Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mrňavý fantaskní exkurz poézijou, aneb deset hříchů páchačů poezie.
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 17.12.2004 (08:33:40)


 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> 

Prostě jsme lidi různé, pár lidí to oslovilo, pár lidí to nadchlo, tebe ne. Svědčí to o něčem? Kdepak. Pár lidí se velice pobavilo, tebe ne. Svědčí to něčem? Kdepak. Dělat kategorické soudy a dokazovat tím, že tebe to nepobavilo, že je to nezábavné, ale jdi. Prostě to znamená, že to není zábavné pro tebe. Nic víc, nic míň.

 

Ano, milá zvědavá Blondýno, tohle vznikalo najednou, jako jeden kompaktní celek, věř mi nebo ne, vznikalo v průběhu asi tří večerů - to víš, taky jsem do toho pekla vánoční cukroví, a z práce chodím kolem šesté... Čili jsem si řekla, že chci psát o tom a tom, a psala, a pak jsem popsala textíkem. Jediný starší text je ten o ženské poezii, ten je autenticky blbý a můj, rozhodla jsem se ho pro blbost nepublikovat, ale nakonec jsem ho vložila do téhle exkurze jako typicky ženskou poezii.

 

Něco to vysvětluje? ale - zase jen velký kulový.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter