Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 čtenář Kiki - 30.5.2022 > DELTA 2> 

škoda je ta, že Jarda vypnul u videa chat, naživo se to vyplatilo. Lidi tam nebyli vůbec sprostí, byl tam poklidný kontast mezi těmi co evidentně projevovali zájem o informace kolem GF a všeho tohohle tématu a druhá polovina lidí se více zajímala o Andreu jako osobu - bylo vidět že už "prokoukli" a více je zajímalo co je ona za člověka než o čem vykládá. o Auroranovi tam padlo jen zpočátku asi dvě zmínky jinak nic. Diskuze byla klidná, nikdo tam neskákal po nikom, jenom bylo vidět že jsou to dva světy vedle sebe - jeden střízlivý a zvědavý a druhý prostě jen hltal slepě všechno co Andrea říká... taky se tam vyskytlo pár fanoušků kteří hned psali Andree jak jí podporujou a souzní s ní, ale nikdo jim na to nenaskakoval, nikdo je neposílal pryč. Fakt to bylo velmi v klidu.

Online bylo kolem necelých 300 lidí, proto se dala ta atmoška uhlídat. Jarda sám do chatu nepsal nic, smazána byla pouze jedna zpráva.

Jarda sice nevybíral žádné otázky na obrazovku, ale vždy se mu povedlo nějak zaobalit, že se přesně na to co je v chatu, Andrei zeptal vlastními slovy. Po první hodině se více začalo ozývat něco typu "čemu se Andrea věnuje, jestli chodí někam na terapie, jestli praktikuje seberozvoj a jakým stylem, jak vnímá vzestup nebo probuzení"... tohle se snažil asi hodně tam zprostředkovat a vyhovět, ale právě protože Andrea evidentně nemá vlastní názor absolutně na nic, tak se mu to moc nedařilo z ní cokoliv vytáhnout... V jednom komentu to i vypadalo že díky jejím absolutně vyhýbavým odpovědím se jí probral další "skalní fanoušek" a uznal, že Andrea moc neumí odpovědět na nic co nemá předem naučené. Takže i kdyby se jí probral jediný fanda, tak tohle video nebylo ztrátou.

Je zrovna škoda že tady ten chat vypnul, protože byl hooodně zajímavej zrovna v kontextu toho videa, ale chápu že se asi obával aby to moc nerozdmýchalo další oheň v komentářích pod videem. Pár lidí by v tom asi vidělo že jí griloval osobními otázkami protože šel na ruku hejtrům, ale prostě ta diskuze byla klidná a její fanoušci sou šílenci, těm se tohle nedá vymluvit
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter