Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 čtenář Kiki - 27.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

:D Tak prosím zazálohuj i toto, protože tohle se taky moc líbit nebude:

Fiala tady afirmuje válku tím že to lidem bleje do hlavy skrze média, jak prostá afirmace jenom když říká že "jsme ve válce", není pak divu že frekvenčně většina lidí které potkám mimo lidi mé sociální bubliny, žijí už pod úrovní 0 - to jest i pod úrovní kde je vůbec možný život!

LIDI, ZA ŽIVA SE ROZKLÁDÁTE STRACHEM! DOSLOVA! serte na to, zkracujete si život a oni vás vysávaj jak motory letounů boeing. Všichni sluníčkáři tohleto nevidí protože jsou obaleni ve svých růžových brýlých a jim je fajn, je aspoň tyhle ulítlé stavy trochu chrání, ale vy co se klepete strachem, kupujete bunkry a připravujete se na válku, tak na úrovních DNA a atomů a buněk, už sami vysíláte frekvenci rozkladu a smrti. A to bohužel nedělá nikdo okolo, dělá to vás vlastní mozek, který je bohužel krmen zprávami. Také bohužel musím konstatovat, že je extrémně málo lidí, kteří vám pomohou se pozvednout nad tu úroveň 0 a znovu vás stabilizovat do normálního frekvenčního záření (kdo nevěříte, Zelenka na svobodném vysílači zmiňoval že to jsou i vědecké pokusy jak každá buňka v krvi má své vlastní záření, to není výmysl, a je to už pro citlivé lidi cítít jak páchnete smrtí! A není to z očkování, je to jenom vaše vlastní vibrace strachu). I většina lidí kteří dělají semináře, kurzy atd. o tomhle mluví jenom teoreticky, nanejevýše se to naučili dělat tak pro sebe a někteří to nedělají vědomě - neumějí to aplikovat na druhého člověka. A i kdyby tohle uměl každej druhej, je jich tak málo, že všem kteří to potřebují by nepomohli ani omylem.

Nechoďte cucat lidi, kteří tuhle energii mají, neberte jim ji násilím nebo se naučej vás od ní odstřihnout a vy budete ještě více o hladu. Spolkněte hrdost a zeptejte se jich jak to dělají, naučte se to dělat sami. Oni vám pomohou jednou dvakrát, ale potřetí vás už krmit nebudou, protože se naučí říkat NE! Mohou vám ale předat návod. Zvedat se nad úroveň smrti už musíte sami. V okamžiku, kdy se naučíte se svýma buňkama spolupracovat, může NWO vypustit třebas 10 pandemií naráz a vy nechytíte ani rýmičku. A můžou si ty své srágorky pojmenovávat jakkoliv exoticky, bude jim to k prdu.

Vybodňěte se na kdejaké čarodějky, terapeuty, kurzisty, semináře, chodila jsem obhlížet terén a sakra nikde to nikdo neučí! OPRAVDU NIKDO! Proto je celému NWO naprosto jedno jestli si tady jedeme knihy o astrálním cestování a o čakrách, jsou nám k hovnu když neumíme řídit frekvence v těle. Naučte se to, a může se celé NOW postavit třeba na ty svoje malý ptáky, neudělají nic! Všechny ty EZO - EZO jim nevadí protože to jsou výborné pastičky jak odvést pozornost, člověk se motá někde v astrálu nebo nakupuje kameny jako šílenej ale pomůže to jenom trochu nebo vůbec. Anebo vám to pomůže odlítnout hlavou což je forma úniku ale ne záchrany.

Oni spoléhají že máte sílu mysli, že jim vyafirmujete válku pro celou Evropu, takže logicky máte sílu mysli si řídit frekvence ve vašem těle. Dělejte to a nenechte se odradit!

Hawk.
:D
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter