Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRŮVODCE
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 23.12.2004 (11:33:57)


Lada Niola (Občasný) - 25.12.2004 > děkujeme za dárek, není špatný :)
při čtení mi dýchal na krk Charms...
zasazení snu do reality, to je pěkný moment téhle povídečky. a taky hezké impresionistické popisy.
třeba tady - Mezi sněhovými vločkami létaly kmeny vzrostlých smrků.

čím dál se ale povídečka odvíjí, tím víc jako by ti nestačila slova na to, abys popsal, co chceš. poslední čtvrtina působí oproti propracovanému závěru odfláknutě. na každou situaci ti stačí pár vět. což by nemuselo vadit, kdyby to bylo provedeno obzvlášť obratně. nicméně mě tenhle fakt při čtení zarazil, a to asi něco značí...

taky už začínám být alergická na vulgární slova v prózách Totemu, a to z toho důvodu, že to textu ubírá na originalitě. to tady má totiž každej...
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lada Niola
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter