Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U zastávky
Autor: Vivaldina (Občasný) - publikováno 2.9.2003 (15:47:00)

Do svítání zbývá ještě skoro hodinka, ale v korunách stromů již štěbetají první nedočkavci. Rozespalou nedělní Prahou se nesou nesrozumitelné songy skupinky rozjařených Skotů, bavících se vystrkováním holých zadků na kolemjdoucí.
O pár bloků dál od centra se z boční ulice vynoří udýchaný mladík a žene si to k tramvajové zastávce. Prstem rychle zarejdí po otrhaném jízdním řádě.
„Sakra“ zakleje, když zjistí, že tramvaj jede až za dvacet minut.
Strčí ruce do kapes, zavře oči a zhluboka se nadechne. Aspoň ve vzpomínkách se snaží vrátit o 15 minut zpátky do útulného vanilkou provoněného ráje.
Rychle vyndá z kapsy mobil a začne vyťukávat: JANI, DEKUJU TI ZA NADHERNEJ VIKEND. VECER TI Z PRACE ZAVOLAM. MILUJU TE. DOBROU NOC. PAVEL   


Na druhém konci ulice se rozletí dveře zaplivaného lokálu. Vrchní prudce vystrčí posledního štamgasta ze dveří a rychle za ním zamkne. Chlápkovi se to zřejmě moc nelíbí a podpořen notnou dávkou alkoholu začně bušit a kopat do dveří putiky.
„ Votevři, ty hajzle. Řikal sem, že si dám ještě jedno. Slyšíš, vole? Votevři nebo ti ty dveře roztřískám......“


.......... POSÍLÁM ZPRÁVU...
                     JANA
                  Odloženo.
„ No jo, ta už dávno spinká“ pomyslí si mladík a znovu přivře oči.
Snaží se vybavit si každou křivku jejího těla. Je tak nádherná. Ty její dlouhé tmavé vlasy, nedbale padající na obnažená ramena. Plamínek svíčky odrážející se v jejích hlubokých tmavých očích. Smyslně plné rty lehce tisknoucí sklenku vína. A ňadra...hladil je, líbal je. Líbal ji celou. Ještě teď cítí tu živoucí vůni jejího těla.


„ Nechte toho! Přestaňte kopat do těch dveří nebo zavolám policii!“
„ Co si to dovoluješ, ty krávo stará? Jen si je zavolej, já se na ně vyseru, dostanou přes držku a ty, jestli hned nezalezeš, tak taky“ řve ožrala do zavírajícího se okna v druhém patře starého činžáku.

Prásk!
Mladík se lekne. Ožrala šněrující chodník zrovna povalil popelnici a vztekle do ní kope. Pak se vláčným krokem došourá až k mladíkovi.
„ Naval cigáro, mladej!“
„ Nemám, nekouřim.“
„ Nekecej, ty šmejde, dneska hulí každej a obzvlášť takovej trotl s obarvenou palicí. Naval cigáro nebo dostaneš takovou šlehu, že se z toho nevzpamatuješ.“
„ Ale já vážně nemám. Nekouřim. Klidně si mě prohledejte, jestli mi nevěříte.“
Ožrala napřahne pěst, ale zarazí se dřív než mladík stihne instinktivně ucuknout. Znechuceně plivne na zem a jen tak tak mine mladíkovi tenisky. Přesune se směrem ke koši a rozzuřeně z něj začne rozhazovat odpadky všude kolem. Vyloví vodou a hnijícími odpadky nacucaný vajgl a nacpe si ho mezi špinavé rozpraskané rty.
„ Co čumíš, hovado. Připal mi!“ zamumlá.
„ Už jsem řikal, že nekouřim, takže oheň nemám.“
Ožrala si stoupne těsně před mladíka a nacpe si vajgla do pusy, rozžvýká ho a spolkne.
Najednou se v zatáčce vynoří tramvaj. Bohužel jedoucí na druhou stranu, než mladík potřebuje. Nervózně se podívá na hodinky. Ještě pět minut!
Chlápek se rozeběhne proti přijíždějící tramvaji a zastaví se se zdvihnutým prostředníkem levé ruky uprostřed kolejí. Řidič poloprázdné tramvaje rychle zastaví a začne troubit. Ožrala se hlasitě rozesměje. Po chvíli ustoupí na stranu a začně bušit do boku rozjíždějící se tramvaje.
„ Vy svině, vy dolarový hajzlové. Všichni v týhle zemi sou hnůj. Všichni byste zasloužili postřílet!“ řvě a rozeběhne se za odjíždějící tramvají.
„Tohle už je fakt sílá. Bůhví, čeho všeho by byl ten magor schopnej. Možná bych měl radši vypadnout a někde počkat, dokud ten zkurvenej vožrala nezmizí“, pomyslí si mladík a rychlým krokem vykročí směrem k centru.
Ožrala ještě chvíli řičí za tramvají, která už dávno zmizela v zatáčce a pak si všimne, že mladík zrovna zmizel za rohem vedlejší ulice..
„Ty svině, daleko neutečeš!“ nepříčetně zamumlá a rychlým hmatem prověří chladivý obsah pouzdra u pasu.   

V útulném pokojíku dohořívá vanilková svíčka. Mladá dívka s jemným úsměvem na rtech pravidelně oddechuje. Ani z dálky se nesoucí výstřel jí nevzbudí ze sladkého spánku.

Sluníčko už dávno hladí orosené tašky střech, když se dívka spokojeně protahuje v zahřátém pelíšku. Jakmile promne oči, sáhne po mobilu a netrpělivě ho zapne.
Přijaté zprávy: 1
JANI,....
Dívka prsty lehce přejede po mobilu a zasněně se zachumlá do peřin.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 2.9.2003 > Sice to bylo jasný od začátku, ale dobrý. Líbilo, dobře napsaný.
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 2.9.2003 > Zaujalo mě to!!
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 3.9.2003 > Asi tak jako Lian. Čtivý, ale předvídatelný.
Body: 4
<reagovat 
Vivaldina (Občasný) - 3.9.2003 > Lian a Kapucín - holky souhlasim s váma, je to předvídatelný :-)
Takovýho týpka jsem měla tu "čest" potkat osobně (samozřejmě nestřílel ), ale ten se taky vypotácel z hospody, řval, nadával, fuckoval tramvaj, málem nám dal tečku za to, že nemáme cigáro, rozházel koš, nacpal si vajgla do pusy...ale nám pak naštěstí ta tramvaj jela. Ale celkem se mi z něj podlamovaly kolena - a vzrušením to rozhodně nebylo. Nu, tolik příběh z letního Smíchova.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.9.2003 > s tím střílením je to trochu přeháňka, ne???
Body: 3
<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 3.9.2003 > Kelly> No zatim neprší, né :-). To víš, z takovýho pantáty jde strach. Když tam tak stál a prskal mi do obličeje, čekala jsem kdy nějakýho "mazlíčka" vytáhne.
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 3.9.2003 > a já myslela, že ho jen zmlátí...:( ale je to dobře propracované...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 3.9.2003 > Předvídatelný, nepředvídatelný... to je fuk! Faktem je, že je to napsané velmi dobře.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter