Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jo, bolí to
Autor: Pygmej (Občasný) - publikováno 24.6.2004 (15:17:57)


Kelly (Občasný) - 25.6.2004 > jako záznam pocitů je to jistě autentické, ale jako poezie to moc nepůsobí - je to spíš takový deníčkový záznam, řekla bych, žes to psal hlavně proto, aby sis od něčeho ulevil :o)
No zkus si to přečíst bez rozsekání do veršů:

"Jak může srdce takhle bolet? Pane Bože, jak může takhle bolet? Jsem jako ten nejmenší červ v zemi, bolí to.
Co se to se mnou stalo? Pro jednu holku? Pro osud? Je to potřeba?
Malý chlapeček, kterému se stalo, že on si už nehraje, že není ten vůdce.
Děláš scény? Dobře ti tak. Zranil si moc lidí, taky to bolelo. Zraňuješ lidi, kteří tě mají rádi. Zraňuješ svoje touhy. Co jsi vždycky chtěl? Chudáčku. Dobře ti tak, nepatříš sem.
Copak je tak krásná? Co tě na ní přitahuje? Už to jméno v tobě vyvolávalo vzrušení. Pamatuješ? Měl jsi o ní strach. Pamatuješ? Otevřel jsi se někomu. Už to nedělej."

zajímalo by mě, jak si ty představuješ poezii - přece to není jen jakýkoliv text rozsekaný do veršů...

jako text to působí dost pateticky...
Body: 2
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter