Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

 
Fórum okolo JazzClubu
Autor: Dusan (Občasný,Správce) - publikováno 24.4.2002 (00:49:31)

Toto forum je určeno pro kohokoliv, kdo se podílí na přípravách JazzClubu. Užívejte jej tedy především k tomuto účelu. Tady jsou dva programy pro tvorbu těch multimediálních promítání: SWISH a CRACK-SWISH


Přidat vlastní poznámku do fóra


Reakce v tomto diskusním fóru
Dusan (Občasný,Správce) - 4.10.2001 > Ahoj vsichni co se podilite na JazzClubu. Jak jiste vite prvni v tomto skolnim roce je 21.10. JazzCluby organizuje Petr(0604 428885) a Vasek(0603412565). Ten prvni asi nebude uplne nej z duvodu Petrovy nemoci a taky neni moc casu. Ale snad to vyjde a trosku se bude menit i koncepce tech ostatnich...Blizsi informace 21.10. pred JazzClubem na srazu redakce :)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.7.2001 > Přijměte prosím srdečné pozvání na pravidelný literárně diskusní dýchánek na Vyšehradě, sraz bude v pátek 20.7.2001 od 18hodin před kostelem Sv.Petra a Pavla na Vyšehradě (ten,co je vidět od řeky). Pokud budete souhlasit, příští sezení bychom vedli v tomto duchu : Pokaždé si jeden z příchozích připraví vše o svém životě, co kdy četl, co kde viděl v literární oblasti zajímavého. Daný člověk bude potom středem diskuse. Tak se otevře druhým pravidelně svět četby a tvorby jednoho z nás. 20.7.2001 se nabídl R.Samildanach, že by uvedl setkání na téma "Inspirace jinýmy básníky".
Sjíždím tou dobou s kamarády řeku, tedy bohužel nebudu moci přijít, tedy alespoň touto cestou příjemné posezení přeji!:)
<reagovat 
SShane (Občasný) - 10.7.2001 > Po porazdninach v rijnu navidenou v JAZZ CLUBU...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.6.2001 > nemyslela sem sakra, že byla trapná ta kapela, ale to jak je nikdo neuved, jak byli v podstatě vytlačeni časovou tísní, sami si to uvědomovali amuseli se cejtit děsně trapně a přebytečně!!!!
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 18.6.2001 > ps: If bylo něco trapné tak to byli diváci!!!!
Zvláště levobok!!!
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 18.6.2001 > Neřekl bych že byla trapná spíš to byla hudba pro úzce specializované obecenstvo.

Co se týče kixů v promítání obracejte se na janka který pozměnil jím dodané pořadí z 11.6. bez avíza... to mi Janku nedělej, člověk pak vypadá jak dement:-(

Druhá kapela byla super, ke čtení nemám zvláštních výhrad, možná na místy lehce přepjatý jankův herecký výkon.

Forma jakoby příběhu mi sedla!
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.6.2001 > Ta první skupina dneska, to byl fakt trapas....
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 11.6.2001 > basne tedka dela zase Janek, ... zkusim na nej zatlacit ...
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 8.6.2001 > Petře kdy asi bude pořadí básní na jazz? do PO by to bylo celkem fajn
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.6.2001 > Změna!!! Podle ohlasů, co jsem se vyptával, Sraz redakce zítra 6.6. v 18hodin v Konviktu
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.6.2001 > Chci se zeptat, kdy je další JazzClub? Je to 17.června?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.5.2001 > Nejake seznamy tu Dusane mam, dam to do kupy a poslu.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 28.5.2001 > Fotky vede Lucka
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 25.5.2001 > Ad to vybirani prispevku...Uz kdysi jsem agitoval, aby se vybrane prispevky na vecerech, v tramvajich atd...zapisovali do excelu. Pokud budou vsechny poctive vedeny v souborech, tak je pak mozne s tim neco udelat...Vedete tedy tyto zaznamy ? Pokud ano, klidne mi to poslete v excelu :)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.5.2001 > Ten sraz příští středu nemůže být ve FAMU, neb bude pravděpodobně už zavřeno. Tedy dejme jej raději v Konviktu.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.5.2001 > Petře, co vím, pokaždé jsi toto setkání dělal Ty, ale rozumím...v tu středu to vybereme:) Jinak mi psal Miroslawek, že by chtěl být informován, pokud mu někam něco budeme vybírat, totéž psali už i ostatní autoři dostikrát, měli bychom to dělat. Udělalo by jim to radost, nechcete si to vzít někdo na starost?

Jinak JazzClub byl super po herecké stránce připravený, byl jsem z toho nadšený ještě druhý den ráno...byli jste bezva!!!:)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 24.5.2001 > Jo abych neprudil jenom tak tohle pojetí mě i pár hostů co jsem sondoval dost zaujalo!!!!
Myslím jako divadelní ztvárnění a v něm zakomponované čtení.

Co se týče toho co se dělo vzadu, Pišišvore!, tedad pokud se jedná o promítání...lehce se nám rozjelo pořadí básní...
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 23.5.2001 > klucii a holkii, prosim prosim vybirejte ty dilka, bohuzel se nemuzu v tu stredu dostavit ;o( doma neco slavime, takze to nejde ...

Martine, prosim Te ujmi se toho (ostatne ... ujimas se toho stejne pokazde ;o) )

diky
Petr
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.5.2001 > jo jo jo ... na to prerusovani basni uz jsem byl upozornen ... upozornim i Premu a Zuzku ...


dalsi je 17teho cervna ...


basnici pristi stredu zase dame sraz nad vyberem 19.00 ve FAMU, davejte proto zase vyber basni do Spolecnych vyberu ,

Pisisvore, prosim Te vycisti tu stranku na Jazz

diky Petr
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 21.5.2001 > Zdravím :)
Díky za příjemný JazzKlub, i když tam bylo málo lidí, což mě mrzí, zato atmosféra uvolněná. Pojetí bylo neformální, spíše herecké, občas se vmísila nějaká ta báseň. Johny a Trish, dva předměšští flákači a Nathan, jeden zapálenej intelektuál... pěkný téma, povedlo se, zahraný docela přesvědčivě :))
Ale kam se poděly povídky? K mé lítosti tam zazněly tam všechovšudy dvě... Potlesky tam tentokrát naštěstí nerušily, ale občas jsem měla co dělat soustředit se na obsah čtených děl, protože za přednášejícím se odehrávaly podivné věci :)
O úspěchu protagonistů svědčí také to, že tam vzduchem létaly nejenom drobné mince, ale dokonce i celé peněženky :))
Atmosféra byla prostě hustá... a to nejen proto, že Johny a Trish vypalovali jednu za druhou :)
No, dalo by se o tom vyprávět... doufám, že Gentleman to všechno nějak vtipně sesumíruje na Totem, aby ostatní viděli, o co přišli :)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 21.5.2001 > Cau lidi, zhodnotite nekdo tenhle JazzClub i pro ty, kteri tam nebyli ? :)) Co skripalo a co bylo naopak fajn ?
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.5.2001 > Mám koumomentář ke čtení a platí pro všeckny!!!

Uprostřed básně NIKDY!!!!! (a to ani kvůli zvolání: "Hóóóóří!!") nevkládejte žádné vtipné či jakékoliv jiné průpovídky!!! Úplně to rozbíjí dojem.
Konec vysílání

ps: jedná so o 17 června?
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.5.2001 > tak abychom nezaspali ... kluci a holky, reknete mi zase, kdo muze ucinkovat priste ... jde mi hlavne o foto a promitace ... recitatory obeslu smskama ...

btw. basnici, uz zase vybirejte dilka na dalsi Jazz ... pri srazu redakce zase vybereme nejaky top ...

diky Petr
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 11.5.2001 > břééé
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 11.5.2001 > JiKo , pokusim se Ti poslat poradi dneska, nebo nejpozdeji v pondeli rano ...
Petr
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 9.5.2001 > Martine, pošli to Jikovi, Thomasovi, Lubosovi, Zuzce (na ni neznam mail) a mne ... diky Petr
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.5.2001 > Brožuru mám hotovou, ještě mi zbývá opravit v ní u všeho pravopis. Komu ji mám potom Petře všemu poslat, popřípadě články z ní, aby si je příslušní lidé, kteří budou číst, mohli předem pořádně nacvičit jejich čtení? Pak jsem se chtěl zeptat, kdo všeco bude vystupovat ? Ve středu budu v práci, tedy všeco vám pak budu moci ohledně příspěvků poslati.
Mějte se zatím...:)
Martin
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.4.2001 > Jasně, ve středu básně s sebou přinesu vytištěné.
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 28.4.2001 > Jen to chtelo na zacatku rict, ze se vse bude resit v ramci srazu redakce a bylo by to ok ok ok :)) Tak jak to bylo napsano, tak to vypadalo, ze se jedna o nejaky specialni sraz, ktery se kryje s redakcnim...Ted je to ok a uz ti do toho nebudu kecat :))
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 27.4.2001 > a jejda ... nejdriv mi to zatrhnes a pak povolis, ach jo tati, co s Tebou mam delat ;o)
ale sejit se s basniky musime, nebudem to posouvat o tyden pozdeji ... zase by to byl skluz ...

sraz basniku se v utery rusi a preklada se na stredu na redakcni sraz, tzn. 2.5. v 18.00 ve FAMU


<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 26.4.2001 > No Petre, nemyslel jsem tim nic zleho, da se to klidne naplanovat jako soucast stredecniho srazu redakce...To ze to svolavas na utery je asi chybka, protoze lidem se opravdu nebude chtit jit na dve sezeni hnedka dva dny za sebou...ach jo....Vymysli prosim reseni co nejdrive...jsem pro ten obsah JazzClubu vyresit v ramci velkeho srazu redakce, protoze zase nebude tak moc veci na probrani...
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 26.4.2001 > Budu se snazit Dusane ;o) tim padem se omlouvam a prosim basniky, abychom se sesli pristi utery nad vyberem basni do Jazzu, tzn. od 19ti ve FAMU. Presouvani na dalsi tyden nejde, zase by se to zpozdilo a byla by honicka ...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.4.2001 > Jo snad budu mít čas ty fotky vybrat...no snad asi slyšet nechceš...no tak dobře vyberu je :-)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 25.4.2001 > Petre, pri svolavani specialnich srazu davej prosim pozor, aby se nekryly s velkym srazem redakce...dik :)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 25.4.2001 > předběžně jsme dohodlý že TH to vybere a já udělám
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 25.4.2001 > takze Jazzklubaci, prosim prosim, reknete mi, kdo vsechno muzete pomoct pripravovat dalsi Jazzklub. vypada to na takoveho 20.5. jde mi hlavne o pripravu fotek a promitani. Lucka rikala, ze nemuze, takze otazka je hlavne smerovana na JiKa a Thomase ...

jinak pristi stredu si dame basnici sraz nad basnema a budem vybirat. pouzijem i vyber, ktery byl provaden pro Trafiku.


<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 24.4.2001 > Výběr fotek: tahejte za uši mě :-(

Snažil jsem se do toho protlačit dvě věci:
1-aby fotka nebyla vybraná za každou cenu (shity se u mě nechytají) .. k tomu ještě.. nemyslete si že se za měsíc sejde dost doprejch a tematicky vhodnejch věcí
2-aby POCIT z fotky byl srovnatelný s pocitem básně
Nevybíral jsem to podle voka ani podle názvu a vše jsem četl.
př: Cobain Vrah foto pozor vlak
báseň je temná a směřuje neodvratně k závěru smrti. Hrozba msty a akt.
foto: pohled odspoda na motiv = vklad stísněnosti strachu umocněný strukturou mraků. Samo téma je hrozbou pro ty kdož neuposlechnou a jdou dál..nalézají smrt. O tom si myslím že ta fotka je.


Pokud se nelíbilo omluva a příště bude vybírat zase lucka (pokud se na to zase ne...)

Luboš: je čím dál lepší
Markéta: myslím, že ji opomíjíte, mě se líbila
Paula: v pořádku ale mikrofon. místy jsi byla až 15cm od něj.Asi to je tím, že mikrák vadí při čtení z papíru
Janek: zbytečně moc exhibice :-( někde až přeexponovaná. Ty vtipné poznámky při čtení povídky šíleně rušily sice pobavili ale odpoutávaly od čtení. to co "četl" z hlavy:-) bylo skvělé. celková kompozice večera byla dle mých představ
JANEK: finální pořadí dodal skoro o týden později :-(((

zvukař: dal bych mu výpověď :-(((( dělal rámus a scéna nebyla řádně ozvučena viz Paula a Zuzana
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 23.4.2001 > Tak ja taky mam nejake poznamky.
1. Co se navstevnosti tyce, souhlasim s nazory predemnou ze to bylo slaby ale nevim proc...
2. Co do prednasejicich...Lubos se mi moc libil, Paula taky...tam byla jedina chyba na miste zvukare a zaroven myslim, ze jste na Janka moc kruti...Basne co cetl cetl dle meho skvele, kazdy jste spise mel na mysli tu povidku, ktera vsak byla zatracene dlouha a jeste k tomu psana moravstinou. Mohl by to cist treba 10x predtim a urcite by tam delal chyby...navic Janka to po docteni moc mrzelo a dokonce si sehnal ucitelku cteni, takze s jeho kritikou bych brzdil.
3. Kapela se mi libila, bohuzel o zvukari uz jsme mluvili...mikrofon potreboval zesilit a to dost citelne...skladam holt Premkovi ktery na bici (5ti soupravu) predvadel kousky jaky se jen tak nevidi...a to i pres technicke problemy kdy mu pri treti pisnicce odesel virbl.
4. A posledni, nevim kdo vybiral fotky, ale zakroutil bych mu usima...!!!! Nebo alespon za tu moji fotku.
To je zatim vse...mejte se
Ciao Cob
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 23.4.2001 > Ahoj Všichni,
je mi líto, že jsem se do JazzClubu nedostavila, i když jsem to měla původně v úmyslu... Neočekávaná indispozice :(
Vidím, že jsem o dost přišla...
Tak doufám, že příště...

<reagovat 
Paula (Občasný) - 23.4.2001 > AD TH: Grrrrrrrrrrr...ruce se mi neklepaly protoze tam bylo malo lidi a protoze...jsem vas slysela s Marjankou jak vzadu kecate a tak mi bylo jasny, ze na me nebyla soustredena VESKERA pozornost...:-)))))))))))))))))))))))))))))) A mas to..:c)))))))...a nervozni jsem naaahodou skoro nebyla....:-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.4.2001 > Ty jsi Tome seděl poměrně u podia, kdežto já úplně vzadu, což je podle mne hodně rozdíl, neb vzadu slyšíš většinu z toho, co předají reproduktory. Pavla samozřejmě slyšet byla, ale podle mého by klavír měl hrát jen potichu vůči přednášejícímu a ne se mu plést do řeči. To jsem měl na mysli, vina Pavli to ale nebyla, četla hezky...jak jsem psal:)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.4.2001 > Jo muzikanti se mi líbili na to kolik za sebou měli zkoušení........Zuzka sice nebyla slyšet, ale až bude slyšet tak má skvělej hlas :-)))

Jinak se mi zdál nejlepší Přema na bicí.....toho bylo slyšet bezpečně :-)))))

Slyším ho ještě teďka bum bác bum bác :-)))


Jo Paulo teď jsem koukal, že se ti ani neklepaly ruce.....minule jsi to snad ani z toho papíru nemohla přečíst :-)))

Takhle jak to bylo tak by se mi to v tý trojici líbilo.......Lubiš by musle recitovat tak jak recitoval teď......a Janek by si to musel aspoň jednou přečíst :-)))

Jo taky mě dost vadilo to vaše chození....i když jste to kompenzovali tím že každej četl básničky za sebou tak stejně to chození tam dost rušilo
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 23.4.2001 > a co muzika? jak to nakonec dopadlo s muzikantama? hrali dobre?
<reagovat 
Paula (Občasný) - 23.4.2001 > Dusan: Vis ze se me dost lidi ptalo, jestli jsem to na te ikonce ja..? :-)) Fakt skvelej vyber...i Pisi...diky!!!!
<reagovat 
Paula (Občasný) - 23.4.2001 > Ad TH: Tak to jsem moc rada, desne jsem se na to soustredila a snazila jsem se..ufff..:-))))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.4.2001 > teda hlasem :))))

<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.4.2001 > Byla jsi slyšet hodně dobře.....s tvým zvukem jsem neměl problémy
<reagovat 
Paula (Občasný) - 23.4.2001 > Ok, takze z pohledu recitatorky...byla jsem desne nervozni, ale jelikoz tam bylo oproti minule dost malo lidi tak to rychle opadlo..jinak,k tem basnim, z hlediska onoho "uzkeho" krouzku mohu rict, ze ja s Lubosem jsme opravdu byli jedini, kteri ty basne videli jeste nez jsme dorazili na Jazzclub ve tri hodiny v onu nedeli..ja jsem si je rano stahovala z Totemu a cetla jsem si je alespon od rana...na tomhle to podle me dost krachlo..vubec byla spatna organizace, ale asi to bylo tim ze to janek delal poprve, i kdyz on mi zrovna pripada az moc velkej pohodar, vsechno nechava na posledni chvili..ale na tu uplne nejposlednejsi a to neni moc dobre...hlavne kdyz v tom nejede sam, ale veze s sebou tri dalsi lidi..ale asi jsme to vsechno nemeli nechat na nem, takze prebiram, alespon za sebe trochu zodpovednost ..Jinak s tim zvukarem to bylo opravdu hrozny - opravdu jsem se hodne snazila recitovat nahlas, jak jsem vsem slibila, ale proste ta hudba, ktera mela byt vpozadi, prervat nesla..skoro jsem neslysela sama sebe, jen ten klavir. Chvili sjem si rikala ze se mi to muze jenom zdat, ale pak jsem mluvila s Martinem a ten mi to potvrdil. Jinak, s Lubosem jsme se, dle meho, docela zesynchronizovali, coz bylo fajn..nevim, zase to musi posoudit divaci, me osobne se s nim ve dvojici spolupracovalo vyborne..
Mela bych dost velkou vytku k vyberu fotek..ten kdo to vybira by si mel basen alespon precist, kdyz uz ne se snazit prijit na to, jak byla basen pojata...podle nazvu se totiz basen dost blbe hodnoti a jeste hur se k tomu cokoliv prirazuje - myslim ze to byla celkem ostuda, v jednom pripade obzvlast, kde se mohl autor basne i dost urazit..daval bych si na to fakt velky pozor, kdyz nevim co tam dat tak radeji necö neutralniho nebo abstraktniho...
Jinak jsem dost souhlasila s komentarem Thoma a Martina...Kazdopadne to byla dobra zkusenost a je mi lito, ze tam nebylo vic lidi z redakce, aby to taky okomentovali abychom meli vic info co, kde, a jak vylepsit..!! Me se hlavne libil ten napad, co vymyslel Janek, jak jsme udelali tri vstupy zamerene na: druhy textu ( precetli jsme popsani jedne a te same situace ctyrmi ruznymi zpusoby jako ve stylu baroka, pomoci citoslovcu apod.), na typy prednesu (oddrmolene, vyzpivane apod), a nakonec podle typu prednasejicich (nesmely apod.). O provedeni zase musi mluvit pozorovatele..

Ufffff, tak snad to je dosti detailni popis, snad jste docetli az do konce:-))) Diky za pozornost a etsim se na reakce!
PS Pisu v rychlosti z prace takze se omlouvam za preklepy a taaak...:-)))
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 23.4.2001 > tak jakpak se tentokrate podarilo?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.4.2001 > Posílat něco i týden před je dost málo.....

Mě se tenhle Jazz moc nelíbil......už jednak proto, že bylo málo lidí a tudíž žádná atmosféra.....

Myslím si, že Paula se oproti minule dost vytáhla....
Lubošův přednes se mi teď taky líbil....
Janek ale hrůza.....

Když znal něco nazpamět, tak to je skvělej recitátor....má na to prostě hlas....

Ale ty díla vůbec neviděl předem jak už říkal Martin, takže se zakoktával

Nejvíc mě dostalo, když pronášel uprostřed povídky takový hlášky jako "Teď jsem to ztratil" a podobně.....

Scénky fajn

Hudba taky

Zvukař fakt hrozný...hlavně když tam s tím druhým lozili a vrzali v jednom kuse......
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení    Starší>>>
  
  Napsat autorovi (Občasný,Správce)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter