Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2022 > Kikimora> 

Tak buď to má odsud, nebo to ještě někdo převzal ode mě. Mystika staré školy :-)

Jinak, já jsem tuto věc nikdy nebrala jako nějakou transformaci do vyššího duchovního stupně, ale jako válku o planetu proti NWO. Pro mě byl ten sebevývoj duše jasně definován příkazem "sama přežít a zabít NWO".

Nevím, jestli se tu vůbec nemelou jablka s hruškami a mám pocit, že jo, melou.

Protože když se někdo rozhodne k nějakému duchovnímu vývoji, tak se začne zajímat o meditaci, praxi, metafyzické praktiky a začne je realizovat.
Absolutně k tomu nijak nepotřebuje mimozemšťany.
A já pochybuju, že lidi, kteří se zajímají o mimozemšťany, mají nějaké takové úmysly.

Mimozemšťani jsou téma pro ty, které zajímá současný svět, naprosto současný, chtějí vědět zákulisí mocenské struktury, něco jim přijde divné a doufají v osvobození, protože jsou si jistí, že je třeba změnit svět a společnost a že mimozemšťani nám k tomu mohou pomoci.
Je to spíš pro ty, co chtějí měnit strukturu společnosti, než že touží po nějakém vlastním duchovním vývoji.

Aspoň mi to tak připadá.

Já jsem nevyšla na žádnou cestu, prostě přilítli mimozemšťani a já se k nim dala na jejich stranu v šílené válce proti NWO. Na nějaký osobní rozvoj jsem neměla absolutně čas, možná že teď ho teprve začínám pomalu mít.

Kontaktéři nemají absolutně nijak za úkol vést duchovně lidi v nějakém jejich seberozvoji, mají informovat o situaci.
Kontaktéři vůbec za nic nemůžou, oni nejsou žádní koučové osobního rozvoje.

Osobní rozvoj probíhá přirozeně v požadavcích doby. Podle mě je to hlavně opustit staré koncepty duchovna, stát se "bohem", suverénní emancipovanou bytostí na úrovni GF, která se nebojí dělat rozhodnutí, dále pochopit, že žijeme ve lžích mainstreamu, překroucené historie, jak funguje programování davu atd.
Vše vidíme na vlastní oči.
Pochopit přítomnost a realitu mimozemšťanů, to by měl člověk taky zvládnout, ale je fakt, že do jakéhokoliv okamžiku odhalení, přistání mimozemšťanů, atd., se nedá po nikom nic doopravdy vyžadovat, ač je pro mě tváření se, že tu nejsou mimozemské civilizace, poněkud provokativní.

Jedná se o dvě různé věci - proto si myslím, že Smetana by měl pochopit, že Křešovce jde o něco jiného, než nějaký duchovní vývoj.
To není žádná individuální duchovní cesta, to je společenský fenomén.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter