|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 6.1.2004 > rozšiřuju řadu pomatenejch zaslepenců
líbí se mi, jak zde nakládáš s konkrétny, která nejsou ani tak obrazy, jako spíš určitými analogiemi (a nebo příklady k něčemu, co chceš sdělit...)...
ať si každý říká co chce - zajímavá věc!
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
Catherine (Občasný) - 6.1.2004 > Já Vám nevím, Kelly a No-next máte prostě jiné názory...no a co? I to se stává...Mně osobně se Kely Tvůj styl nelíbí, ale to je taky věc názoru,na druhé straně ta věc má myšlenku,takže to ti připisuju k dobru,i když to asi nepotřebuješ,protože marketing máš jinak fakt dobrý...jsi přece šéfredaktor,tak to je jasný, že se na Tebe lidi minimálně ze zvědavosti podívaj.jestli v tom cítíš špetku závisti, tak abych byla upřímná je tam do té míry, že tě lidi víc čtou a dají ti šanci.Toť vše....kurňa to bylo dlouhý...:-))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 6.1.2004 > no-next: egilova odezva?
když se mi něco nelíbí, tak se mi to jednoduše nelíbí, a pokud se líbí...
že se tobě báseň nelíbí, zdaleka neznamená, že je špatná.
Nelze si nevšimnout, že hned několik lidí zde považuje svůj vkus za obecné měřítko kvality básně. je to nepodloženej egocentrismus.
| | | <reagovat |
|
| no-next (Občasný) - 6.1.2004 > egil> a co na to no-next?
1. věta - souhlas na sto procent
2. věta - souhlas na sto procent
3. věta - nesouhlas.
1) nelíbí se mi "hned několik lidí zde". nechceš si nás rozházet? co třeba říct: no-next, šárka, marek, lojza, pepa... a pak to obhajuj.
2) vkus je stejně tak ošidnej, jako obecný měřítko kvality básně. kdo určuje obecný měřítko? lidi svym vkusem, ne? aspoň tak to chápu, obecný pokládám za průměrný - a od toho dál pokračuju s příkladem. básnička má sto poznámek. padesát jich je kladnejch (v systému bodů 0-5 - pětibodový hodnocení), padesát zápornejch (v systému bodů 0-5 - nula bodů). průměr je dva a půl - ale to je kravina. tahle báseň neni průměrná. tahle báseň je pro padesát lidí skvělá a pro padesát hrozná. jistě, je to extrém, ale teorii o obecný kvalitě snad vyvrací...
3) z bodu 2 vyplývá, že vkus nepovažuju za egocentrismus.
a poznámka nakonec. když napíšu: na tebe, kelly, je to dost slabý, neznamená to, že si myslim, že je ta básnička špatná. bodově tak tři celý devět.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 6.1.2004 > no-next: protože každý mínění je jenom momentální názor - nic víc. je momentální i co se týče jednotlivce, např. věci, které bych před pár roky neskousl, nelíbily se mi, jsem dnes ochotný akceptovat jako dobrou poezii.
člověk, pokud chce obecné měřítko, musí svou (i cizí) poezii vztahovat k něčemu obecnějšímu, než jsou momentální názory - alespoň tak mi to přijde.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nin-ex (Občasný) - 6.1.2004 > Na první pohled vůbec ne, na druhej a třetí ano
zvlášť
Občas mi vystřelí růži
z hlavy -
pak ty účty za kadeřníka!
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
Džules (Občasný) - 6.1.2004 > ,,,kurva, tady to jede :>>>,,,si myslim, že nebejt fakt arogantních a rejpavejch narážek některejch přispěvovatelů do týdle plodný diskuze, možná by se ani no-next nerozparádil a nenasral :>>>,,,vychladnout by asi měli fšichni, ne jen no-next,,,jináč báseňka ftipná, džoukovná,,,a má i pršíběch :>>>,,,
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 6.1.2004 > Báseň docela nářez! máš to, Kelly, dobrý,že růže. Mě slámu.
ovšem celkový dojem z díla se vytrácí na pozadí této surrově realistické (ne)diskuze.
| | | <reagovat |
|
|