Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Píseň českého kabáta a pěny z E55
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 12.1.2004 (09:14:54)

  

jsem pěna

řekla pyšně

jak drahá děvka

   visim

        koukam

z piva

dodala dotčeně

z pípy

    koukam

        mlčim

zvětrala

klesla

zasmrádla

         mlčim

     visim

jak každý kabát

bojim se

o poutko



Poznámky k tomuto příspěvku
noa (Občasný) - 12.1.2004 > ta sněhová mě chytla víc... tahle je nějaká... asi málo překvapivá

a teda pozadí je fakt hnůůůsný
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.1.2004 > noa> No hnůůůůůůůůůůsný to je správně - sem si tentokrát pohrál s formou - spíš je to legrační, kdykoli si vybočim, průšvih - nojono
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 12.1.2004 > Supeeeeeeeer!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 12.1.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 12.1.2004 >

Cihla k cihle, slovo ke slovu, poskládáno umně. 

A co takhle někdy něco hezkého o něčem hezkém:-))

 


Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 12.1.2004 > quentinbubakoff> 

Svět a lidé že nejsou hezcí? Ale někdy přece ano, nic není černé nebo jen bílé:-)

A není řešení v tom žít a ještě se tím zahlcovat. Ztvárňovat to jakýmkoliv způsobem..tedy myslím, jen ten hnus a špínu apod.:-)

Ale ok, zanechám výzev Lukovi M...a začnu u sebe:-).......................

........akorát je problém, že mě teď nic nenapadá..hezkýho


<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 12.1.2004 >

dokonale nechutný, vidim ji v hnusnym pajzlu poslední cenový, něco jako žižkovskej bar briketa, kam choděj metaři po šichtě

to pozadí sedne k výběru slov dokonale


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 12.1.2004 > ...dobrej napad...vidim to tak jako nin :)...takovy hratky s formou sou fajn...se ceni :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lei (Občasný) - 12.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 12.1.2004 > Nojooo, vyhrál sis! ...dej cihlu k cihle
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.1.2004 > no teda!  vopravdu original
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 12.1.2004 > kombinace barev a slov, no bleeeeeeeee :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.1.2004 >

minimál ueber alles!!!

tohle mi přijde tak nádherně mimo, až je mi z toho do breku... :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 13.1.2004 > – jsme navždy spjati pevným a nerozborným poutkem –
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 13.1.2004 >

jojo, pěkně sis pohrál :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nude (Občasný) - 13.1.2004 > je to hnusně nechutně přemýšlivé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> já patoky miluju, nejlepší je zelenkavá tekutina - Kutnohorské výčepní, desítka, můžu se po tom utlouct, eště, že nikde v Praze ho nečepujou!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> Co chlapci Gemer nebo Corgoň? Šampaňské mezi pivy.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> Gemer je až z východu - Bardejoff nebo tak něco - ty voleee.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> Gemer prdelí abys to pil a vším aby to šlo ven, hehe.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > :o))) nojo, něco na tom bude
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > Kelly> Jasně nakonec sis uvědomila, že taky nemáš ráda, když chlapik je se svým dílem příliš brzy hotoff.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > tak ňák, panáčku :oD
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> ano, za to mě konkurence platí :oD
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > Kelly> Abys vo ten jazyk nepřišla - ale trefilas hřebíček na hlavičku - skoro, sem to chtěl udělat krsačejší - ale na konec sem si vybral tohle - znělo mi to líp a zapadalo to. Štýru??????? To si budu muset dát panáka navíc....
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > dej si, někdy ti ho zaplatim :o)))
<reagovat 
g morr (Občasný) - 13.1.2004 > nebylo by to lepší na centr?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > g morr> Na centr jsem děla trojcihly, ty dvoj cihly je musej vyvažovat, jinaxe to hroutí.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 13.1.2004 > Luk Malér> sem myslel celej obrázek na centr, ne věci uvnitř v něm :))

ale teď ho uprostřed mam, jen ty cihly v něm nějak nevidim –
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > g morr> Na centr je, sem čaroval a ukecával Byte, zaříkal bity, cihly jako ty oddíly - jak to, že je nevidíš?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 13.1.2004 > Luk Malér> na centr je, ráno se mi zdál vlevo.
cihly vidím v poho: byla to zjevně závada na mém přijímači (halt je to takovej rozvrkánek starobylej).

moderní stroje to zobrazujou čistě –
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.1.2004 > g morr> mně ten můj stroj ukazuje věci, který tu třeba vůbec nejsou, tak možná proto jsem furt vedle... :o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > já vim, že mám furt něco, ale já bych tak nějak vyhodila asi 4. a 6. řadu, na mě je prostě těch sloves moc... ale nápad je to hezkej a líbí se mi první cihla vpravo nahoře a spodní řada :o)
Body: 4
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > Kelly> Pak porušíš rytmus, jediný co by šlo, vyhodit 3. a 4. řadu, pak to alebude moc rychle hotový - nevim sloves znamenají pomalý posun v myšlení českého kabátu.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.1.2004 > Kelly> dyť je to famózní!!!!  ti nerozumim.... :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.1.2004 > stanislav> Kelly je na ty ukecaný bliče obrazů...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.1.2004 > Luk Malér> a hlavně ty obrazy musej bejt zahuštěný, motor slova lámací neporouchanej a aspoň kapku nesmyslný to musí bejt, jinak to neni vono... :o)
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 14.1.2004 > paráda, paráda, jo jo jo .-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 15.1.2004 > pěkný
Body: 5
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 15.1.2004 > kredit za kredit
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
unseen (Stálý) - 16.1.2004 >

výborný! zkoušel jsem to rozebrat a postavit jinak a funguje to skoro pořád! :o)

 

a potvrzuju, že corgoň je ideální na odnaučení alkoholismu :o)))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 18.1.2004 >  sqělej nápad
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 19.1.2004 >
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 17.1.2004 >

pěkné, pěkné (bojí se o poutko;o)

 

je otázkou, jestli kabátu nebo kabáta, ale když básník dí kabáta, tak asi kabáta:))


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.1.2004 > Petr Vaněk> No té skupině se taky řiká kabáti - sem ho gramaticky voživil...
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 19.1.2004 > Luk Malér> tak Kabáti, jo?! tos teda vytahovat neměl, za to ti strhnu body;o))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.1.2004 > Petr Vaněk> No právě že Kabáti sou takový ty hlasitý, ale vlastně připosránkové, co se bojej o poutko vlastních kšeftů a bojej se spadnout do poznání jak to vopravdu je.
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 10.2.2004 > he.... mozna by bylo fajn to napsat na cihlovou zed misto jen do chlivecku... ale jinak fajn, je to neco uplne jinyho nez jsem tu doted videl :)
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 27.2.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 12.3.2004 > úplně jsem dostala chuť na pivo hihi :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter