Výpomoc při stěhování duší.
Vzal jsem melouch
u firmy Budha a syn
Stěhování duší.
Při stěhování a úklidu našel jsem: - úsměv po babičce - pohlazení mámy - laciný prstýnek od první lásky - letmý, kradmý, dotek - pár kamarádů
v krabici zašlých fotek.
Dosud zdálo se to jako dobrý nápad. Když vynosil jsem prázdné flašky, však jinak jsem to začal chápat.
Upřímně, nečekal jsem tolik braku. Namátkou vybírám: - úvod do astrologie - věštění z ruky a pokročilá numerologie - spousty blábolů a planých řečí - hromadu hodinek, ztraceného času taky jedno celé promarněné mládí.
Celkem čtyři kontejnery sutin a harampádí.
Proti tomu, co máte ukryto, slabý odvar, nic to není. Však víte ... v tajných skrýších, pod podlahou, ve sklepení.
Lekl jste se, pane? Žádný div!
Vím už, co za svinstva
máte na dně duše ukryta: - cinklé karty - srdcová dáma, co zlomili jste jí srdce - falešné pasy a falešná slova (ty počítal jsem po stovkách) - ukradenené lízátko - kufry peněz v malých bankovkách - rozčtvrcená těla (a odporný hmyz) to když šli jste přes mrtvoly.
Na všem ulpěl světélkující sliz. Přilepí se a nejde smýt.
Bez zjevného důvodu tuleň v pokročilém rozkladu. Tak na to tedy nemám žaludek, čas ani náladu.
Co vám ten chudák tuleň udělal? Má někdo rozumné vysvětlení? Ne? ... nejsem fízl ani soudce... Tahle práce pro mne není.
Tak se tu mějte, já se vracím, na Sibiř do stepí,
kde ve větru volnost voní,
sviští šípy a duní kopyta
dávných skytských koní. |