Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.7.
Jakub
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2. > čtenář> 


Když chceš Zeanddrichu, jak chceš. Já byla ze začátku vysazená na satanisty a nacisty a žiďáky jsem do toho až tak netahala. Tys mě šikanoval, protože moc dobře víš, že tvůj typ ˇžiďáků - tzn. satanističtí chazarští raraši se zlým ksichtem - jsou satanisti a nacisti, proto jsi jasně vyčul, že jsem proti tobě. Inu, však máš ksicht jak z nacistického časopisu pro mládež.
Jen díky tomu, že jsem pochopila, že mi tady piješ nervy ty, Zeanddrichu a objevila tvůj žiďácký ksicht, se to tu prohnulo taky trochu tím antisemitismem a vložila se do toho liberálně satanistická fronta ze všech zbytečných fakult světa ... na pana Slováčka už nikdo nikdo nezapomene.

Ovšem Zeanddrichu, budoucnost je Islám, říká se to. Nevím, jak Izrael toto zvládne. Navíc se ukázalo, že i mezi vámi žiďáky jsou lidi se svědomím, který jsou proti těm vašim satanistickým chazarským prasárnám a distancují se od vás.
Jehova je po smrti, už se s tím smiř. Vyhrál Alláh.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter