Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 27.9.
Jonáš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9. > PřilítliMimozemšťani> 







Jsem přesvědčená, že rok ve školství jsem musela absolvovat ne kvůli harantům, ale kvůli poznání. Do té doby jsem neměla ponětí, jak katastrofální situace existuje. Sice jsem něco tušila, ale syrovou realitu odhalí rok ve školství. Výtvarná výchova - doporučuji. Kde jsou ty časy, kdy si haranti nosili všechno z domova, jak za starých časů, kdy si přinesli tempery i jablíčko a nebyl problém. Dnes ne, dnes mají všechno erární - rodičům se řekne, ať dovalí X set Kč, pak se harantům nakoupí tempery, vodovky, pastelky, fixy, papíry a pak se jim to dá a haranti zlámou pastelky, vymačkají drahé barvy zbůhdarma, počmárají drahé čtvrtky (já mám z dětství krásné malby realizované na čtyřech pečlivě slepených obyčejných A4 papírech, když jsem chtěla větší formát ---- grrr spratkové grrr) a vytáhnou mobil. Popravdě, ať si ničí svoje barvy na svoje náklady. A já jako učitelka si s tím, co si spratek zničil, nemusím dělat nervy. Když se haranti o něco pokusí - jako tvorbu, je to proti minulým generacím tak odporně patlalské, že by jim člověk nejradši zlámal hnáty. Protože jsou to prostě hnusný patlalský tupí spratkové, co nemají rozvinutou jemnou motoriku.
Ve škole byl na střeše samozřejmě vysílač 5G, protože ředitel zkrátka nebyl osvícený člověk, ale asi aspeňácký zpracovanec, takový duch z něj táhnul.
Takže jsem mohla pozorovat to tupé dětské DNA, ty středověké existence, jak mají v rukách technologie, které je rozežerou a které nemají mít a jak jim do jejich tupých hlaviček duní 5G a já pak ty výsledky poslouchám a musím snášet zrůdičky na drátkách.
Byla jsem vážně totálně vyřízená a naučila se nenávidět děti a tuto společnost celkově. Vymyslela jsem, že by stát měl hradit pouze 1 - 5. třídu, jak za Marie Terezie a dále by mělo být bezplatné vzdělání pouze pro ty, co projdou přijímačkami na druhý stupeň a umí se chovat slušně a umožňují tedy výuku. Zbytek ať si poradí.
Ale to nehrozí, probíhá řízený rozklad školství. Takže haranti musí mít všechno zábavný, interaktivní, ve skupinkách a formou hry .... frontální výuka s třídou která drží hubu a dává pozor, to už je minulost.
No jo, tak je to odpad určený k likvidaci, proč se starat o nějaký rozum?
Stejně proud těch odporných patlalských digitálních spratků brzy ustane. A školy se můžou zavřít.
Pak si nacistické NWO zařídí otroky ze stroje a rasa končí, proč si dělat nervy :-D

Však my od střední generace dál, jak si myslíme, že má drzý spratek dostat po držce, už jsme OUT, my tomu nerozumíme tak dobře, jako soudružky z ÉÚ.

Stejně pořád nechápu, jak je možné, že nějaká píča z té EU toto prosadí, že se děti nesmí fyzicky trestat. Já pochopím opatření proti domácímu násilí a týrání, ale doporučení k absolutnímu zákazu fyzických trestů u dětí? Zkrátka nevěřím, že to nějaká ta kunda doopravdy myslí vážně, že tomu věří, to by musela být tak vydudaná kráva, že by to nemělo obdody.
Ne, prostě je to nacistická zvůle, je to záměr a je to vymyšlený zkurvený zákon na řízený rozklad populace, aby se z dětí vypěstovaly lidské zrůdy, které následně zničí společnost.
Brutální lidské DNA a jeho temné podloží, to, jak se velice těžko kultivuje a zvedá, to je snad jasný každému ne? Nebo si soudružky vážně myslí, že stačí přestat jednu generaci vychovávat i fyzickým násilím a že se lidstvo zlepší, že je všechno traumátko z napráskání na prdel a několika facek? Jestli si to ty kundy vážně myslí, tak to prosimvás zmlaťte do bezvědomí, takový materiál a vypráskejte to zpátky k plotně, takové piči zjednané nemají cokoliv rozhodovat, když mají v hlavě tak zoufale nasráno.
Ještěže si tam ty kundy pozvaly tolik muslimů, oni jim to tam vysvětlí, oni si to tam srovnají :-D


No, po roce ve školství, kdy jsem zažila nenormální a abnormální stres, se do mě pustilo NWO natvrdo, podle toho čím mě tehdy deptali, jakými větami a slovy, pojmy, bylo znát, že ve skutečnosti hodně z toho teroru, co jsem tam zažila od těch zkurvených spratků, bylo jejich dílo, bylo to zkrátka dílo psychotroniky 5G.
Myslím si, že to tak skutečně bylo, protože mi přišlo to, co ty malé zrůdičky prováděly, vážně nenormální a ty energie, které tam po nich zůstaly, byly vyloženě čisté zlo z pekla a nízkých světů.
Takže přes spratky probíjelo NWO a oni mě tím deptali.
Takže potom se otevřely zlé brány a začal otevřený konflikt a já poučená rokem ze školství jsem věděla, že musím bojovat jako lvice, protože toto je konec, jestli ty svině nesvrhneme, končí svět.
Nechápu, proč to nevidí všichni ostatní, ale asi je to vážně kvůli tomu, že nejsou strážci, nejsou pořádně ani lidi, nejsou inkarnace z vyšších světů, nemají odpovědnost ani kompetence, jsou zkrátka tupí jak ti spratkové odporní.
Takže jim ta děsivá technokratická kyborg zkáza nevadí a třeba jsou vážně tak stupidní, že věří tomu, že stačí jednu generaci nechat růst jak dříví v lese bez výchovy a že to jako spasí svět. 5G, toxické záření, psychotronika, to jde mimo jejich primitivní spektrum.


Řešením je likvidace. Těmto spratkům do 35 let stačí vypnout elektriku, aby se jejich civilizace zhroutila, jsou to digitální závisláci, neschopní kriplové nezvyklí podávat výkony, zdevalvované školství se pod jejich tlakem už degeneruje úplně, titul Bc. dnes dostane doslova jakékoliv hovado, které se umí podepsat.
Na VŠ jsou dnes ti, co za komunistů chodili na učňák.
A na učňáku jsou dnes ti, co za komunismu chodili ke zdi, v 15 rovnou do fabriky, nebo do kriminálu.

Těším se, až spadne internet, až bomby a muslimové rozsekají Evropu na sračky, nebo až ji spláchne velká voda. Chci vidět ty tupé patlalské digi šmejdy, jak páchají sebevraždy, protože jim dlouhé roky nepůjde ten internet.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter