Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HLADINA
Autor: Claw (Občasný) - publikováno 21.6.2005 (17:11:51)

HLADINA

 

 

Ukryla se hladina

kde ryby chodí spát

a odlesk nebe, co zůstal hluchý

chtěl si povídat

 

 *

 

On: „Co hvězdy nadosah?“

 

Ona: „Měsíc je neseškrábe,

neměj strach.“



Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 21.6.2005 > Ryby choděj spát na hladinu? To nějak nepobíram.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > wopi> Ne, hladina se ukryla, kde ryby chodí spát:-)))))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 21.6.2005 > tak jo, trochu ťutínkovské, ale docela dobré, škoda, že tu neni 4,5 bodu
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 21.6.2005 > Naštěstí nebyl v rybách žádný háček.
Body: 5
<reagovat 
čtenář afro - 22.6.2005 > Líbí!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Lei (Stálý) - 21.6.2005 > Vcelku hezký, i když ke slovesnýmu aktu to má pořád daleko...
Body: 5
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > Lei> 

slovesně se teď aktuju před jiným, promiň.

Jen jsem se trochu lekla, že i boduješ...:-) a zvlášť tohle, kde jsou samé "obnošené slova" (myslím, že je nemáš rád)


<reagovat 
 Lei (Stálý) - 21.6.2005 > Claw> ech, "obnošené slova" trhá uši, ech...

já bodu celkem pravidelně. jen někdy mám nějakou chytrou poznámku na okraj.

obnošená slova teda rád nemám, ale někdy působěj obnošenějc a někdy míň. tohle mi nepřipadne takovej chladnej ošoupanej konstrukt, jaký psává drfaust. ale možná se mýlím...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > Lei> ošoupanej konstrukt, jaký psává drfaust?... no nazdar, ten až příjde;-)
<reagovat 
 Lei (Stálý) - 21.6.2005 > Claw> on je na to zvyklej, co si budem povídat...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > Lei> no od tebe určitě;-), to jsem si všimla. Ale mé maličkosti se jeho konstrukt líbí (teda někdy taky moc ne, ale to bude prostě proto, že se mi všechno líbit nemůže a nelíbí). Chudák Skácel by ti mohl vyprávět, jak moc se mi některé jeho básně nelíbí. Takže asi tak.
<reagovat 
 Lei (Stálý) - 21.6.2005 > Claw> no, zasejc je třeba říct, že to je značně vzájemné. a ze tvého vztahu k jeho dílům vyplývá implikace, že moje věci tě budou nechávat chladnou. mně se ostatně nelíbí tolik básní, že by mohly vyprávět celé roty básníků. takže asi tak...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > Lei> Tvoje věci, že mě nechávají chladnou? Že jsem si nevšimla:-)). Jenom je pravda, že se na tu tvou poslední chystám už dost dlouho. Prostě jen kvůli tomu, že to bude zas tak dokonalé, že já dostanu depku a přestanu zas chvíli psát.
<reagovat 
 Lei (Stálý) - 21.6.2005 > Claw> mé básně jsou sice dokonalé (až skoro odrazují jiné autory od další tvorby, jak se zdá), ale velmi zřetelně zneuznalé a na totemu výrazně podhodnocené. ale což, jak to bylo s májem víme všichni...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > Lei> 

Zneuznalé? Podhodnocené? Ty máš co fňukat:-)

Jsou tak dokonalé, že Claw odrazují od další tvorby.


<reagovat 
 Lei (Stálý) - 21.6.2005 > Claw> mno, vypadá to, že jsi četla jen jednu. jestli i ta stačila tě odradit, tak snad radši přestanu publikovat, abych nebrzdil řady ostatních...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.6.2005 > Lei> No vidíš to, jednu a mám strach číst další, protože se bojim, že to už bych nepsala ani čumkartu z dovolené:-).
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 21.6.2005 > Claw>  Claw, za tuhle příliš krátkou báseň Ti dávám bohužel jen čtyřku, i když je vtipná a dost se mi líbí ... Ale za ten krásný dialožek s Leiem bych Ti dala klidně takových 7-8 bodů ! ( Z toho by byla báseň - jedna báseň ! )
Body: 4
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 22.6.2005 > Barča> 

Barča, stihla si ma predbehnúť , úžasný dialóg, ja stále hovorím, že aj dialógy sú diela a hneď aj poprosím aktérov - jak Leia, tak Claw, či si tento dialóg môžem uverejniť na svoju stránku...

 

Lei, Claw - prosím, prosím, môžem?

 

4-ka tentoraz označuje moju nedokonalosť podchytiť plný rozmer básne, a toto isté občas cítim aj k drfaustovi, ale jemu radšej v takom prípade nedávam body žiadne


Body: 5
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 22.6.2005 > Barča> příliš krátká báseň...jenomže ta hladina je hluchá (a tak to Y neslyší to X, a tak asi nebude reagovat)...dialog už nemohl pokračovat, já si to nevymyslela. Ono je to prostě tak.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 22.6.2005 > maxima gali> 

Uveřejňuješ dialogy? Tak to abych si dala větší pozor

 

No, jenom mám takový dojem, že už je tady zveřejněné.

 

Ale tvou tvůrčí snahu nebudu brzdit, pokud to schválí i Lei.

 

 


<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 22.6.2005 > Claw> zverejnené to je, ja si iba kompletizujem zbierku dialógov, čo ma zaujali, takže je to výber vecí, čo sa mne páčia , počkám, či to dovolí Lei
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 23.6.2005 > maxima gali> Hele, já myslím, že jsem ti dovolila zveřejnit jen diskuzi (ne veledílo)!
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 24.6.2005 > Claw> zdalo sa mi, že bez diela to nebude dobré, ale  dávam teda dielo dole, OK, snáď tam doteraz až tak veľa ľudí nešlo...
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 24.6.2005 > aby som ťa aspoň trochu odškodnila, tak ti pridám jeden bodík, a takto sa červenám za svoj prečin , naozaj to nebolo úmyselné, iba sa mi text zdal bez začiatku trochu náročný na pochopenie a skoro som si hádzala kockou, či ho tam dať, alebo nie, prepáč
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 28.6.2005 > maxima gali> zas tolik se toho neslalo. S bodíkama moc nelaškuj, potom nevím jestli jo nebo ne...
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 29.6.2005 > Claw> 

jo - inak ten tvoj objekt, čo má teba ako objekt,  má trefné zaujímavé vety, či  slogany, či výroky...

oplatí sa ich zamontovávať  


<reagovat 
 Claw (Občasný) - 30.6.2005 > maxima gali> jaký můj obejkt? ...co má mě jako oběť.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 30.6.2005 > Claw> 

objekt, nie obet, či obed...

(to si ten dialóg viedla sama so sebou? - sakra, tu je schizofrenikov )

mne ešte nikto nepovedal, že mesiac nezoškrabe hviezdy z oblohy, to je slepá závisť, toho si nevšímaj (vraj škorpióni to majú chorobné, vyhľadávajú, kde by čo mohli závidieť, ja som v tom nevinne, to moji rodičia sa rozhodli na november), ale je možné, že si to povedala ty niekomu...

keď to bol iba básnický dialóg niekoľkovrstvového významu, tak sa iba váľam v jednej z vrstiev...

 


<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 1.9.2005 >

Lei, Claw: Pěkná autoerotika, vy dva... :o)

 

Pěkná miniaturka, X a Y mě trochu ruší (jako ta písmena, ne co je za nimi).

Tenhleten Artuš snad moh bejt nadějnej (to navazuju na poslední poznámku od maximy gali)


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 2.9.2005 >

 


Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.9.2005 > docela jo, ale - zase ten Leo mě předešel! - X a Y by bylo jemnější, kdyby místo nich stáli Ona a On :o)
Body: 4
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 21.9.2005 > Kelly> On - odlesk nebe, Ona - hladina. To mě nenapadlo .
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.9.2005 > Claw> neboj, nebudu si za to nic účtovat ;o)
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 26.9.2005 > Kelly> 

ještě to tak , ale asi to změním...


<reagovat 
 Claw (Občasný) - 31.10.2005 > Kelly> tak budiž ona/on To trvalo, co?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.10.2005 > Claw> :o) takhle je to určitě lepší
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 31.10.2005 > Kelly> a vlastně to bylo původně přehozené, protože "chromozom" X bylo u odlesku a "chromozom" Y u hladiny
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.10.2005 > Claw> ono to někdy s těma pohlavíma bývá těžký ;o)
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 31.10.2005 > Kelly> Určit pohlaví hladiny a podobně dá zabrat, to potvrzuju Ale na druhou stranu stačí se jí podívat pod sukně a je to
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.10.2005 > Claw> fakt fikaný :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter