Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oči skrápěné
Autor: Claw (Občasný) - publikováno 21.3.2005 (15:38:38)

Oči skrápěné

unavené

 

 

noci

vyloupni je

na nebe

 

domrkaným předsvítáním

vrátí se ti

 

 

přimhouřeně

zavřené



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 21.3.2005 > *
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.3.2005 > milé:-)
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 21.3.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.3.2005 > Hezké nápady.
Body: 4
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 22.3.2005 > Naty> Myslíš ty vyloupnuté oči?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 22.3.2005 > Claw> nocí vyloupnuté na nebe, ale i jejich vrácení přimhouřeně zavřených a hlavně domrkané předsvítání. A vůbec celá ta oční linie.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 24.3.2005 > Naty> No, jediný nápad byl vlastně v tom, že se mhouří hvězdy před slunečními paprsky (zavírají oči atd) a možná ještě to vyloupnutí, jako způsob jak dostat hvězdy na nebe. Ten zbytek je jen nahatý popis.
<reagovat 
 rtymá (Občasný) - 25.3.2005 > Claw> 
Body: 4
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 31.3.2005 > líbí...

noci

vyloupni je

na nebe

 


Body: 5
<reagovat 
Damianus (Občasný) - 16.4.2005 > To mě dostalo. Tedy myšlenka. Jinak by se mi to snáze četlo kdyby tam byla nějaká interpunkce (například se musí luštit, zda "noci" je nebo není oslovení).

Já to tedy čtu o něco duchovněji (viz claw z 24.3.), ale běda, jestli si to tam vkládám a ve skutečnosti to tam není! :)
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 18.4.2005 > Damianus> punkce už nee, stačilo v nemocnici  Pozn. Pokud si tam něco vkládáš, buď si jist, že to tam není. Protože a jelikož, kdyby to tam bylo, nemusel bys to tam vkládat, že?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter