Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > čtenář> 

Já si to pustím, už natáčí dvě hodiny, doufám, že z toho nebude tříhodinovka. Mě bude stačit ke štěstí, když si 50 00 lidí v naší republice přestane kvůli Křešovce na PT myslet, že Galaktická federace mucínkuje Elona Muska a všichni se mocinky těšíme na technicistní koncentrák.

PT jsem nesledovala, poprvé jsem si jich všimla 2020 s Válkovou, toho moderátora jsem zaznamenala, nevím, jak se rafli, či co, jejich historii nesleduju. Pro mě tam není nic k vidění, nic zajímavého, nejautentičtější je Heclová, ta je občas. Mě tyto kanály neoslovují, to je všechno povrchní. Ale dokáže mě nasejřit, když stejně tak povrchně pojímají exoplitiku, mimozemšťany, reálný projekt GF na záchranu naší planety.
A pak si ještě stěžuje, že je taky kvůli tomu třeba někdo nemá rád.
"Pusťte z hlavy konspirace", "Už nesmíme dělat chyby"
Takový kraviny.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter