Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 27.9.
Jonáš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9. > PřilítliMimozemšťani> 






Já doufám v to, že nacisti s islamisty ISIL mají taky touhu získat Evropu pro sebe a mohlo by se to částečně i spojit se zájmy klasické euro-asie. Evropští muslimové jsou ovládáni více ISIL, tedy nacisty, zatímco domorodí muslimové ve svých zemích spadají do euro-asijské mocnosti pod GF, přičemž klubko kolem Izraele je nerozluštitelné, tam je spojeno vše se vším tak organicky, že jim asi ve výsledku nezbude než toho nechat zapomněním, což se jim může stát, že zdebilní a zapomenou, tam je možná jediné místo na světě, kde by mohla pomoci digitalizace a toxický elektrosmog.

Takže jako ve chvíli, kdy by na Evropu začaly dopadat první rakety, nebo by se změnilo počasí, bylo mírné kataklizma, či něco takového, že by se v nastálé napjaté situaci euromuslimové zorganizovali a začali by do toho dělat bordel a brzy by se mohla EU rozpadnout. Sice by to znamenalo velké nepokoje, ale v případě, že by se podařilo z naší země vyhnat doopravdy zarputilá eurožůža, což jich zase nemusí být až tak moc, mohlo by vzniknout rychlé a ve vzduchu visící uskupení kolem Slovenska a Maďarska, trhli bychom se, EU ať si vysere. Chtělo by to ovšem tu řádně vybavenou Železnou oponu 2.
Mohlo by to vyjít.
Je to komplikovanější řešení, než moje milovaná tsunami z Atlantiku. Kdyby se udělalo nějaký zemětřesení u Británie, do toho bomby na Belgii, hlavně na Brusel, mohl by se kousek utrhnout, ne že ne a byla by vlna. Zatopený Brusel je požehnání, ano hezky prosím.

Tak nějak to nakombinovat a bude po nich, však ono to půjde, to musí jít.

Co s těmi kretény? Staletí se tam stěhuje nejhorší vyhnaný odpad ze světa a ovládají to tam babylonští satanisté. Žijí vykořisťováním světa. To je jejich přidaná hodnota. Jsme prý údajně jejich poslední kolonie. Je to hnusný odporný parazit a navíc z toho jde mortální smrad.
Čím dřív bude po nich, tím lépe.
Stejně jsou očkovaný, jsou to nacisti, jsou občansky uvědomělí, to je to nejhorší co může být.

Navíc se vnitřně zvrhli. Jejich původní vědění, že jsou hnusný šmejdi a jedině tak přežijí se v jejich degenerativním potomstvu zvrhlo do komunismu. Jejich příliš dobře se mající spratkové, kteří nejsou schopni unést hnusnou karmu svých předků a pokračovat v jejich vědění, se odebírají do světa iluzí a snaží se dělat dobro. A to je to nejhorší, co můžou tito bohatí spratkové dělat.
Sní o světě bez majetku, kde vše patří všem a kde jim odpustili muslimové i východoevropani, ba i černoušci uronili slzu.
Hovno.
Ta hovada nevědí NIC, jejich země si nevyzkoušely všechny tyto velkolepé ideály, jako je třeba používání "eráru" bez soukromého vlastnictví, kde vše patří státu.
Tak sní o tom, jak si budou lidi hezky vyměňovat koloběžky. NE. To nefunguje. Co není člověka přímo, toho si neváží, o to se nestará a podle toho to vypadá. Navíc i stroj si zvykne na konkrétního uživatele a jeho styl a jak se do toho začne cpát někdo jiný, brzy se porouchá.
Jak kupř. funguje tzv. kolektivní práce, kde všichni dělají všechno a pak se o výsledek podělí? Pracují idealisti a kreativci, pragmatici pomůžou, svině se flákají. Když je hotovo, svině si vezmou to nejlepší, co vzniklo. Než idealisti a kreativci poklidí, zbude na ně to nejhorší. Tak funguje v principu idea komunismu, je to nefunkční, protože to ignoruje reálnou lidskou povahu.
Řekněte to eurobuznám.
Nemají zkušenosti. To je jejich problém.
Zase hodně z toho, co tu bylo, krásně fungovalo a to je taky třeba říct eurobuznám. Není to tak, že kapitalismus bez sociálního zásahu je dobře. Věřím v rovnost, hmotnou, ale nikoliv v erár.

Není čas čekat, až si aristrokratická zhovadilost západu vymáchá čeníšek ve vlastních sračkách, je třeba jim nějak pomoci, aby zahučeli do dějin dřív, než stihnou zničit naši zemi.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter