Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 čtenář Kiki - 27.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo přesně, připadá mi že polovina lidí si už afirmuje opičí neštovice, sloní bradavice, lachtaního syfilise atd. - aspoň podle jejich energie. A docela mě to irituje že je to baví takhle dlouho. Já vydržela ty informace při prvním lockdownu žrát tak týden, pak jsem se toho přehltila, začalo mi to být prostě ukradený, nějaká bezpečnostní záklopka nebo co. A po dvou letech nechápu, jak to může ještě někoho bavit, to má fakt tak hrozný život že žije jenom tímhle a i dneska nosí respirátor a stýská se mu po nařízeních, karanténách a jiných blbostech? Ti lidé prakticky VÍTAJÍ další jejich slavné pandemie, doslova na ně zadělávají. Co doporučovali lékaři když byl svět ještě normální? klid na lůžku. Co se říkávalo když byl někdo nemocný? Hlavně ho nerozčilujte, ať je v klidu. LOL, dneska ho hlavně stresujte, nechejte ho běhat po testovacích centrech, co na tom že mu není dobře že, hlavně že bude vývar. 🤣

Já se naučila brát energii ze zhora, ale vždy je dobré být spojen jak se zemí, tak s nebesy, vždy když se napojuji, tak se spojuji oběma směry. Hlavně to dělám vědomě, ne že zajdu do přírody a "ona mě nabije" - ano funguje to, ale stále se člověk obrací tak trochu na to že to někdo udělá za něj, třeba stromy. Tohle se dá udělat kdykoliv a kdekoliv a člověk se vlastně sám stává součástí přírody - protože ona je takto permanentně v energetickém toku. Lidstvo to neumí proto se tu přetahujeme o energie jak o drobky ze stolu. Mě připadají jako hadr na holi zase všichni co tohleto dělaj teď - s nimi to smýká podle toho jaká vlaječka se zrovna vysílá v televizi. A přitom když si každý najde své napojení a tok, tak přesně, má energii, on si rozhoduje jestli se podělí nebo ne, a hlavně jí už nemusí krást nikomu jinému.

Hej to já jsem zvědavá taky, já si to představuji trochu jako domino efekt. Ono se to i trochu děje, ve slovníku lidí jsou častěji výrazy jako je energie, aura, duše i když nejsou zrovna tzv. ti co prozřeli. Pak jim ale něco přelítne přes nos a je zase nálada že tu všichni zahynou a Putin už na nás míří raketu... 😭🙄 s nimi to mlátí ode zdi ke zdi doslova. Je prostě nějakým způsobem vidět že je to nezastavitelné, že to prosvětlení se děje, ale lidi to neusnadňují tím že si skáčou na ty strachy a tím vlastně brzdí něco, co by se v nich přirozeně odehrálo - vibrace země by to udělala za ně dá se říci. Stačí se tomu jenom nebránit.

Hele jo i ne to "ezo" 🤣, většina těch se kterými se bavím mimo internet to takhle nedělí nebo tenhle výraz taky nemusej, ale při psaní se to nějak pojmenovat musí. Tak já jsem si prošla takovým docela bludištěm ezo-ne-ezo, akorát že když jsem si nabila nos o stěnu tak jsem se otočila a šla zase středem uličky. Když vidím ostatní jak se zasekli v první zatáčce a mlátěj sebou hlavou do zdi, tak to poznám protože jsem tam krátce taky byla, ale hodně rychle mě to přestalo bavit a vydala jsem se jiným směrem. Největší WTF momentky mám, když někdo řekne že jeho cesta je rovná a jediná pravá 🤣. Ti většinou běží do zdi i s rozeběhem.
Nejen z tohoto důvodu právě to otevírání třetího oka hned na začátku cesty považuji za NAPROSTOU ŠÍLENOST, LOL jsem vděčná za to že jsem nějak instinktivně kolem téhle návnady šla obloukem. Mě bohatě stačilo pár útoků z astrálu kdy jsem se i budila a koukala do zrcadla jestli nemám modřiny na krku. Pár věcí jsem i ve snech viděla a horory jsou vedle toho čajové dýchánky. Strašný stavy. A tohle se samozřejmě se zemáky a normálními lékaři řešit nedalo, musela jsem se obrátit na lidi kteří tomu víc rozuměli. Stejně mi to nepomohlo, nabalilo se toho na mě víc. Pak už mi nezbylo nic jiného než se nedat a naučit se jim to vracet i s úroky. Občas jsem je i docela provokovala a znovu jsem dostala po držce. Mě to pak začalo bavit, obzvláště ve chvílích kdy si na mě začali vylamovat zuby. To mě teď už nikdy neomrzí. Ale víc než na jemnohmotné světy sem se zaměřila nyní jak to přežívají ostatní lidé. No doufala jsem že to bude lepší skóre 😅. Ale prostě se divím že lidé zahnaní do kouta se vůbec nebrání! Část lidí se distancuje a předstírají že jsou plejáďani co tady odžívají něco za trest, někdo si hraje na světlušky a srdíčkuje u Křešovky, někdo si hraje na popírače a sbírá razítka vakcín, někdo chudinkuje jak je to v prdeli že tu budou atomový hřiby a jde mávat vlaječkou cizího státu. 🤣 Jako je ironie že člověk který sem přistane doslova z pekla astrálu, se rozhlédne kolem a musí se ptát "co sakra zobete? co šňupete? co vaříte?" 🤣 Já být dneska lékař, tak předepisuji facky 3x denně a ledové střiky.


Taky bohužel vidím že se to neodehraje tak rychle jak jsem očekávala, a přitom si myslím že ten potenciál tady sakra byl nebo dokonce i je! Pomoc určitě nutná bude, a bude super ať příjde co se děje, ale nějak mám pocit že je to dost podobný jako s tou podanou rukou viz. výše - pomocnou ruku nepodávat někomu kdo tě do ní hryzne, ani nikomu kdo o ni nestojí a už vůbec ne nikomu kdo strhne svého záchrance dolů k sobě. A lidstvo dosud jako celek docela jasně vyjadřuje své stanovisko. Bohužel.


I kdybychom byli probuzení se superschopnostmi, tak pořád je to několik lidí a proti nám kolos materialistických darwinistů s energií dobytka. Dobytek strhne svět do pekel, my chceme do nebe. Má to jít do nebe, dle všeho. Tak jedině bez dobytka. - nemohu jinak než souhlasit, já právě doufám že tohle nebude trvat dlouho protože se chci ještě dožít věcí které nastanou po téhle fázi, a do té doby tu paličatě budu, takže šup šup, shoďte masky, kdo chce to zabalit už si sbalte kufry, na nic nečekat... zdržujete provoz 🤣 🤣 🤣
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter