Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5.2022 > čtenář> 

Role autosugesce je obrovská - myslím si, že první větší vlna umírání covidu, což bylo na začátku roku 2021, byla způsobená dost velkou mírou i strachem. Důchodci jsou většinou závislí na TV jako hlavním zdroji informací, často v těch domovech důchodců jsou zformátovaní kolektivním myšlením, tak mnoho z nich věří TV jak svatému slovu - rok byli formátovaní, že covid je strašlivá zabijácká nemoc. Když to potom důchodce chytil, řekl si - a je to tady, umřu a pak umřel. Rok zažíval strach a deprivaci, to notně podlomí imunitu.
Vůbec, sugerovat si choroby je velice snadné - stačí se chvíli věnovat chorobám na internetu, číst si a člověk má pocit, že to všechno má. S nemocemi se snadno manipuluje myšlení, takže i lachtaní syfilis :-) se může stát realitou, je to tak.
To zas černí mágové psycho operací NWO docela vychytali. Ale i tato jejich agitka musela podléhat kosmickému zákonu a jak jsem to tehdy chápala, protože už tehdy dostávali od GF nakládačku, ale bylo nutné udělat zkoušku na lidstvo, musela být udělaná debilně, tak aby to mlátilo do očí, což bylo splněno. Jednak aby to probudilo chytřejší a aby to donutilo odpovědné v oboru jednat proti. Myslím, že odvážných odpovědných v oboru mohlo být více. Že mnozí doktoři by se měli hluboce stydět za svůj slepý covidfanatismus.

Líbí se mi, jak popisuješ své spirituální propojení. Zdá se, že je to naprosto stěžejní - propojení s vnějším - vesmírem - a vnitřním - zemí. Potom se člověk dostává do vnitřních energo-informačních toků. Já se ladím do srdce země ve vnitřním propojení s vesmírnými silami a Stvořitelem - ten stejný princip. Poslední dobou vnímám velké pozitivní změny, světlo má extrémně silný a hlubinný tah, jde na jádro a prosvětluje vše bez boje. Dřív jsem se musela denně rvát v extrémních energiích a dynamice. Vypadá to, že se skutečně pročistily všechny ty hlubinné pravěké nánosy a samotné jádro bude prosvíceno. Občas mám záchvěv pocitu, že se systém velice rychle zboří, že je to už jen nefunkční slupka, paradoxně mě to napadá, když si prohlížím titulky mainstreamového zpravodajství, asi je to nějaká podvědomá, či nadvědomá analýza, které mé vědomí a rozum není schopný vidět.
Třeba jo, třeba se dočkáme. Bylo by na čase.
Třeba se nám zázračně zlepší myšlení a prožívání reality a najednou bude možné něco, co předtím ne.

Přírodní cestou bez GF by to znamenalo asi prudký vzestup planetárního vědmí a obrovská kvanta mrtvých, protože těch bezvěrců, co jsou zavření "těm blbostem", je pořád víc, než těch druhých.
S GF by to znamenalo inteligentní programátorský zásah, vědomou spolupráci, novou vědu, což by umožnilo přejít daleko více lidem.
Nemám úplně přehled, ale mám takový dojem, že nesoulad s planetou už začíná lidi zdravotně dohánět. Pochopitelně, že za tím bude hlavně stres, strach a vakcína, ale nesoulad s tím vzestupným procesem je myslím si zabiják sám o sobě.

Souhlasím s tebou, že stavy, které může člověk zažít, jsou opravdu divoké, málo se o tom mluví. Mělo by být daleko víc informací, to tabu a stigmatizace se začíná lámat taky teprve poslední dobou. Hodně lidí je utlumených nějakými neuroly tad., to je pro mě zločin, jsem schopná ty lidi i nenávidět. Místo toho, aby trpěli, ale znali realitu a snažili se najít řešení a něco změnit, tak se všichni ucpou těmito anti-psychotiky a anti-depresivy a tupě čumí, jak NWO destruuje budoucnost nejen jich, ale i jejich dětí. Přírodní drogy jsou proti tomu nic, proti takovému hříchu.

Jenže to jsou lidi, kterým nerozumím. Ti "rozumní", nechápu je, jejich hodnoty nevyznávám. Tady je jich plný web. Neodpovídají, jsou na výši, už se jich bojím, ani si nedokážu představit, že máme být "jedna rasa" z jedné planety. Není to tak.
Snad se přeci jen už něco prolomí - ten počet těch, co jsou připravení na velké pozitivní, vzestupné změny, není jen zanedbatelné množství a v kosmickém a planetárním poli máme velkou sílu, větší, než masa materialistických bezvěrců.

Spíš je za tím ta nemožnost tuto věc rozhlásit a zlomit despotické paradigma v mainstreamových médiích, které jsou ovládány chazary, nacisty a další infiltrovanou verbeží z NWO.
I kdyby přistáli mimozemšťani v Londýně na náměstí, tak budou tvrdit, že mimozemšťani nejsou a očité svědky se budou snažit zastrašit a pozabíjet.
Stačí nabořit média, jenže ty povolí, až bude NWO zevnitř sežrané.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter