Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Písemná tvorba výboru členské samosprávy:-)
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 24.11.2003 (00:58:47)


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > tohle je koukám věnováno od BlueSky mně:o))))))tak to je nátěr, ochránce lidských práv na tu zvlčilou samosprávu:o))))měla si to dát do vtipů
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> Ty jsi bezdomovec?:-))Nebo snad člen výboru čl. samosprávy?:-))Mě to jen zaujalo. Ty bodíky patřej samosprávě:-)Jim je tam připíšu:-) Na tu "žádost":-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > BlueSky> ne jako jediná sis asi všimla mojí obsesí slovem smrdutý, smraďoch atd...:o))))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> 

A vtip to není:-) V podstatě jen proto, že jsem to vyfotila, šoupla jsem to do fotek:-))Doufám, že "páni fotografové" se z toho neosypou:-) Snad pochopěj, že tu neprezentuji umělecké rozmazané písmo, ani poeticky ohnutý růžek papíru, ale jen to slovo a ještě ne moje:-)

A vidíš, co se týče tvojí obsese výše uvedenými slovy..to jsem si neuvědomila:-))Vlastně..takže nejsi náhodou jeden ze členů samosprávy?:-)


<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 24.11.2003 >

Ta cedule je bezesporu vtipná, proto dávám zasloužené body. Sám fakt, že u nás bezdomovci vůbec existují, už tolik vtipný není. Za komunistů přece žádní bezdomovci neexistovali !!!

Hlas z nebes: Oni existovali, jenže se o tom tenkrát nesmělo psát v novinách...


Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.11.2003 > Montrealer> 

:-) Díky, body předám:-)

Bezdomovci existujou všude a asi vždycky ...otázka je, kolik z nich o to stálo:-(


<reagovat 
stanislav (Stálý) - 25.11.2003 > kdo zavře dveře, toho blecha nekousne, ech, jak jednoduché. někerý hlavy sou fakt pomazaný.
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 >

dobrýýýýýýýýý

 


Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 24.11.2003 > Dělám v poradně pro bezdomovce, takže myslím můžu "zasvědceně" říct, že bezdomovectví je jedním z nezamýšlených důsledků rozvoje tzv. postindustriálních společností tak jak je popsal Daniel Bell. Nemní pravda, že by existovali vždy - neztotožňujme psychiatricky a jinak nemocné, somráky, nebo alkoholiky s bezdomovci.

Ale jinak fotka a ten kec je (svym způsobem) výbornej! ;o)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.11.2003 > čmelák> 

Hm, jenže tímhle rozlišením se málokdo zabývá. Celkově jsme asi dost lhostejní k utrpení druhých.Úroveň společnosti se posuzuje podle toho jak se chová ke svým bezmocným, t.j. dětem a starým lidem a nemocným. A nakonec i vůči zvířatům, i ta jsou jistým způsobem vůči nám lidem bezmocná..vůči přírodě, která ač mocná, si s námi taky často neví rady.....uf, začínám si připomínat skoro všechny bídy světa...

 

 

 

 


<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 25.11.2003 > čmelák> Souhlas.
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > quentinbubakoff>
Donutil jsi mě k reakci. Nebudu míchat všechno dohromady, jak to děláš ty, ale pokusím se rozčlenit Tvé námitky do několika bodů.
1/ Alkohol a flákačství - No jistěže pijí a je to snad div v tak vychlastaném národě jako je ten náš národ český? není to omluva, ale zároveň to nemůže být výčitkou. v tak extrémní životní situaci je opravdu velmi těžké zanechat čistou hlavu. Přinejmenším první večer, kdy se octnou na ulici a ještě na ní žít neumějí. Každého napadne "půjdu na pár a pak budu jezdit trmavají". Ale ono se stane, že je oberou v noční tramvaji o doklady; tak nemohou pracovat a to nejméně 2-3 měsíce (to proto, že vyřízení matričních dokladů nutných k OP trvá jeden a samotná Op druhý; nehledě nato, že prostředky které k tomu mají jsou mizivé nemluvě o tom než se dostanou do naší poradny, kde jim pomáháme tyto doklady řešit - možná tě překvapí jak nízká je částka kterou Magistrát naši poradu dotuje: 200 000 ročně - no není to levné, když naší poradnou projde cca 100 lidí denně!). Ovšem nepopírám, že se bezdomovce beneficianty neokrádají hlavně staroši. Tedy shrnuji: Alkohol není příčinou, ale důsledkem života v bezdomoví (a opravdu si uvědom co pro tebe nyní tvůj domov znamená a co by znamenalo ho ztratit).
Na to navazuje další téma: to, že se bezdomovci ze své situace snadno nedostávají. Moje teze zní, že bezdomák je člověk který se nenaučil určitým sociálním návykům a to zejména ve vztahové oblasti (a to umí dnes pravda málo lidí - viz statistiky rozvodovosti). A stejně jako třeba já mám problémy s játry a budu s tím chodit celý život k doktorovi, tak pro takového člověka je důležité, že kdykoliv má nějaký svůj problém může se obrátit na někoho kdo mu v jeho situaci pomůže.
2/ Šťastní > Spíše ne, ale o tom tě přesvědčovat nebudu. Ale jak se říká: „člověk je přizpůsobivý jak krysa“, akorát si to nedokáže představit. Tedy bezdomovci samozřejmě prožívají šťastné a nešťastné chvíle na svojí úrovni. Ale tvrdit, že jsou spokojení je přinejmenším hloupé.
3/ Somrování - asi tě to překvapí, ale 68% somráků přijíždí DENNĚ z venkova do Prahy "za prací". V místě svého bydliště pobírají soc. dávky a tady si velice služně vydělávají. Vyhláška Magistrátu, která žebrání v hl. městě upravuje, je koncipována tak pitomě, že se jí smějí úplně všichni a chudáci policajti jsou vůči somrákům bezradní.
4/ svobodní - ano jsou i takový, kteří to přijali jako svůj livestyle. my socky jim říkáme trampíci. přes léto žijí na venkově ve stanech, nebo se občas vloupají do nějaké rekreační chaty, ale tam jen přebývají, zpravidla nic nekradou. Ti sami svou situaci interpretují jako že jsou svobodní. Pak existují ještě jedni, kteří mají podobnou interpretaci a to jsou somrpunks - mladí punkáči s krabicí vína na Florenci. To jsou dvě výrazné skupiny, kteří si na zdůrazňovaní své svobody na ulici potrpí. Samozřejmě že kdejaký bezdomovec ti řekne, že si přijde svobodný - ono je totiž těžké přiznat, že jsi otrokem a jedno ze základních pravidel psychologických zní, že je jednodušší lhát sám sobě, než ostatním.
5/ závěr - myslím, že tvůj názor je zaujatý hlavně touto a nejinou skutečností: Totiž, že většinu bezdomovců bys od lidí bydlících nerozpoznal, tedy rozpoznáš jen ty, kteří jsou okázalí, rigorózní bezdomovci. To je podle mne základní problematičnost tvého názoru. Proto Tě rád i všechny ostatní zvu na konferenci V PRAZE DOMA BEZ DOMOVA, která se uskuteční v Pondělí 1.12.2003 od 8:00 - 22:00 v Malostranské besedě. Program konference je na www.mcssp.cz
S pozdravem čmelák



<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2003 > čmelák> 

tvůj názor, neberu ti ho, stejně jako si nenechám vzít ten svůj, nazdar tvůj quentibubakoff :o)))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2003 > čmelák> a děkuji za přednášku pane profesore
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > 1/ Nemyslím, že je to Tvůj názor. Je to názor většiny ;)
2/ Je mi víc než tvých tipovaných sedmnáct (nevím proč ses ptal tak soukromě?)
3/ nevím kam si mám strčit svý chytrosti, ale ty strč svou chytrost (raději) někam hodně daleko od lidí!
4/ na to jak to v životě chodí asi nepřijdu; myslím, že můj názor zůstane stále stejně zaostalý.
5/ je mi líto, žes to pojal tak, že jsem Tě chtěl poučovat - to rozhodně ne (v tom tvém smyslu) - ale určitě rozumíš tomu, že tohle je prostě moje téma, když v této oblasti pracuju.

<reagovat 
čmelák (Občasný) - 26.11.2003 > Mno a s tím bych si taky trochu dovolil nesouhlasit. protože jestli se podíváš na sociální systémy v historii, tak je ten dnešní, tedy syntéza sociálního státu a moderního kapitalismu k potřebným poměrně nejštědřejší, ale je samozřejmé, že je odcizený. Spíše by se dalo snadno tvrdit, že roli, jakou měla dříve rodina nyní přebýrají instituce. A to je problematické třeba v mojí profesi. Existence "sociálky" je problematická a ze zkušenosti můžu říct, že nejproblematičtější je ZÁJEM o práci jednotlivejch socek. Pak se dá říct, že klient a socka vytváří něco jako rodina. Existují totiž klienti, kteří jsou prostě "osudový" ;)))
Mj. vzpomněl jsem si na kec mojí babči, když viděla reklamu proti domácímu násilí, tak prohlácila, že její máma dřela celý den nna poli a pak byla ještě bita jako žito a že dneska si žijem ;)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.11.2003 > čmelák> 

Bráno z tohoto úhlu pohledu si skutečně žijeme.

Jenže jeden by měl za to, že bychom se jako lidstvo, když už se vyvíjíme tak dlouho, měli někam posunout, výš, ale jak je vidět, vývoj technologie bohužel nejde ruku v ruce s myšlením, morálkou apod.:-) No..nic, toto opravdu nevyřešíme. Na tomto prostoru se mi do toho ani pouštět nechce.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2003 > BlueSky> drtivá většina smraďochů je se svým osudem spokojena,......jaký starosti??žádný, zmrmlaj se jak hovada, někde svalí,...nepostižitelný,....dá se taky říct, že jsou vlastně jediní úplně svobodní......na všechno serou, všechno jim je jedno, svým způsobem šťastní lidé......
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.11.2003 > quentinbubakoff> 

jsou vlastně jediní úplně svobodní......na všechno serou, všechno jim je jedno, svým způsobem šťastní lidé......

JAk si na to přišel?! Svobodní nejsou, minimálně jsou závislí na své dávce alkoholu..že by na všechno s...., to nemohu posoudit, ale i tihle lidé byli kdysi  dětmi, měli své touhy a plány a pak se něco-cokoliv stalo. A my, co se nám tohle nestalo, nemáme právo soudit tyhle lidi. A jestli oni spíš nejsou neš´tastní a tím chlastáním nepřehlušují nějakou bolest. Někteří nepochybně (a nejde jen o bezdomovce) chlastají neboť v tom našli smysl života, ale neházej všechny do jednoho pytle...atd.:-) A vůbec...:-))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2003 > BlueSky> jsou šťastní a spokojení, vysomrujou, prochlastaj, nic neřeší, v ničem se nepatlaj, jejich filozofie levnýho vína a vokeny je dokonalá.Udělej něco ty, třeba jeď na černo, nezaplať, přijde exekutor a plác, máš olepenej byt.Tenhle ksindl???Vegetuje to v tramvajích, nikdo si jich nevšimne. Záchrankou se vozí na záchytku jak taxíkem......nikdo na ně nemá, nikdo na ně nedosáhne....jsou v POHODĚ. a pokud je budeš posuzovat tak jak naznačuješ.Stane se ti jediný, že tě vokradou...to v nejlepším případě:o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2003 > quentinbubakoff> a omlouvám se za neznalost a děkuji za poučení, příště budu mluvit už jen o smradlavejch, vodpornejch RIGORÓZNÍCH bezdomovcích:o)))))člověk se pořád učí
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter