Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stíny v uličce
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 19.11.2003 (00:06:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2003 > poetický stín vedle voflákaný zdi, ano, přesně takový je sám život, neuvěřitelně trefné......navíc se stínem autorky.....pomalu se nám začíná odhalovat...:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2003 >
<reagovat 
stanislav (Stálý) - 19.11.2003 > zajímavý pohled skoro jaksi pod povrch.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2003 > stanislav> ano Stanislave, až na dřeň to jde, dnes jsi poetický stín a zítra voflákáná zeď co na ní chčijou psi a smaradlaví houmlesové......
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 19.11.2003 > quentinbubakoff> QuentineB, já myslela, že platí..prach jsi a v prach se obrátíš...hm, tak vochcaná zeď říkáš?:-)))Zajímavé...ty´s  normálně mladý rozhněvaný muž:-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2003 > BlueSky> nejrozhněvanější muž na celé planetě:o))))ano prach si a v prach se obrátíš, ale já mluvím o stádiu mezitím.Prostě během života.Vyhoříš, zhasneš, neplaneš.........život tě ofláká,.....další generace rozhněvaných mužů a žen tě "vochčije".
<reagovat 
java (Občasný) - 19.11.2003 > hihi
Body: 2
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 19.11.2003 > O ničem..
Body: 2
<reagovat 
Mari (Občasný) - 19.11.2003 > trochu technicky, ale jinak fajn. 3+
Body: 3
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 > Mari> Kodak KE30, EasyLoad, lze pouze zmáčknout spoušť a jinak-spousta rušivých elementů okolo, lépe to oříznout nešlo:-) Ale od tebe ta trojka těší
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 19.11.2003 > v náhledu to vypadalo jako zkorodovaný kovový povrch-špatné oči i monitor asi,dokážu si představit jak se to listí ve větru mlelo a převalovalo -prostě skvělá dynamika pohybu-a autorka to ve vytržení vyfotila aniž by si uvědomila že to cos ztratí coby statický snímek...příště kameru...
Body: 3
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 > al-ash> 

To je super, máš náběh na výbornýho kritika, protože vidíš to, co autor ani v nejmenším:-))Což myslím bez despektu.

Fakt tam žádnej pohyb nebyl, naopak mě zaujala atmosféra té části chodníku - klid  toho listí, prosluněnost, jemná hra stínů:-)

Přesto-díky.


<reagovat 
hajka (Občasný) - 19.11.2003 > Slunce nezi stíny...houpačka a rovnováha...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 > hajka> 

Opět - poezie v pár slovech.

Umět to takhle říct, tak to nezkouším fotit (cynicky dodávám-vyšlo by mě to levnějc:-))

Díky.


<reagovat 
zdenule (Občasný) - 20.11.2003 > Mně se právě ten kontrast voflákaný zdi a poezie slunce a jemnýho stínu líbí.
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.11.2003 > zdenule> no mně se taky líbí, v tom je právě síla tohodle snímku...ten brutální, naturalistický kontrast.......to je život......
<reagovat 
vod (Občasný) - 21.11.2003 > je to blytké, pálí z toho žáh
Body: 1
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 21.11.2003 > Důvodný> Potřeboval bys SODU..ale rozhodně ne tu jedlou
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 20.11.2003 >
Body: 2
<reagovat 
 Hypýk (Občasný) - 21.11.2003 > Sallome> A co takhle k tomu něco říct? neber si to nijak, ale poznámky tohohle typu já opravdu nerad.
K tý fotce - pěkný listí, pěkný světlo, ale nejsem fotograf (ani trochu), takže to nemůžu nijak zvlášť hodnotit. Ale jako laikovi se mi to líbí.
Body: 4
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 >

Tohle je sice vděčné téma, ale takhle je to dobrýýýý.

P.S. Přemejšlím, jak by to vypadalo černobílý nebo trochu poupravený.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > Luk Malér> černobílý a poupravený by to bylo dokonalý pro nějakou tvojí performanci:o))))přemejšlej vo spolupráci s nebíčkem.....
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> 

Luk si vystaci se svou umeleckou kapacitou sam. Nic, zadna spoluprace, Luk me privedl na skvostne zamereni meho budouciho zivota, ja ted budu baletit:-)) Juchu, uz se tesim:-) Jo, ale predtim nez nastoupim drahu uuuuspesne baletni solistky, tak sem jeste flaknu nejaky skicy, portretiky a zatisi mrtvejch dusi a podobně:-)

Znelo to, doufám, dost VAROVNE?


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > BlueSky> portrétíčky??no to mě docela děsí:o))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> Mě děsí už úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúplně fffffffffffffffffffffffffffšecko
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter