Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kytice
Autor: Martin (Občasný,Redaktor) - publikováno 28.12.2000 (09:39:22), v časopise 29.12.2000


marjanka (Občasný) - 29.12.2000 > Film jsem viděla a moc se mi líbil. Jenom bych chtěla dodat, že film nabývá svým zpracováním naprosto jiného rozměru než samotná sbírka. Dozvídáme se zde další skutečnosti a souvislosti. Například vodník plačící u dveří, kde zabil své dítě - z bezcitné bestie, kterou nám předkládá Erben se stává nešťastník, který si uvědomuje hrůznost svého činu a ví, že neexistuje žádný způsob, jak jej napravit a vzít zpět.
Shlédnutí filmu Kytice mě donutilo oprášit Erbenovu sbírku a já jsem teprve teď pochopila, co chtěl říct Jan Neruda svými verši: "Zlato chtít snad pozlacovat, slunce svící osvěcovat, duhu barvou domalovat, sopku ohněm podpalovat, démantův chtít tvrdost zvýšit, oblakův chtít rychlost spíšit, toť by bylo rozumnější, nežli tvoje, pěvče Erbene, písně chtít snad písní opěvovat."
Fakt je to moc fajn, lidi... Jděte do kina:-)
PS: Jenom Martine taková malá poznámka.. ve filmu nehraje Jan Bárta, ale Dan Bárta;-) A moc se mi líbila i Aňa Geislerová, která si ve Zlatém kolovratu "střihla" perfektní dvojroli.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli marjanka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter