Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 čtenář Kiki - 30.5.2022 > DELTA 2> 

jo no, cenzury škoda ale podle mě podlehl tlaku z její strany - na konci když se loučili tak mi přišlo že je docela nasraná že jí byly pokládány takové otázky, ale snažila se si zachovat tvář , že není a že pohoda a krásné vysílání :D
ale v komentech si někdo neodpustil rýpnutíčko o "jiných úrovních vědomí" a "nepochopené otázce" :D takže to tam asi viset po zbytek časů nemělo no...

No jako ono i kdybych se nezajímala o tyhle věci 20 let, tak knihu můj otec byl MIB nemám na její doporučení (naštěstí jsem ji měla dříve, a odpálil to někdo na kurzu když se nás tam ptal kdo všechno věří že Ježíš by mimozemšťan, aby věděl jestli má chodit kolem horké kaše nebo to do nás napálit všechno rovnou 😎, ruce se zvedly, tak to pak do nás pálilo hlava nehlava - mimozemšťani, chemitrails, tajné programy, reptíci, Ilumináti, programy na vyhlazování lidstva... a nikdo z nás neskočil panicky z okna 😂, všichni už více či méně věděli ), a dneska se dá sehnat fakt slušný seznam literatury - mimo jiné i Dušek jednou zmínil titul "planeta s možností volby" a to je taky solidní channeling (od člověka který přebírá obvykle rozumy od indiánů a čerpá hlavně ze šamanismu). Dá se říci že celé současné dění mezi meditujícími, lidmi praktikující seberozvoj nebo se zajímající o šamanismus, se točí kolem mimozemských civilizací - člověk nemůže lítat v astrálu aby nezakopl o tyhle entity a nemůže ani pomalu praktikovat odvádění duše, aniž by věděl, že jsou tady pozamykané v jakémsi vězení odkud nebylo úniku. To samé s jakoukoliv prací s minulými životy - jako lidi co dělají regrese nezakopnou o minulé životy v jiných soustavách? Plno duší má traumata právě při zániku různých civilizací. Všechny tyhle praktiky dříve či později člověka přivedou k tomu se o tohle zajímat úplně samy, pokud pracují do hloubky, myslí to vážně a chtějí to dělat dobře.
Ona to nevidí protože se právě o to aktivně nezajímá, proto si dovoluje tvrdit, že je tady jediná aby lidi měli pocit že ona je "mainstream", a přitom ani není nejstarší zdroj, ani nejinformovanější, a ehm ani nejvěrohodnější. Její jediné prvenství je že má největší základnu fanoušků, kterou přebije snad jenom velikostí svého Ega.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter