Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.8.2022 > Kikimora> 

Máš pravdu, že jedno bez druhého nejde, spiritualita je s celou věcí samozřejmě silně spjatá, dokonce jde hlavně o spiritualitu a rozvoj člověka, protože to je zkrátka nutnost k přežití.
Jenže, já jsem se nijak nerozvíjela, podle mě to, co se děje, plně odpovídá tomu, co jsem se o sobě dozvěděla. Jsem z lodi GF v inkarnaci a až umřu, vrátím se do těla na lodi GF. Duchovně už jsem hotová, za tento život jsem se duchovně nijak nerozvinula, protože boj o život nepovažuju za duchovní vývoj.
Od narození žiju v odporném světě, protože vnímám víc. Z mého pohledu bylo odporné prostředí a doopravdy se podařilo v dimenzionální válce vše vyčistit.
Kolik zla dřív bylo ve vzduchu, temnota, zlo, lepkavost, zrůdy, příšery, chiméry. Nechápu, jak v takovém prostředí chtěl někdo meditovat, nebo jakkoliv udržovat jakoukkoliv duchovní školu.
V prostředí plném temnoty, zla a chimér, kde do hlavy ještě mlátí mikrovlnné systémy, kvůli bezdrátovému signálu.
Jak v tomhle někdo může meditovat? Nikdy jsem to nepochopila a všech těchto duchovních lidí jsem se vždy stranila.

To, co se nakonec semlelo, byla válka, ne cesta osobního rozvoje a než abych se rozvíjela, tak to byla spíš prověrka dosavadního. Nyní je prostředí o mnoho víc vyčištěné, možná že se skutečně i dočkáme prostoru pro nějaký duchovní rozvoj, třeba "až to vypnou", všechny ty otřesné mikrovlnné systémy.

Podle mě je potřeba, aby lidi pochopili, že existují mimozemšťani a že technologie, které tu máme, jsou namířeny proti nám, že nám hrozí nebezpečí.
Vůbec není potřeba, aby u toho Jaroušek a Mánička seděli v lotosové pozici a procházeli osobnostním vývojem.
Všelijaké vesmírné záření, které na nás působí, nás nutí k vývoji, podporuje ho.

Cestu osobnostního vývoje podává třeba Brožová, že jo. Evidentně to spočívá ve spoustě jalových keců a koupi kyvadélka v jejich e-shopu. A to je prý transformace.

Kdyby se někdo rozhodl to vzít vážně, že se jako transformuje nějakou sebepílí, tak co bude dělat? Najde si zdroje, knihy, informace, osobnosti, které valí vše ze starého věku.
Bude meditovat podle mustru, který zavedli dráčci. Přijme tezi, že je v samsáře, nedokonalý a hříšný, co se musí strašně moc učit a usedne do lotosové pozice, začne naplňovat všechny instrukce starého věku.

Podle mě je nejblíž Helena Heclová, z lidí, kteří neřeší mimozemšťany. Ona je upřímná hledačka pravdy a říká, že všechny koncepce starého věku se rozpadnou, že jdeme do něčeho úplně nového a v současnosti taky vnímá ten apel na emancipaci duše, stát se člověkem s vlastní zodpovědností a silou.
Sice to získává na drogách, ale některé informace se podle mě nedají ani jinak získat.


A máš pravdu, že tady ve středu Evropy jsme v tomto dost ojedinělí, že u nás docela dost lidí řeší tuto záležitost.
Je to tak, děláme základnu pro GF - lidskou základnu.
Jednak tu máme kosmické záření, jednak jsme slovani, máme specifický jazyk, nás si mimozemšťani doslova vybrali, nás si tu už od začátku pěstují.
My jsme národ, který má mimozemšťany pochopit první.
Protože tu nemáme žádné debilní náboženství a jsme docela inteligentní, vzdělaní a ničím nijak zvlášť netrpíme.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter