Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2. > PřilítliMimozemšťani> 




V alternativě vládne pobouření, že se vlastenecká scéna nedokáže spojit, stejně tak se nedaří věčné výzvy ke spojování se v ezo-ufo.

Problém je v tom, že protistrana je organizovaná shora iluminátskými a jinými mocenskými satanistickými spolky a nemusí se nijak spojovat. Navíc jejich ideologie je špinavá a neklade žádné nároky na seberflexi. Obecně vyznávají "moderní satanismus", nebo "liberální satanismus". I kdyby se od toho distancovali, protože Jáhl není typický iluminát a satanista, když tyto věco objasňuje - rozumějte osvěcuje - tzn. vnáší do toho světlo - to není taktika NWO. Obecně je tato jejich ideologie platná pro většinu tohoto odpadu. Jsou všelijak vyšinutí, jsou bezvěrci a očekávají další cestu lidstva v transhumanismu s technickou umělou inteligencí místo Boha. Nemají žádné nároky na etiku, nic nevyvíjí sami, nezáleží jim na žádných ideách doopravdy, nemají osobnosti. Nepotřebují se hádat, chtějí jenom svoje špinavá koryta a boje svádí maximálně o ně. Proč by se nespojovali. Navíc mají podporu spodní idiotské poloviny obyvatelstva, typologie lidí, co se nechali očkovat, aby mohli na dovolenou.

Zatímco alternativa je možná taky organizovaná shora, ovšem skrze vyšší světy vyšších sfér formou inspirace a dodání odvahy k boji. Každá osoba, která se do toho dala, má vlastní ideologii, ke které si došla po mnohém utrpení a ústrcích od satanistů. Má vysokou etiku a jen tak s někým se nespojí. Očekává, v rámci Zákona Jednoty, že najde spojence, pochopení a rozšíří svůj okruh. V určitých tématech je ochotný ustoupit, v některých absolutně vůbec. I když se sejde s takovými a s něčím začnou, brzy jsou inflitrováni satanisty a umělými konflikty od nasazeného hovada absolutně rozvráceni. To se satanistům neděje - alternativa je neinfiltruje, tyto špinavé taktiky dělají jenom satanisti, vládnoucí vrstva.

Každý skutečný alternativec se řídí Zákony Jednoty, vědomě, nebo nevědomě. Takže je mezi alternativou i velké množství kritiky a sebereflexe. Stačí o někom říct - bacha, ona je temná! A půlka publika uskočí strachem a ta temná začne přemýšlet, jestli doopravdy není temná.
Řekněte to o satanistovi - s jeho publikem to nehne a satanista to ani nečte, protože je mu to doslova u prdele, on ví, co dělá a proč.

Zkrátka - je to extrémně nerovný boj a navíc je v tom samý háček.
V této záležitosti s mimozemšťany je třeba jednat obezřetně - hlavně nezakládat sekty, to je prvotní věc. Nezaplétata se s tím do finančních záležitostí, nevydělávat na tom, taky důležitá věc. Pochopitelně, žádné porno, žádné sex skandály, ale to by snad mělo být normální ne?
Nikdo se nikdy nechtěl tolik spojovat jako Křešovka. Evidentně na sebe chtěla nabalit celé ezo-ufo a pak s ním skočit do propasti. De-facto se jí to daří. Jen já ji soustavně posílám do řitě.

Kdyby odpadla ona a "její koně", zůstanu já ve vyhaslém stadiu, dále pomatené Ebe Olie, snad Chvátal a exopolitika.cz, kteří jsou profesionálně vyškoleni od Dr. Sally.
To by bylo všechno a až tak by se nestalo.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter