Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.7.
Jakub
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2. > PřilítliMimozemšťani> 


A když někoho napadla CIA pomocí psychotroniky, tak to taky nebyli čistě jen náckové, jako lidi. Tyto nacistické skupiny, jako je CIA, byly roztažené po celém světě a zapojené do všech nekalostí (třeba ISIL) a byly propojené přes drakoniánskou strukturu na mimozemšťany. Tzn. bylo to NWO. Zkorumpovaní nacisti, na které dohlíželi polomimozemské, nebo mimozemské bytosti, ti byli navíc i někteří infiltrovaní do GF, část té nacistické mimozemské skupiny, takže měli veškeré informace od GF a sloužili ve skutečnosti Drakoniánům, intrikovali za zády.
Takže CIA měla k dispozici i mimozemský high-tech a kontaktovat nemuseli nějaký primitivní náckové, ale sofistikovaní rafinovaní mimozemští náckové. A když je to tento typ kontaktu, tak je to od CIA.


Je to můj názor, ale už od Billyho Meiera jsou tyto plejádské povídačky přesně tato práce.
Celá ta klika Eleny Danaan a Dr. Sally je přesně toto. Technokracie až do nebe a tam nějaký podivný blond Aštar na měsíčku u Jupiteru. Lži od CIA. Právě kvůli tomu, jak jsou pořád zobrazovaní jako blonďáci v kombinéze a cpe se nám Star Trek, je vyloženě jasné, že to měli náckové vymyšlené jako pohádku, aby propašovali své blond árijské hochy do pozice "bohů".

Je to klika kontaktů galaktické mafie a ne federace. Ti v tom pořád dělají bordel a jsou strašně na výsluní. Kontaktéry federace se evidentně snaží absolutně umlčet, protože to je samý - planeta je živá, tohle vám neprojde, vypni to 5G ty prase atd.

Prostě je válka mezi mimozemšťany GF, kteří uznávají Zákony jednoty a zločinci, kteří jedou satanismus, kyborgizaci a dělají pro Drakoniány.
To je to, že i mezi těmi mimozemšťany jsou zločinci, kéž by bylo všechno tak jednoduché, že to se nemůže stát.

Všechny významné tajné služby mají propojení na mimozemšťany a většinou, pokud mají doopravdy národní zájmy hájit svoji zemi, tak mají ve výsledku propojení s GF a pak to spěje k míru, protože jednota je o stabilitě a míru a hledání řešení a neválčení.
Ale CIA je jednotka Drakoniánů a ti dělají bezohledná svinstva a lži.
I klidně usilují o život Ježíškovi atd. Jim je to jedno. Oni to neberou jako my. Jé božstvo, jak jsme na něj dlouho čekali, konečně je tu. Né, oni ho chtějí odkráglovat, světýlko nesvětýlko.

A udělají cokoliv, aby znemožnili kontakt lidstva s GF. Vždyť ten blázinec, co jedou všechny ty aštarovské vědmy, to se nedá. Furt všude někdo mektá o medbeds. Jestli je to nějaká utajená vojenská technologie, tak proč si lidi myslí, že to dostanou do ruky? A když to chtějí od GF, proč si myslí, že by to měli dostat dřív, než dostanou GF na zem? Jenže to něco obnáší - právě tu frekvenční úroveň. No a když by tedy měli medbeds, tak se jako do medbed narve 8 miliard lidí, kteří se budou průběžně omlazovat, jo? Spadla jim všem cihla na hlavu?

Já tomu tedy nevěřím, i když by to bylo hezké. Dokážu si představit, že se něco takového jednou může používat, jednou.
Teď by to vedlo jenom ke zlým věcem.

A tak je to se vším. Prostě vidět je jenom CIA drakoniánská klika lhářů, ti jsou všude.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter