|
|
|
|
|
|
|
|
Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > nápad docela fajn, místo trpného "pavouk bude rozmačkán myšlenkami" se stává pavouk akčním hrdinou a sám mačká myšlenky. Obrazovka mysli je taky docela fajn. Jinak je to spíš takové povídací, stojí a padá to na nápadu, já osobně mám radši obraznější věci.
Jestli je lepší usínat s myšlenkami nebo s pavoukem na mozku, toť otázka černého humoru :o)))
Jo a máš pěknou ikonku ;o)
| Body: 3
| | <reagovat |
|
| J.R. (Občasný) - 15.12.2003 > Kelly> Jo, to máš pravdu, obávám se ale, že ode mě se obraznějších básní v blízký době asi nedočkáš, protože píšu věci zhruba takovéhle. Co se týče obraznosti, tak myslím, že autorů, jejichž díla tuto vlastnost nepostrádají, je tady dostatek. Prostě povídací poezie, to je moje, myslím, že se jí dají některé věci vyjádřit daleko lépe, než lyrikou s přemírou obrazů. Samozřejmě chápu, že každému vyhovuje něco jiného.
Pokud se ty myšlenky týkají pavouků, tak to vyjde asi na stejno.
Co se týče ikonky, tak tu sem ukrad ze stránek kina Aero. Ve skutečnosti vypadám o trochu líp :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > Jo, rozumím, nehodlám tě předělávat, a ani ty to kvůli mně neuděláš :o))
Proti pavoukům jinak nic nemám, ale doma mi žádný nepřežije, anžto ho hned snědí kočky :o)))
A já si říkala, že tohohle fešáka odněkud znám :o))
| | | <reagovat |
|
| Dáreios (Občasný) - 15.12.2003 > Kelly> nedávno mi kočka sežrala mýho pavoučka pro štěstí...... sketa jedna černá
jo: a s tím, že v J.R. ypadá ve sktučnosti líp:::: pěkná blbost nevěř mu ani slovo
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
Dáreios (Občasný) - 17.12.2003 > tak jdu na to, chvíli mi trvalo než jsem se sem dokopal: pořád se mi líbí ten námět, je to skvělej nápad, ale zpracování je (já vím, že s tím nebudeš souhlasit, ale nemůžu si pomoct) strašně nepoetický.... chápu, že existuje báseň, která není psaná poeticky, a přesto je moc dobrá a zapůsobí,ale ta pak, aby vyzněla, potřebuje silnější námět.
P:S: užse těším na pátek, mám strašně sucho v krku. Doufám, že už si všechna jaterní příkoří překonal a že se chlastáš, žádné oko a žádný záchd nezůstane suchý. (Pilně trénuji, předevčírem jsem dal novej rekord: jedno čtrnáctipivo)
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|