Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 9.6.
Stanislava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vločky z kolekce Příběhy a jiné vážky ze Života
Autor: lacetka (Občasný) - publikováno 25.6.2003 (00:55:55)


lacetka (Občasný) - 25.6.2003 >

díky za tvá slova, jsem ráda, žes to napsal, já váhala, kam to zas vrznout, nejdřív jsem to dala do životních příběhů, páč to fakt je všecko pravda, ale nevím proč, snad kvůli tomu, že to má tři části, jevilo se mi to povídkově. Je to jedno. Možu to přesunout. A k tomu, jestli to někoho zajímá či nikoliv, dyť to je v pořádku. Kdo si to bude chtít přečíst si to přečte, nemusí ani nic říkat, většinou se na to právě nic moc říct nedá, když to je moje osobní....asi...a nevím proč to právě schovávat to osobní, když v tom je hodnota všech těch slov poskládaných jednou podle toho, jak se staly... povídačka, hlas v kurzívě se odehrál/a až při samotném psaní... zapadl do mého osobního příběhu a udělala se z toho, pro druhé čtení třeba povídka... 

A zlato, že si tím každý musíme projít, to tady neřeším. Je to spíš malá ukázka, jedna z nekonečna variant, až to potká ty, co to ještě nepotkalo, aby si třeba měli příležitost vzpomenout, že někde četli, že nejlepší je v takovém případě zavločkovat si :)  Já jsem @:)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli lacetka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter