Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


Kikimora (Občasný) - 13.8.2022 > Válka o planetu...no tak tu přeci nemůže vést leckdo, nějaký vyšší transformační stupeň je nutností, i když ty to tak nebereš. Spáč určitě takovou válku nepovede😉
Duchovní vývoj nejsou jen praktikované meditace apod. Duchovní vývoj je i porozumění, co se odehrává teď a tady a z jakých důvodů. Podle mne to jde ruku v ruce a nemělo by se to oddělovat. Ale uznávám, že i to se děje. To jsou podle mne často ti sluníčkáři, jak já je nazývám.
Kontakteři jen informují o dění a neřeší duchovní rozvoj..no já si myslim, že tohle je docela chyba. Jak už jsem psala, jedno bez druhého nejde, jinak je to pouze takové polovičaté a celek lidem uniká a pak nalítnou kdekomu. I ty tahle témata otviráš a to je dobře. Třeba tak i Corey Good. Když nemá člověk žádné duchovní povědomí, tak to dopadne přesně jako u Křešovky... hotová tragédie.

Co se týče Smetany a jeho pohledu na mimozemské rasy, tak ten ví moc dobře, občas v nějakém vysílání to jde poznat, takové čtení mezi řádky. Dělá regrese, takže určitě tyhle věci ví. Archanděli vůbec neřeším se přiznám. Asi jsem ovlivněna jejich prezentací a ztvárněním přes církev, kterou fakt nedávam. Pojetí víry v boha tady na Zemi je mi silně proti srsti.
Letos na dovolené jsem pochopila, že není samozřejmostí, že ve všech koutech světa se nachází lidé, kteří jsou jako ty, já, Kiki, Delta atd. I když je ty věci i zajímají, tak přeci jen jsou svázaní svoji vírou a nikdy tyhle věci neprijmou. Je to spíš pro ně senzace na povídání. Pochopila jsem, že střed Evropy a její obyvatelé jsou v tomto výjimeční. Určitě se najdou i nějaký jedinci kdekoliv na světě, ale kumulace takových lidí jako je tady, tam opravdu neni.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter