dostalo do prudké metafyzické dezintegrace a brzy by zemřeli.
Všichni najednou ....
to nikdo nechce.

A navíc by nedošlo k finálnímu poučení o nebezpečí technokracie, transhumanismu a toleranci k satanistickým NWO programovacím lžím a taktéž by nedošlo k poučení boje mezi dobrem a zlem, nedošlo by k rozšíření vědomí atd.

Já si myslím, že nějaká část populace musí jednoznačně zajít, ale ne všichni najednou. Pak zbude nějaká část populace, které půjde pomoci. Někde se ta depopulace zastaví, až lidi konečně dostanou rozum a přijde světlo vědomí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter