Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 16.9.
Ludmila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CITÁT o jfj a jemu podobnejch
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 7.9. (09:35:35)
Julián si dnes splnil sen!
Já mu gratuluju a rozvedu to až přijde čas.
Často o něm přemýšlím, když mi pomáhá s nějakou básní,
a myslim že se na něj hodí tento citát...

Už léta čtu ty strašlivý hejty Bohuňi a podobných neumětelů, kteří nás oba nakonec doslova vyštvali z literárních serverů, protože jsme jim vzali veškerou popularitu a pozornost, i když jsme vždycky kladně hodnotili jejich věci a jaromír byl vždycky ochoten jim pomáhat.

Žárlivost a zášť jim ale nedovolila tuto pomoc přijmout, což se projevilo třeba i tady na Totemu-myslím že jeden talentovanej se jmenoval Václavek, nebo tak nějak. Tam stačilo opravdu maličko aby byl vynikající, ale on nikdy juliána nevyslyšel a vždy tam nechal ty své "malé" chyby, asi aby ukázal že je MISTR! O tom, že NIKDY nehodnotil naše básničky je snad už zbytečný mluvit.

Citát je o jfj. On si jde vlastní cestou už tolik let...
Dnes jsem na int četl, jak nějaká hajtra, které poslal na její stupidní komenty báseň, mu odpověděla, že ho nemá kam zařadit, takže to je špatná báseň!

ROZUMÍTE???💩
Protože ona je omezená, nesečtělá, bez talentu, tak jí nejdřív někdo musí říct, že to je dobrý, aby vůbec pochopila, že čte opravdovýho básníka... POSERU SE!

Kdyby to napsala na Totemu, tak by jistě předstihla i Bohuňu v soutěži o BLBA měsíce.

Co jí Julián odpověděl mě dostalo do kolen, ale to sem ZATÍM nepatří!

Juliáne, gratuluju ti ke splnění jednoho SNU a jsi pro nás mladší INSPIRACÍ a díky tobě já osobně vím, že NIKDY NENÍ POZDĚ na cokoliv. Análka😍


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter