Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Neexistuje způsob jak se dostat dál
Autor: xy64 (Občasný) - publikováno 2.3.2005 (06:30:43)

Neexistuje způsob jak se dostat dál. Žijeme si tady sami. Jsme jen sami pro sebe. Myslíte si snad, že někdo pochopí, co jste zač? Kdo jste, co cítíte? Všichni, úplně všichni, včetně mě, se staráme jen sami o sebe. Není dobro, není zlo. Je jen osobní potřeba. Uspokojení sebe sama, to je jediný pravý smysl života.

Jeviště reality je tak široké…………………….19.2.2005



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 2.3.2005 > "a teď koukejte jak plavu, ráz, dva"
"sím, Horáček se topí, sím on se topí"
proč úvaha, já jí při nejlepší vůli nenašel. nakousneš smysl života, jeviště reality (ať už je to cokoliv) a nic, tečky. jestli je to pro tebe to "Uspokojení sebe sama", pak fajn. ale nedomnívám se, že by si z toho čtenář něco závažného odnesl.
<reagovat 
xy64 (Občasný) - 2.3.2005 > Beru. Chápej to spíš jako náznaky. Popisoval jsem pocit, který jsem měl. Neuměl jsem ho zachyytit úplně přesně. Vnímej spíš pocit který to v tobě vyvolá. Taky my nebylo úplně jasné kam to zařadit. Hlavně jsem měl tehdy dost v krvi :)
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 2.3.2005 > xy64> hm. tak se nad tim, cos napsal zkus zamyslet a napiš třeba něco víc, stačí pár vět, má-li to být úvaha, aby to bylo ucelené a vyjadřovalo to tvůj názor a "něco". pocit, který ve mě vyvolá tohle neumím a nechci analyzovat, je to snůška nakupenejch vět, opilecké mumlání a jsme u toho - hájíš se, žes byl opilý, tak fajn, ale jak to já jako čtenář mám poznat A zajímá mě to? NE! přijdu na koncert a klavírista se ožral až padá na zem, pak se ukloní a řekne sorry, přijďte zejtra, já jdu spát. Chceš-li se pohybovat v oboru pocitů, zkus to téma (ať už kterékoliv) zpracovat jako básničku.
psaní je ale taky práce, myslím, že tohle ti moc práce nedalo. to je proč jsem reagoval.
PS: "taky MI nebylo úplně jasné" MY - to jsme my všichni, mluvnicky bez výjimky.
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 2.3.2005 > houby :-)
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 3.3.2005 > BorisCvek> vidím, že se snažíš pomoci, až jsem se zatelil dojetím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter