Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O čem píšu
Autor: xy64 (Občasný) - publikováno 9.3.2005 (07:40:40)
Pár lidí mi dost zkritizovalo co jsem napsal.  Říkali, že je to neurčité, některé věci jsou jen opájením se přívlastky. Beru to, zároveň mám tak trochu pocit, že mě nepochopili. Takže o čem píšu?
 Vnímám takový pocit. Kdysi jsem si myslel, že je to jenom nějaký můj mindrák, ale potkávám čím dál víc lidí se stejným názorem. Něco tady chybí. Je to taková nálada dnešní doby. Lidé nepřemýšlejí nad svými životy. Každý den se probouzejí stejně, odejdou do stejné práce, vrátí s do stejné postele atd. atp. Některé už to prostě nebaví.
 Na druhou stranu cítím přítomnost něčeho vyššího. Vím, zní to trochu pateticky. Ale někdy jsou tady ty lepší dny, kdy nevím co se stane za chvíli, ale jsem si jistý, že to bude něco dobrého. Někdy když slunce hřeje tak nějak měkkčeji, příjemněji. Chápe někdo o čem mluvím? To NĚCO, co tady chybí, tady je. Chodíme kolem toho, někteří to tušíme, ale stejně nám to pořád uniká. Nejsem žádný svědek Jehovův nebo něco na ten způsob. Neříkám vůbec, že je to Bůh. Nevím co  to je. Prostě to je.
 Takže skládám k sobě slova, která mi to připomínají. Jenom připomínají. Konkrétně se vyjádřit nejde. A tak zkuste vnímat dojem všech slov, i když se vám zdá, že je to neurčité, mlhavé. Možná, že mi jde právě o tohle.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář pilná včelka - 11.4.2005 > je krásný když si najednou sundáš klapky z očí a to, co matně tuším vidíš najednou v plný kráse...a to je to, co nám tady chybí..jsme to totiž my sami, bez těch klapek a masek...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter