Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8. > PřilítliMimozemšťani> 




Ovšem bohužel, běh naší civilizace je takový, že se tato zrůdnost s adrenochromem toleruje. Slušní lidé zavřou oči a řeknou si – ti zlí a špatní konspirátoři nás chtějí vystrašit v té psychologické válce přeci.
Slušní hloupí vypatlaní, zoufale duševně křiví pokrytci a zrůdičky, z toho sestává tato společnost, takže to si řeknou, stejně jako si řeknou, že všechna ta svědectví nějakých celebrit, co s tím byly konfrontovány a vydaly o tom svědectví, jsou dílem touhy se zviditelnit a duševních chorob.
Že se o hnusných žiďáckých dědcích, co vysávají siroty brčkem psalo už někdy v dobách Charlese Dickense, to je prostě takové literární klišé.

No a Drakoniáni pak mají fůru práv.
Tak si právě říkám, když se GF podařilo je vyhnat, přičemž to byl skutečný zázrak, co se děje jednou za eony, když se dějí nějaké takové kosmické superudálosti, tak když se tu nechá ten bordel, co tu je a nevymete se to, tak jsou za chvíli Drakoniáni zpátky.
Měli by co nejrychleji udělat tu depopulaci.

Protože stejně, co s tím. Ti kdo věří na jeden život, jsou eticky narušení a nemají žádný důvod pracovat na zlepšení společnosti pro budoucnost. Tzn. všichni křesťané, muslimové, židi a materialisti.
To jsou osoby, které věří, že mají jeden život. Věřící věří, že po smrti někam navěky půjdou, do nebe, nebo do pekla. Židi věří na divnou úchylárnu, která možná dává smysl jenom v kyborg verzi, že je nějaký Bůh nakonec vzkřísí k poslednímu soudu.
Materialista nevěří na nic, prostě chcípne a to je všechno, tam končí existence.

Žádná z těch osob nemá sebemenší důvod být jakkoliv znepokojena umučeným dítětem na adrenochrom. To byla jiná osoba, jiné dítě, jemu se to nestalo, proč by se tím měl zabývat.
Proto s tím nikdo z nich nic nedělá a zavírá oči.

Etika související s rozvíjejícím se soucitem se dá prostě realizovat jenom ve védských systémech, kde se věří na reinkarnaci. Kde každý kdo toto uvidí se vyděsí a řekne si – ne, takhle nechci v příštím životě skončit, to musí přestat.
Zkrátka, aby někdo měl chuť něco dělat proti satanistům, musí být znalý mystických zákonů a duchovních realit. Musí věřit, nebo spíš vědět o reinkarnaci, aby se z něj nestalo hovado, co si myslí, že má jeden život a že ten Bůh je teda asi divnej, ale že stejně, on bude dál zavírat oči a tvářit se, že se nic neděje a pak půjde do nebe.

Říkám, já jsem velice unavená z těchto přesvědčení, myslím si, že jsem z jiné planety a tyto bludné ideologie fakt nechápu a považuju je za šidítka pro lidi bez etiky a vyššího duchovního vývoje.
Což je většina zdejší populace, proto se tu tak zrůdné a vypatlané ideologie drží a proto je zlo tak výsostně vydržováno a tolerováno , zato proti spiritualitě a dobrým lidem se vede velice intenzivní boj. Prostě peklo a zrůdnost.
Doufám, že to GF co nejdříve zlikviduje. Nemůžeme si dovolit příchod Drakoniánů znovu, přičemž vzhledem k usazenému zlu tady to je jistota, že zase přijdou.

Takže adrenochrom pěkně běží, děti jsou umučovány, celebrity a mocnáři je cucají brčkem a jsou tak krásně mlaďouncí, jéje. Tenhle pán se dožil 105 a tady bába s křivým rypákem 98, jak ji ty perly sluší co paní….

Je tedy ta jistá naděje, která je taky možná a to sice všechny ty teorie o Alianci, Bílých kloboucích, Galaktické federaci, jak ty adrenochromové deviantní pedofilní satanisty kosí za zavřenými dveřmi. No taky tomu radši trochu věřím, abych se nezbláznila.
Prý mají malou armádu, která skutečně objíždí svět a ty satanisty zabíjí a nahrazují je klony a ty klony nám potom předvádí to jejich satanistické divadýlko, aby veřejnosti něco došlo.
No kéž by, že.

Jinak je fakt, že ke skutečně efektnímu boji s takovou zrůdností je možná lepší utajení. Ono kdyby se toto přiznalo, že se toto děje, tak by zhysterčené maminy vytočené jak slípky, že je to fakt pravda a ne zlá pomluva zlých konspirátorů, mohly zařídit nějaký veřejný nátlak. Jenže s veřejným nátlakem se blbě něco zařizuje.
Proto s tím třeba doopravdy někdo něco dělá, ale potají, aby to bylo co k čemu.

Jinak myslet si, že židovský satanistický, chazarský, sionistický, sabatiánský a já nevím jaký ještě tisk – no prostě tisk v rukách přesně těch chcípáků, co užívají adrenochrom – někdy přizná adrenochrom a mučení dětí – tak to je vážně směšné a nikdy se to nestane.
Takže tato zrůdnost jede dál a všem, kdo se tomu smějí, přeju jediné – ať se v příštím životě narodíš jim do rukou, ty malá jeblá zrůdo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter