Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrdost BYTÍ vznešené Tvořivosti
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 29.7.2004 (00:11:31)


Andulka (Občasný) - 29.7.2004 > Radky jsou moc dlouhe na delku a rusi to pri cteni textu, protoze jeden musi neustale posouvat....Jinak ti rozumim, chapu te...i Osho to vysvetluje podobne...coz ja jsem mela velkou radost, kdyz jsem to objevila...protoze do te doby jsem si myslela...ze jenom ja..:-))) ALe to uz je opravdu hodne davno....Takovych lidi jako ty dneska pribyva...a ja bych rekla, ze je to jenom jeden dalsi puzzle jako cloveka....tohleto vsechno se da vyuzit pro tvuj celkovy rozvoj...vis, naucit se to aplikovat na kazdodeeni zivot....ale to ty vis, a ja placam uplne zbytecne...:-))). Chtela jsem poprat hezky vikend, a podekovat za pripomenuti...pokusim se o vikendu udelat cas i na tento puzzle z meho byti....Musim letet na miting, uz mi zvoni dole taxi....tak se mej a diky za ten text....
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Andulka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter